Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua vähän ärsyttää nämä jotkut "Mies jätti minut kun olin raskaana/lapsi syntyi" valittajat..

Vierailija
27.02.2019 |

Ja heti alkuun, anteeksi hieman provosoiva otsikko. On toki paljon naisia ketkä tulevat jätetyksi aivan yllättäen tällaisessa tilanteessa ja se on toki surullista.
MUTTA sitten on näitä tapauksia jotka itse "mokaavat" mutta jaksavat itkeä osaansa. Esimerkiksi eräs sukulaiseni seurusteli pari vuotta miehen kanssa, joka alusta alkaen oli suhteessa selkeästi puoliteholla mukana (koitti jättää naista useamman kerran, oli hankala, petti pari kertaa jne), nainen jätti e-pillerit syömättä ja hankkiutui raskaaksi, kai ajatteli lapsen avulla sitoa miehen itseensä. Raskauden puolivälissä mies otti ja lähti, nyt nainen haukkuu kaikille sukulaisillemme että mies on rassukka joka ei kestänyt isäksi tulemista. Olisi tässä hieman peiliin katsomisen paikka mielestäni naisellakin.
Yksi työkaverini tapaili pari kk miestä kehen rakastui, tuli raskaaksi tälle ja olisi halunnut perustaa perheen. Mies sanoi ettei alun alkaenkaan halunnut mitään vakavaa tältä parin kk seurustelulta ja koitti naista saada tekemään abortin. Nainen ei suostunut ja mies läks (olisi lähtenyt muutenkin) ja nyt nainen haukkuu pitkin pitäjää miestä vastuuttomaksi luuseriksi.
Välillä käy kyllä miehetkin näissä asioissa sääliksi! T. Nainen

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini naisystävä haukkui kaveriani vastuuttomaksi, koska jätti naisen synnytyksen jälkeen. Lapsi ei ollut kaverini.

Vierailija
2/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooo ihmisiä on joka lähtöön. Oikeasti olisi hyvä jos lapsia syntyisi vai avioliittoon jossa kumpikin vanhempi tarkastettu mielenterveyden kannalta. Liikaa onnettomia lapsia maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ihan vaan ihmiset, jotka eivät tajua elämisen realiteetteja ja käyttävät toisia ihmisiä vain asusteina elämässään.

Eli esimerkiksi juuri kuvaamasi tapaus voisi antaa ihmisestä sen kuvan, ettei hän näe kuin oman kapean näkemyksensä asioista.

Yleensä noilla tarinoilla on kaksi puolta. Tietenkään välttämättä kumpikaan ei ole se täydellisen oikea, yleensä totuus on jossain siellä välissä.

Vierailija
4/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ex hankkiutui raskaaksi myös jättämällä pillerit pois ja valehtelemalla niitä syövänsä. 

Mies oli vastuullinen ja koitti olla tämän naisen kanssa. Lopulta nainen hankkiutui toisen kerran samalla metodilla raskaaksi. Mies lähti suhteesta lopulta. 

Nyt tällä naisella on uusi mies ja saattaa olla, että lisää lapsia on pian tulossa naisen aloitteesta samalla vanhalla metodilla.

Vierailija
5/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen tuli raskaaksi miehelle kenen kanssa oli yhden illan juttu, ei kertonut raskaudesta. Kun lapsi oli 2-vuotias, kertoi tästä lapsen isälle ja olisi yhtäkkiä halunnut tämän miehen osaksi lapsen elämää. Miehellä oli tässä vaiheessa vastasyntynyt lapsi ja vaimo kenen kanssa mennyt juuri naimisiin. Ei oikein sopinut kuvaan 3 vuotta sitten alkunsa saanut lehtolapsi. Lisäksi mies oli hyvin vihainen lapsen äidille ettei ollut kertonut asiasta. Mies ei halunnut olla heidän kanssaan missään tekemisissä ja naisen mielestä mies oli vastuuton niljake ja alkoi häiritsemään heidän perhe-elämää.

Käviväy isyystestissä ja nykyään mies kai on joitakin kertoja nähnyt tätä lasta, vaikka lapsen äitiä ei voi sietää (siksi ei lasta sen enempää nää).

Vierailija
6/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä liikkuu naisen päässä, joka valehtelee syövänsä pillereitä ja hankkiutuu raskaaksi?

Ei voi olla kovin iso järjenjättiläinen. Lapsi pitäisi ottaa huostaan tuollaiselta!

Vierailija
7/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä liikkuu naisen päässä, joka valehtelee syövänsä pillereitä ja hankkiutuu raskaaksi?

Ei voi olla kovin iso järjenjättiläinen. Lapsi pitäisi ottaa huostaan tuollaiselta!

Tuollaisia on aika paljon ikävä kyllä. Saatetaan sanoa miehelle että Juu kyllä söin pillereitä, mutta oikeasti syöty silloin tällöin/ei ollenkaan.

Vierailija
8/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies itse sitten huolehdi ehkäisystä? Naisen tehtävä aina. Sit yllätys kun tulee raskaaksi.

Vierailija
9/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomit on keksitty.

Vierailija
10/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei mies itse sitten huolehdi ehkäisystä? Naisen tehtävä aina. Sit yllätys kun tulee raskaaksi.

Höpöhöpö. Nainen ja mies yhdessä päättävät parisuhteessa mitä ehkäisyä käytetään. Jos päätetään, että se on pillerit, siitten se on se. Jos kortsut, se on se.

Pillerit voisi mies maksaa ja nainen muistaa syödä!

Pillerit ovat ehkäisykeino.

Vierailija
11/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooo ihmisiä on joka lähtöön. Oikeasti olisi hyvä jos lapsia syntyisi vai avioliittoon jossa kumpikin vanhempi tarkastettu mielenterveyden kannalta. Liikaa onnettomia lapsia maailmassa.

No, todellakin näin. Ja vielä että se avioliitto saataisiin kestämään.

Voisi olla vaikka 20 000 vero eroa alle parille. Jos se vähän hillitsisi.

Vierailija
12/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno.. Mäkin ihmettelen mikä siinä kondomin käytössä on niin vaikeaa jos ei isäksi halua?

Vierailija
13/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, todellakin näin. Ja vielä että se avioliitto saataisiin kestämään.

Voisi olla vaikka 20 000 vero eroa alle parille. Jos se vähän hillitsisi.

:DDD

Vierailija
14/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinno.. Mäkin ihmettelen mikä siinä kondomin käytössä on niin vaikeaa jos ei isäksi halua?

Kuten tuolla aikaisemmin on sanottu niin pariskunta keskenään yhdessä, luottamuksella sopivat ehkäisymuodon.

Totta kai yhden illan tuttavuuksille kondomi ainoa oikea!

Vierailija
15/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta pitäisi kyllä kieltää ehkäisypillerit kokonaan jos miehet alkais sitten kantaa vastuunsa ehkäisystä. Varmaan kumppanikin valittais vähän tarkemmin eikä huteja tulis niin helposti.

Onko niistä pillereistä mitään hyötyä sen lisäksi että mies saa panna paljaalla?

Vierailija
16/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten tuolla aikaisemmin on sanottu niin pariskunta keskenään yhdessä, luottamuksella sopivat ehkäisymuodon.

Totta kai yhden illan tuttavuuksille kondomi ainoa oikea!

Useimmiten se sopiminen on sitä että mies toteaa että "minähän en kumin kanssa älä rientämään!" eikä kuuntele naista.

Vierailija
17/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondomit on keksitty.

Totta tuokin.  Ja onkin mieheltä tosi iso luottamuksen osoitus naista kohtaan, kun ennenkuin mies ennättää kortsun ottaa käteensä, niin nainen sanoo, että ei sinun rakas tarvitse laittaa kortsua mä otin pillerin jo. - Mitä tuohon miehenä sanoa muuta kuin, että kiva jos saatoi ja halusit tehdä niin, mutta kun pleottaa jännittää, ettei se riitä.... Eiku siis... tota niin eiköähä me sitten...   

Vierailija
18/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini naisystävä haukkui kaveriani vastuuttomaksi, koska jätti naisen synnytyksen jälkeen. Lapsi ei ollut kaverini.

Samanlaisen tapauksen tiedän. Kaveri oli vetänyt piuhat poikki  ja kävi aikoinaan 3 kertaa tarkistamassa ettei sen letkusta voi tulla lapsia. Ekan vuodenaikana se kävi 2 kertaa ja siinä oli väliä noin 6kk ja kolmannen kerran se spruittaamassa vuoden jälkeen.. Nollaa näytti. Se tapasi naisen, joka ei myöskään halunnut lapsia. Kaveri ei kertonut sille naiselle, että se on vetänyt piuhat poikki, koska mitä väliä kun ei se nainen ei itsekään halunnut lapsia... Se nainen pamahti paksuksi noin 2v yhdessäolon jälkeen.. Se muija haukku facebookkia myöten kaverin seinälle pelkuruudesta. Naureskellen luin itsekin sieltä seinältä sen muija kiehumista. Muutaman päivän jälkeen sinne seinälle oli kirjoittanut kaverin systeri. Miks jonku pitäisi ottaa vastuuta jostain mikä ei ole omaa ja se jokin mikä kasvaa sisällä on ensinnäkin pettämällä laitettu alkuun. Niin se muija oli ihan paineessa vastaillu siellä että miten niin joopa niin varmaan. Kukaan ei kommentoinu enempää koko asiasta, niin se muija laitto textarin kaverille, että väitätkö ettei lapsi ole sinun.. Kaveri otti sen tuloksista kuvan ja laitto sille muijalle ja sano siihen viestiin, että näitä tuloksia on kolme, joten lapsi ei ole minun. Mahtaa olla hieno olo, kun olet haukkunut minut ympäriinsä ja kaikki tienny koko aika totuuden ettei se voi olla mun. Se muija oli poistanu koko facebookin

Vierailija
19/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomit on keksitty.

Totta tuokin.  Ja onkin mieheltä tosi iso luottamuksen osoitus naista kohtaan, kun ennenkuin mies ennättää kortsun ottaa käteensä, niin nainen sanoo, että ei sinun rakas tarvitse laittaa kortsua mä otin pillerin jo. - Mitä tuohon miehenä sanoa muuta kuin, että kiva jos saatoi ja halusit tehdä niin, mutta kun pleottaa jännittää, ettei se riitä.... Eiku siis... tota niin eiköähä me sitten...   

Eli sä otat mieluummin riskin ei-toivotusta raskaudesta kuin kestät hetkellistä sosiaalista epämukavuutta?

Ihan oikeasti, se, jolle raskaus olisi katastrofi, ehkäisee. Mä en ole ikinä tajunnut näitä miehiä, jotka itkevät, että nainen ei tajunnut, etten ole tosissani...ei suostunut aborttiin..jne. Aina kun mä olen ollut tilanteessa, jossa en missään nimessä halua lasta, olen itse varmistunut ehkäisystä niin hyvin kuin mahdollista.-.en ikinä olisi uskaltanut jättää sitä toisen varaan. En vaan ymmärrä miten jotkut miehet uskaltaa.

Vierailija
20/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomit on keksitty.

Eli sä otat mieluummin riskin ei-toivotusta raskaudesta kuin kestät hetkellistä sosiaalista epämukavuutta?

Ihan oikeasti, se, jolle raskaus olisi katastrofi, ehkäisee. Mä en ole ikinä tajunnut näitä miehiä, jotka itkevät, että nainen ei tajunnut, etten ole tosissani...ei suostunut aborttiin..jne. Aina kun mä olen ollut tilanteessa, jossa en missään nimessä halua lasta, olen itse varmistunut ehkäisystä niin hyvin kuin mahdollista.-.en ikinä olisi uskaltanut jättää sitä toisen varaan. En vaan ymmärrä miten jotkut miehet uskaltaa.

Henkilökohtaisesti onneksi ei ole tullut tilannetta, jossa olisi tarvinnut, tai kenties osannut alkaa epäilemään naisen sanomisia...  Toisaalta olen itse aika hidas ns. lämpenemään eli, jotta -toistaiseksi- olisin ollut valmis harrastamaan seksiä naisen kanssa, niin minun on tarvinnut tuntea hänet jo mielestäni verraten hyvin.

En siis harrasta ns. yhden yön juttuja. sinkkuna olen ollut jo niin pitkään ilman seksiä (kumppanin kanssa), että välillä pienessä mielessäni on jo ennättänyt käymään kykenenkö tai pystynkö siihen koskaan. ikäänkuin kyse olisi, jostain arvosteltavasta suorituksesta ja teosta. Sen sijaan, että osaisi luottaa sihen, että se etenee ja kulkee sitten omalla painollaan....

Ja kortsun käyttö? - Se on myös vähän, niin  kuin lentokoneessa pelastatuminen. Auta ensin itseäsi ja sitten voit auttaa muita.    

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi