Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

93,5kg ja 162cm, siinä minun mitat. Pitäs varmaankin laihduttaa, mut motivaatio hakusessa... Vyötärönympärys 114cm.

Vierailija
18.05.2006 |

Mä oon ihan koukussa suklaaseen, ja jos jotenkin sitä pystyis olla syömättä ni ainakin jotain makeeta on suuhun laitettava. Eli oon ihan riippuvainen. Mistä löytyis vankempi selkäranka? Mä aloitan aina huomenna kevyemmän elämän. Ja laihtuminen tuntuu ihan mahdottomalta. Tuntuu että on tosi paljon ylipainoisia ihmisiä. Eihän sellaisiin megalaihdutuksiin pysty ku aniharva.... Mistä sais tsemppiä? Eix tässä ala terveys kohta olla vaakalaudalla? Vielä tässä ollaan kyl terveitä.

Minkälainen ihminen pystyy laihduttamaan esim. kolmisen kymmentä kiloa niinkuin minun pitäisi? Ne ei varmaan oo ainakaan suklaaholisteja...

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hitaasti, eli vaikka 2 kg kuussa, niin johan te olisitte puolen vuoden kuluttua melkein puolivälissä tavoitetta. Hidas laihtuminen on muutenkin järkevintä, koska se on yleensä myös pysyvintä. Painonvartijoiden dieetillä saa syödä paljon, eli ei tosiaan tarvitse olla millään nälkäkuurilla, eikä siitä siksi repsahda niin helposti. Myös se, että tuloksia seurataan kerran viikossa (ei missään nimessä joka päivä) on hyvä, koska siitä näkee, että kehitystä tapahtuu koko ajan ja se on tosi motivoivaa.

Tavoitteet kannattaa porrastaa - aluksi tähtää vaikka 10 % painonpudotukseen ja kun se on saavutettu, juhlii oikein tosissaan! (Ei kuitenkaan mässäilemällä) Ja siitä sitten seuraavaan tavoitteeseen.

Suklaanhimon saa taltutettua aika lailla sillä tavalla, että vaan päättää, että nyt en osta suklaata. Mun kokemuksen mukaan kun yhden päivän on ilman, seuraava on jo paljon helpompi ja viikon kuluttua siitä on tullut jo tapa. Ja toisaalta jos haluaa kuitenkin suklaata maistaa, voi juoda vaikka kupillisen rasvattomaan maitoon tehtyä kaakaota (sokeroimattomasta jauheesta) ja käyttää vaikka makeutusainetta, niin jos yhden kupin päivässä juo, tai vaikka kaksi, niin siitä ei tule kuin ne maidon pisteet. (2 dl 1 p)

Pistelasku tuntuu aluksi vaivalloiselta, mutta siihen tottuu aika nopeasti.

Tsemppiä!!!!

Vierailija
22/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee vaan koko ajan mieli herkkuja, karkkia, sipsiä , limpparia, siideriä, leivoksia..

en ole vielä löytäny mitään terveellistä joka ois oikeesti hyvää!

165cm 55g

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tekee vaan koko ajan mieli herkkuja, karkkia, sipsiä , limpparia, siideriä, leivoksia..

en ole vielä löytäny mitään terveellistä joka ois oikeesti hyvää!

165cm 55g

Vierailija
24/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset 2 viikkoa on varmasti tuskaa kun sinun on PAKKO olla täysin ilman suklaata ja makeisia ylipäänsä että elimistösi tottuu siihen että nyt ei enää tipu suklaata joka päivä. TÄMÄ on vaan tehtävä ja sitten aloitat esim Pontseilla.

Edessä on pitkä matka ja varmasti kesää kohti ei mikään kiva ajankohta.

Vierailija
25/52 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuri loppuu, on erittäin suuri kiusaus palkita itsensä taas samalla metodilla.

Kultuintopii:

Alapa kuule syömään ihan normaalisti. Kotiruokaa lautasmallin mukaisesti. Paljon vihanneksia, salaatteja, marjoja. Kohtuudella vilja- ja maitotuotteita, lihaa, kalaa, perunaa. Ja vain vähän rasvaa ja sokeria. Lisää ensin arki- ja hyötyliikuntaa ja vähitellen alat harrastamaan myös jotain muuta mieleistä liikuntalajia.

Varmasti paino tippuu ja tulos on paljon pysyvämpi kuin noissa erilaisissa dieeteissä! Päätös on kylläkin vain sinun omissa käsissäsi eikä oikotietä painonpudotukseen ole!! Tsemppiä :)!

Vierailija
26/52 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin minäkuva on ihan vääristynyt. En mä edes tajua olevani näin lihava. Aina kun teettää valokuvia ni hetken tulee niistä ihmeteltyä että mites mä oon näin plösö. Joten nämä vastaukset, että olet kyllä aika tankki, tekevät ihan hyvää. Eihän mun mies mulle tuollaisia sano. Ja jos sanois ni ehkä hieman loukkaantuisin ;-)

Ja tää suklaan pakkosyömistä voisin jo verrata johonkin tupakan vieroitusoireisiin. Päätä rupee särkemään, levoton olo, ja kiukkuinen kuin ampiainen, kun siis jää yksi päivä syömättä suklaatia...

Ap

Vierailija
27/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksessa, että ei noudata ohjeita kunnolla. Jos tuhlaa koko päivän pisteet yhteen pizzaan, niin varmasti tulee nälkä. Mutta jos hankkii tarpeeksi hyviä pienipisteisten ruokien reseptejä, käy välillä niin, ettei millään meinaa saada pisteitä kulumaan. Esim. täysin pisteetön ruoka on mainio kasvissosekeitto, jonka voi tehdä vaikka kaupan pakastejuureksista ja maistuu ainakin minusta tosi hyvälle - kannattaa vaan pitää huoli, että syö tarpeeksi vaihtelevaa ruokaa, muuten kyllästyy helposti.

Vierailija
28/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

PV ei ole nälkäkuuri. Sillä 18 kg helposti laihtunut. Valitettavasti tuli takaisin korkojen kanssa vauva-aikana.

Miettikääpäs, mikä Painonvartijat on? Se on liikeyritys, kansainvälinen sellainen.

Mikä on yleisesti liikeyrityksen tarkoitus? Tuottaa rahaa omistajilleen.

Mikä on Painonvartijoiden bisnesidea? Saada ihmiset maksamaan laihduttamisestaan.

Mitä jos ihmiset oikeasti laihtuisivat Painonvartijoissa? He eivät enää maksaisi laihdutuksestaan Painonvartijoille.

-> Painonvartijoiden tavoite EI ole saada ihmisiä laihtumaan, vaan pitämään heidät kitudieetillä, jossa he eivät voi pysyä, ja aina repsahtavat ja sitten jatkavat kitudieettiään.

Mutta jos ihmiset haluavat maksaa siitä niin siitä vaan.

Tehokkaampiakin tapoja on olemassa.

Vierailija
29/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pudotin 10 kg.

Vierailija
30/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi pudottaa yli 1/3 painostasi - ei ikinä onnistu.

Vierailija
31/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tuntuu että on tosi paljon ylipainoisia ihmisiä"

Minusta taas tuntuu aina että kaikki on tosi hoikkia ja sporttisia!

Vierailija
32/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime keväänä,kun aloin laihduttamaan,painoin 82kg(155cm).

Kesäkuun loppuun mennessä painoin 64kg. Nyt olen taas laihiksella,vielä 5kg jäljellä siitä,missä olin ennen raskautta. Painonvartioita ei ole tarvittu.1000kcal päivässä,niin taatusti laihtuu sellaista vauhtia,ettei motivaatio katoa. Että KYLLÄ PYSTYT SIIHEN!! Minäkin pystyin, ja suklaa myös intohimoni...

Vierailija
33/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jojo-laihdutusilmiö on siellä 90% " onnistuneista"

Vierailija
34/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

painonvartijat todellakin pyrkii siihen, että ihmiset siellä laihtuisivat, kaikki

painonvartijoiden työntekijät ovat entisiä asiakkaita.

Mulla ei ole ollut koskaan nälkä painonvartija-aikana vai tuleeko sulle nälkä jos syöt vaikkapa

Aamupala: Lautanen puuroa, sokeritonta mehukeittoa ja kuppi kaakaota

3 p

Välipala: naposteluporkkanoita, mehukeittoa 0 p

Lounas: Kalakeittoa 3,5 p

Välipala: 2 palaa ruisleipää, salaattia, juustoa, kurkkua ja tomaattia ja kuppi kaakaota 3,5 p

Illallinen: 5 perunaa, lihastroganoffia, salaattia 4 p

Iltapala: 2 palaa ruisleipää, raejuustoa, paprikaa, kuppi teetä

Lisäksi saan syödä mielin määrin esim. appelsiinia, porkkanaa, juureskeittoa jne. jos nälkä sattuu yllättämään.

Ja tämä siis alle 68 kg henkilölle, jolla on käytettävissään minimimäärä eli 18 pistettä. 93 kg painava saa syödä 24 pistettä lisää.

Vierailija
35/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jojo-laihdutusilmiö on siellä 90% " onnistuneista"

Valitettavasti meillä ylipainoisilla on hinku makeaan tai muuten epäterveelliseen. Kitukuuri oma PV-laihdutukseni ei kyllä ollut.

Vierailija
36/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanpituinen kuin sinä, ja olen suurimmillani painanut 102kg. Tällä hetkellä painoni on 65kg, ja se oli hetken jopa alle 60kg.. Mitenkö sain motivaatiota? Katsoin peiliin. Aloin inhota itseäni niin paljon, että sain vain yht' äkkiä päähäni alkaa dieetille. Vuodessa tiputin painon 70 kiloon, ja siitä alaspäin on tultu pikkuhiljaa. Olen aloittanut kuntosalilla käymisen, aerobicin ja lenkkeilyn, ja sitä kautta löytänyt ihan uuden tavan elää :) Myös syömispuoli on keventynyt rutkasti, nykyisin syön kasviksia sen puoli kiloa päivässä.

Minun vinkkini sinulle:

Käy lainaamassa kirjastosta kirjoja, joissa on jumppa- ja syömisohjeita. Myös kaikki lehdet (sport, fitness, jne.) voivat antaa lisäpotkua! Opettele kirjoista ja lehdistä, miten sinun olisi järkevää aloittaa. Ja kun tiedät miten toimia, osta kunnollinen vaaka, ja punnitse itsesi säännöllisesti (kerran viikossa). Ensimmäisinä viikkoina paino voi pysyä samassa tai jopa nousta, mutta älä huoli, kyllä se laskuun kääntyy :)

Ala myös käydä kävelemässä, vaikka vain 15-30min päivittäin aluksi.

Jos tarvetta, käy varmistamassa ensin lääkärillä, että laihdutuksesi on turvallista.

Vierailija
37/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan ns. LIIKUNTAA. Voin siksi syödä lähes mitä tahdon.

Painoindeksini on 23.

Vierailija
38/52 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikessa,mitä syöt,lukee paketissa kalorit.

Vierailija
39/52 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. ruisleipää ja päällä kevyt cremebonjour-levitettä,kahvia ja kevytlimsoja,joskus kevytjogurtteja,ja PIENI annos ruokaa joka päivä.(itse en kyllä joka päivää ruokaa syö) Herkkuja ilman olin ensimmäiset 9vk. Sen jälkeen yksi karkkipäivä viikossa. Yritän syödä sellaisia asioita vain, mitkä ovat helppo laskea kaloreiksi. Tämä ei siis ole edes ensimmäinen laihdutuskerta, esikoisesta lihoin myös 30kg(52kg),ja esikoisen vuosipäivänä olin takaisin tuossa 52kg:ssa.

Vierailija
40/52 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapa kuule syömään ihan normaalisti. Kotiruokaa lautasmallin mukaisesti. Paljon vihanneksia, salaatteja, marjoja. Kohtuudella vilja- ja maitotuotteita, lihaa, kalaa, perunaa. Ja vain vähän rasvaa ja sokeria. Lisää ensin arki- ja hyötyliikuntaa ja vähitellen alat harrastamaan myös jotain muuta mieleistä liikuntalajia.

Varmasti paino tippuu ja tulos on paljon pysyvämpi kuin noissa erilaisissa dieeteissä! Päätös on kylläkin vain sinun omissa käsissäsi eikä oikotietä painonpudotukseen ole!! Tsemppiä :)!