Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiusataanko harvinaisesta nimestä?

Vierailija
15.02.2013 |

Aina kauhistellaan ettei vanhemmat ajatelleet nyt lapsensa parasta ja kouluaikaa, mutta joutuuko siitä oikeasti kärsimään?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mistä vain nimestä voidaan kiusata jos halutaan! Minä olen Laura ja siitäkin kiusattiin ja sitä väänneltiin

Vierailija
22/29 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusata nyt voi mistä vain... Nimestäkin. Ja ziljoonasta muusta ominaisuudesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on joku Kalevi tai Paavo niin kyllä siitä aika julmat mielleyhtymät tulee.

Vierailija
24/29 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan perus nimi, mutta yhdistelmänä harvinainen. Aina saa korjata ja selittää mikä kirjain tulee minnekin. Ei ole koskaan kiusattu, lähinnä itse naljailen kun monen vuoden työkaveritkaan ei osaa nimetä oikein ;)

Vierailija
25/29 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiusattu ainakaan minun kouluaikanani. Monet ihailivat sitä ja toivoivat, että heilläkin olisi joku muu harvinaisempi nimi, kuin se tavallinen nimi, joita oli useampia luokalla.

Vierailija
26/29 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusata voidaan mistä vaan. Olen kyllä töissä lasten parissa huomannut, että erikoisimpiinkin nimiin tottuu. Sitten se tuntuu ihan yhtä tavalliselta kuin Laura tai Antti. Ei se aiheuta lastenkaan parissa kummastusta. Pahimpia haukkujia ovat aikuiset tällä palstalla.

Vierailija
27/29 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeen tosiaan tottuu, vaikka se olisi mikä tahansa .

Vierailija
28/29 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on joku Kalevi tai Paavo niin kyllä siitä aika julmat mielleyhtymät tulee.

Mulle tulee hyvät! Hurjan mukava naapurinsetä oli Paavo ja lapsuuden paras ystävä ja poika jolta sain ekan pusun oli Kalevi.

Vierailija
29/29 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin vanhoista nimistä, esim yhden oppilaani nimi oli Pirjo ja kyllä häntä siitä kiusaattiin mutta sitten taas yksi tyttö Pearl omisti tosi paljon kavereita ja kaikki pitivät hänestä.

Joo Pearl ei ole harvinainen amerikassa mutta kyllä se suomessa on