Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kata sun beach- hotelli

Vierailija
16.02.2013 |

Varattiin miehen kanssa matka ajalle 11-26.12.2013. Ennen varausmaksun maksamista haluaisin kuitenkin kysyä muutamaa juttua. Varasimme viimeisen huoneen Kata sun beach-hotellista tuolle ajankohdalle. Onko mahdollista toivoa parisänkyä ja huonetta rauhallisemmalta puolelta? Kuinka tämä onnistuu? Entä aamupala hotellissa? Sanotaan, että vain aamukahvi, mutta eri palstoilta olen lukenut, että olisi myös kaikkea muutakin. 

Kiitos jo etukäteen vastauksesta :)

Kommentit (2)

1/2 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Onpa mukava, että teillä on jo nyt ensi jouluksi näin mukavaa odotettavaa!

Hotellissa on sekä yhden hengen vuoteita että parivuoteita, eli parivuoteen toivominen onnistuu. Toiveita ei voi lisätä varaukselle itse, vaan sinun tulisi olla yhteydessä asiakaspalveluumme, josta voidaan lisätä varaukselle toive myös rauhallisemmasta sijainnista. Toiveiden suhteen on kuitenkin hyvä muistaa, että ne ovat vain toiveita, emmekä voi niiden toteutumista taata.

Kata Sun Beachissa on tosiaan tarjolla aamukahvi, ei buffet-aamiaispöytää. Aamukahvikin sisältää kahvin ja teen lisäksi yleensä leipää, voita ja marmeladia.

Ystävällisin terveisin
Marika/Finnmatkat
myynti@finnmatkat.fi
03036000

Vierailija
2/2 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tuota aamiaista ihan suoraan ihan itse hotellilta ja siellä sanottiin että amerikkalainen buffet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla