Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä helpottaa allergista reaktiota?

Vierailija
16.02.2013 |

Runsaalla vedejuonnilla tietysti, mutta olisiko vielä jotain muita vinkkejä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergialääkkeillä nyt ainakin ja kortisonitableteilla, jos niitä kotona on. Mikäli kyseessä on kutisevia näppylöitä, niin kortisonivoidetta voisi kokeilla.

Millainen reaktio sinulla on? Mistä tuli?

Vierailija
2/4 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta! Omenasta tuli, kun kokeilin pitkästä aikaa. Söin ehkä 2/3 siitä, kun tajusin lopettaa. Isoin ongelma on ikävältä tuntuva kurkku. Sellainen karhea ja hieman henkeä ahdistaa, mutta uskon tämän menevän ohitse ilman sairaalareissua, niin on aiemminkin mennyt. Tuosta omenan syömisestä on kohta 30min aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä söit omenaa niin paljon, jos oli tiedossa, että saattaa tulla allerginen reaktio. Saatikka et ottanut selvää millä oireita voi lievittää jos tulee allerginen reaktio. Onko sinulla edes allergialääkettä kotona?

Vierailija
4/4 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttaa hieman piimä, en tiedä miksi mutta tämä yleensä lievittää ruoasta tulevia oireita.

Minulla siis useimmiten oireet ovat niin lieviä, että saatan syödä noita allergiaa aiheuttavia ruokia. Joskus sitten tuleekin vähän voimakkaampi reaktio, mutta ei ole vielä koskaan ollut lääkärinhoitoa vaativaa. Jos allergialääkkeet on loppu, niin olen ottanut piimää, se on helpottanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi