Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
apua äkkiä!
15.02.2013 |
pika apua tarvisisin. läpärin näpimistöle kaatui n.desi apelssiinimehua ja nyt ei osa näppimistä toimi. miten saan toimimaan? Anteeksi kirjoitus virheet
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kantsii viedä huoltoon, kotikonstein saat helposti vielä enemmän tuhoa aikaan.