Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko on kesän etelänmatka varattu? Minne?

Vierailija
15.02.2013 |

Lämpöiseen tekisi kesällä mieli, ajankohtaa en vielä tiedä, kun ei ole kesälomasta vielä tietoa milloin se on. Kuitenkin joskus kesä-syyskuun aikana joku reissu olisi tehtävä.

Missä muut meinaa lomailla? Ja saa suositella kohdetta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelen Kuuta tai Marssia. Isäntä varasi jo kaksi kuulentoa 

Vierailija
2/25 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 09:25"]

Lämpöiseen tekisi kesällä mieli, ajankohtaa en vielä tiedä, kun ei ole kesälomasta vielä tietoa milloin se on. Kuitenkin joskus kesä-syyskuun aikana joku reissu olisi tehtävä.

Missä muut meinaa lomailla? Ja saa suositella kohdetta.

[/quote]

Me mennään Norjaan, kun ei olla helleihmisiä:) Eikä tarvitse varata, kun yövytään leirintämökeissä.

Kreikka on varmasti lämmin kesällä, kuten Espanja, Ranska, Italia ja Turkkikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 09:27"]

[/quote]

Aijaa. Mä tykkään kyllä enemmän rantalomasta. Sitä paitsi kuussa kävin jo vuonna 2010.

Ap

Vierailija
4/25 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä matka varattu Rodokselle, ei olla siellä ennen oltu (tai mies on joskus 15v. sitten) . Viiem vuonna oltiin kyproksella ja sitä ennen Kreetalla. Ihan mukavia paikkoja ja varmasti lämmin tuohon vuoden aikaan.

Vierailija
5/25 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syyskuussa käytiin Kyproksella. Tosi ihana paikka ja lämmintä riitti.

Nyt ehkä jotain muuta.

Vierailija
6/25 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 oli siis ap

Vierailija
7/25 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 09:29"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 09:27"]

[/quote]

Aijaa. Mä tykkään kyllä enemmän rantalomasta. Sitä paitsi kuussa kävin jo vuonna 2010.

Ap

[/quote]No niin, ajattele, mua kylmää jo ennestään ja pitäisi vielä Kuuhun tai Marssiin lähteä :D

Vierailija
8/25 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään Rodokselle syyskuussa. 

Vierailija
9/25 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 09:35"]

Me mennään Rodokselle syyskuussa. 

[/quote]Ja jätät taaksesi ihanan Suomen tähtitaivaan

Vierailija
10/25 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me menemme heti kesäkuun alussa kun koulut loppuu turkin Belekiin rentoutumis-aurinko-lomalle.

Olemme kyllä olleet kerran aikaisemminkin turkissa ja yleensä emme haluaisi mennä samaan maahan kahta kertaa mutta nyt vaan oli meille sopiva kotikenttälähtö ja löytyi myös tasokas all inc. hotelli.

Kesällä olemme olleet myös kyproksella, kreetalla, rodoksella ja bulgariassa....kaikki olivat tosi mahtavia reissuja.

Ja ihan kanaria kelpaa syyslomalla ja hiihtolomalla kun pääsee lämpöön lyhyellä lennolla.

Vierailija
11/25 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Marsissa esim. jotain Bamse kerhoa lapsille? Kuussa ei ollut oikein mitään tekemistä. Maisemat toki oli hienoja.

Vierailija
12/25 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Marsissa on tosi kiva Bamse kerho! :) Kuu on tosi mielenkiintoinen paikka, olitteko etelä- vai pohjoispuolella? Nimittäin pohjoispuolella on muutama vesipuisto ja muuta, eikä niin kuuma, lapset tykkäs! :) Ensikesänä uudestaan!

Vierailija
13/25 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissaboniin ollaan täältä lähdössä :)

Vierailija
14/25 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varattu, 3,5 vkoa euroopan turneeta. Laivalla Saksaan ja siitä alas Piemonteen missä on talo vuokrattuna:) Sieltä sitten retkeillään rannalle ja lähikaupunkeihin.

Vierailija
15/25 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyproksen reissun ajattelin varata. Mies vielä epäröi. On sellainen "kyllä tämän saa halvemmalla kun odotetaan"-tyyppi, ihan hermot menee!

Sinällään en ole rantaihmisiä vaan kaupunkilomien vankka kannattaja, mutta ei olla tehty rantalomaa lasten kanssa koskaan, joten nyt on sitten sen vuoro. Totesin jo miehellekin, että en nyt halua mennä halvimmalla, kun on pieniä laplsia, vaan ihan panostetaan just niihin lapsille tärkeisiin eli helppouteen. Uima-altaita, ruokaa ja juomaa, ehkä jokin kiva retki ja se on siinä. 

Vierailija
16/25 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdemme Latviaan autolla. Teltta takakonttiin, jos ei löydy rantakaupungeista hotellimajoitusta.

Vierailija
17/25 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon menossa synnärille siinä juhannuksen aikoihin. Se on meiltä kylläkin vain 6 kilsaa etelään ja tiedän, ettei sen ilmastoinnin kanssa siellä hikoilemaan pääse, mutta onhan se kivaa, kun ei tartte itse tehdä ruokaa. Jos maksaisi ekstraa ja ottaisi all-inclusive-paketin, ehkä työntekijät vaihtaisi ne lakanatkin?

Vierailija
18/25 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kai varsinainen etelänmatka, mutta Italiaan mennään jo toukokuussa, Pesaroon itärannikolle sekä Firenzen seudulle. Milanoon lennettään, sieltä auton vuokraus, viikon reissu. Toivotaan hyvää ruokaa ja kivoja maisemia!

Vierailija
19/25 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 11:20"]

Mä oon menossa synnärille siinä juhannuksen aikoihin. Se on meiltä kylläkin vain 6 kilsaa etelään ja tiedän, ettei sen ilmastoinnin kanssa siellä hikoilemaan pääse, mutta onhan se kivaa, kun ei tartte itse tehdä ruokaa. Jos maksaisi ekstraa ja ottaisi all-inclusive-paketin, ehkä työntekijät vaihtaisi ne lakanatkin?

[/quote]

Saaks noita matkoja lapsivapaina? Ainakaan paluu ei taida onnistua?

Vierailija
20/25 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan menossa alkukesästä Mallorcalle, omatoimimatka eli Norwegianin lennot, hotelli hotelspistecomista puolihoidolla, vuokra-auto viikoksi. Viime kesänäkin oltiin samalla systeemillä, eri paikassa saarta tosin (edelliskesänä Cala D'orissa, nyt Alcudiassa). Saarella on paljon kivaa nähtävää ja tekemistä, kun lähtee pois siitä ihan turistirysästä. Menorcaa mietittiin täksi kesäksi mutta Norskin lennot aika huonoon aikaan lapsiperheelle ja saari on aika hiljainen ja pieni, ei ehkä ihan riitä viikoksi tekemistä, jos haluaa tehdä muutakin kuin olla rannalla tai hotellin altaalla (mitä me ei ainakaan jakseta koko viikkoa tehdä).