Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko tämä palsta hiljentynyt ihan hirveästi uudistuksen jälkeen?

Vierailija
15.02.2013 |

vai kuvittelenko vain?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 07:52"]

vai kuvittelenko vain?

[/quote]

On on.

Vierailija
2/7 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 07:52"]

vai kuvittelenko vain?

[/quote]

ON! Itsekään en trollaa enää yhtään. Kirjoitan vain oikeasti tärkeät kommentit ja aloitukset. Luen hyvin säästeliäästi. Tuo otsikoiden väli on niin pitkä, ettei viitsi selata koko sivua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttunut kuin S24:ksi. Vastauksen saa puolen tunnin aikana, ennen 30 sekuntia.

Vierailija
4/7 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se. En tiedä, että lähtikö moni jo sen takia, kun aluksi näytti siltä, että se sähköpostiosoitepakko olisi tullut jäädäkseen? Ja onhan tämä muutenkin hitaampi ja kömpelömpi.

Ja tietysti käyttäjämäärän väheneminen syö vähän itseään, en itsekään käy täällä kuin pari kertaa illassa, kun samat avaukset pyörivät koko ajan etusivulla, joten turha käydäkään useammin.

Vierailija
5/7 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n vahvuus oli yksinkertaisuus ja nopeus. Oli helppo lukea ja kirjoittaa. Samalla tavalla selkeitä keskustelupalstoja ovat edelleen esimerkiksi Murot ja Homma. Jos niitä joku ryhtyisi uudistamaan ja muuttamaan tällaiseksi sillisalaatiksi, nousisi kapina.

Vierailija
6/7 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on vain erinäköinen muttei sen hitaampi tai kummallisempi kuin ennenkään. Tosin tuo varmennus ei tahdo millään hyväksyä numeroitani vaan pitää aina 2-3 kertaa syöttää noita lukuja. Muuten tässä nyt ei eroja ole kuin väri ja valmiiksi laitettu vastausruutu. Ei minulla ole sen pidempiä välejä kuin ennenkään, ehkä se ongelma on jollain muilla laitteilla kirjoitettaessa kuin tietokoneella?

Vierailija
7/7 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 09:17"]

Minusta tämä on vain erinäköinen muttei sen hitaampi tai kummallisempi kuin ennenkään. Tosin tuo varmennus ei tahdo millään hyväksyä numeroitani vaan pitää aina 2-3 kertaa syöttää noita lukuja. Muuten tässä nyt ei eroja ole kuin väri ja valmiiksi laitettu vastausruutu. Ei minulla ole sen pidempiä välejä kuin ennenkään, ehkä se ongelma on jollain muilla laitteilla kirjoitettaessa kuin tietokoneella?

[/quote]

Sama juttu muuten, mutta mun ei oo vielä koskaan tarvinnut laittaa noita numeroita uudelleen, aina mennyt ekalla kerralla. Jospa sä et osaa lukea oikein ;)

Joo, et oo ainoa, jolla toi tökkii. mulla toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi