93,5kg ja 162cm, siinä minun mitat. Pitäs varmaankin laihduttaa, mut motivaatio hakusessa... Vyötärönympärys 114cm.
Mä oon ihan koukussa suklaaseen, ja jos jotenkin sitä pystyis olla syömättä ni ainakin jotain makeeta on suuhun laitettava. Eli oon ihan riippuvainen. Mistä löytyis vankempi selkäranka? Mä aloitan aina huomenna kevyemmän elämän. Ja laihtuminen tuntuu ihan mahdottomalta. Tuntuu että on tosi paljon ylipainoisia ihmisiä. Eihän sellaisiin megalaihdutuksiin pysty ku aniharva.... Mistä sais tsemppiä? Eix tässä ala terveys kohta olla vaakalaudalla? Vielä tässä ollaan kyl terveitä.
Minkälainen ihminen pystyy laihduttamaan esim. kolmisen kymmentä kiloa niinkuin minun pitäisi? Ne ei varmaan oo ainakaan suklaaholisteja...
Kommentit (52)
Siis en käynyt pv:lla punnituksissa joten siis en tarvinnut maksaa yhtään mitään vaan laihdutin niiden cd:n avulla ja kävin joka viikko itse omalla puntarilla. Sallin kyllä itselleni herkkujakin oikeastaan kerran viikossa. Ja ei ole kilot takaisin tulleet. Kovaa itsekuria se kyllä vaati, mutta kilo kilolta sinäkin ap saat homman käyntiin. Kovasti pidän peukkuja sulle!!!!
on nälkäkuuri, oikeaa kituustusta. Niiden opeilla laihdutat lihakset pois ja läski jää. Ja lihot nopeasti uudelleen.
Kokeile alakarppausta: pois vehnäjauhot, peruna, pasta ja sokeri.
Alakarpeilla on aivan loistavat sivut, löytyy paljon tietoa-
vaikka liikkuvat mielettömästi - siis ammattiurheilijat, eivät he jatkuvasti pudota painoaan.
Painonvartijoissa on myös ohjelma, jossa saavutettua painoa seurataan - harva tietenkään viitsii enää siitä maksaa, minä ainakin lopetin siinä vaiheessa, kun paino oli pudonnut tarpeeksi, enkä enää jaksanut käydä muutaman viikon tasapainokurssia, jolla oltais käyty läpi miten syödään sen verran kuin kulutetaan - senhän olin jo oppinut miten syödään vähemmän kuin mitä kulutetaan. Että turha se on ohjelmaa syyttää, jos ei itse käy sitä loppuun.
Monista liian tiukoista dieeteistä tulee seuraus, että kun on pitkään kieltänyt itseltään herkuttelun täysin, tulee totaaliromahdus ja alkaakin ahmia herkkuja ja siitä sitten aika nopeasti paino nousee. siksi painonvartijat toimii hyvin, jos jaksaa laihduttaa vähän hitaammin ja sallii itsellensä herkutteluakin silloin tällöin.
Imetys pudotti jonkin veeran sekä liikunta. Nyt painoa 80kg ja 65kg tavoitteena, kyllä me onnistutaan !!!!
VLCD - juttua vai söitkö ihan normaalia ruokaa?
on kyllä vihoviimeinen rahastuskeino. Ja näet taatusti nälkää.
Painonvartijoiden kanssa pitää syödä vaan hiilihydraatteja, jotka aiheuttavat verensokerin heilahteluita ja mielitekoja ja nälkää.
Syödä kannattaa: Täysjyvätuotteita, paljon kasviksia, hyviä rasvoja, kalaa, lihaa. Nälkä pysyy pitempään poissa, kun syö kunnon ruokaa hiilihydrattimätön sijaan.
Ja se peruna ja liiallinen ruisleipä: pois ruokavaliosta tai aivan minimiin.
Käy ostamassa hedelmäpurkkaa iso pussi ja napsi niitä aina kun tekee mieli makeeta. Ittellä ainakin auttanut aika hyvin.
Vierailija:
on kyllä vihoviimeinen rahastuskeino. Ja näet taatusti nälkää.Painonvartijoiden kanssa pitää syödä vaan hiilihydraatteja, jotka aiheuttavat verensokerin heilahteluita ja mielitekoja ja nälkää.
Syödä kannattaa: Täysjyvätuotteita, paljon kasviksia, hyviä rasvoja, kalaa, lihaa. Nälkä pysyy pitempään poissa, kun syö kunnon ruokaa hiilihydrattimätön sijaan.
Ja se peruna ja liiallinen ruisleipä: pois ruokavaliosta tai aivan minimiin.
Oikeesti. Terveellistä ja turvallista ja idioottivarmaa. Huomaat sen kyllä kun hetken lueskelet juttuja siellä. Esim. FAQ osio kannattaa kahlata läpi HUOLELLA!! Ei oo muuten makeennälkää enää kun karppaa, se on ihan varma. =)
Olen juuri laihduttanut 5 kg, eikä se ollutkaan niin kamalaa kuin aluksi luulin, itse asiassa ihan hauskaa. Olen myös kova herkuttelija, mutta näin selvisin:
- aamulla leipäpala ja päällä jotakin kevyttä, esim. Kallen raidallista ja teetä. Ole kekseliäs ja keksi hyvät ja kevyet leivänpäälliset.
- lounaalla hieman aiempaa pienempi annos ja salaattia
- päivälliseksi suunnilleen sama kuin aamulla, hedelmää
- iltapalaksi sama kuin aamulla
herkut korvasin kevyimmillä mahdollisilla vaihtoehdoilla:
- karkit sokerittomilla salmiakeilla ja sokerittomilla ja rasvattomilla muilla karkeilla (dietorelle-hedelmäkarkit...) sekä sokeroimattomilla kuivahedelmillä
- leipien päälle makkaroiden sijasta kevytfetaa (3 % rasvaa) joskus herkkupäivinä kevytvuohenjuustoa
- sipsinhimoon joskus kevytpoppareita tai dipattavia rasvattomia suikeroita tai muuta kekseliästä
Opettele tutkimaan kaupassa tuoteselosteet ja valitse kevyimmät mahdolliset herkut ja opettele nauttimaan niistä ja tee tästä itsellesi taidetta. Terkkari sanoi, että kasviöljyäkin tulisi käyttää hieman, se on hyväksi verisuonille.
Salli itsellesi silloin tällöin herkkuhetki, mutta osaa lopettaa herkuttelu, jotta se ei tule jokapäiväiseksi tavaksi.
Liiku sinua miellyttävällä tavalla.
Taatusti laihdut, äläkä anna takapakkipäivien lannistaa, ne eivät romahduta kuuriasi. Iloa ja tarmoa kuntoremonttiin. Laita itsellesi tavoitepaino ja punnitse joka aamu. Se motivoi.
Tai suositukset ei ainakaan ole mitään pakkoja, saat syödä mitä vaan ja jättää vaikka perunat ja ruisleivät kokonaan pois, jos et halua niitä syödä.
Kuitenkin onhan sen nyt epäterveellistä jättää hiilihydraatit kokonaan pois, ne on lihaksille tärkeitä. Ja ruis ja peruna myös. Ei kai idea ole se, että laihtuu, mutta ravintoaineiden saanti heikkenee.
Mutta ei toki menetelmästä pitäisi tehdä mitään ongelmaa, jollekin ei sovi pistelaskenta ja joku tykkää tarkasta dieetistä, vaikka South beach tai mitä kaikkia niitä onkaan ja joku pystyy itse tarkkailemaan ruokavaliotaan ilman kummempia ohjeita. Olennaista ap on se, että tartut toimeen, koska ylipainoa sulla on rutkasti. Laihduttaminen on todellakin mahdollista ja se on oikeasti jopa kivaa, kun alkuun pääsee!!!!!!
On aivan sama, millä keinolla painonsa on saanut putoamaan, ongelma kilojen pitämisessä poissa on suunnaton.
Se vaatii LIIKUNTAA ja itsekuria - ainakin arkiviikolla. Viikonloppuna - tai yhtenä valittuna päivänä viikossa - voi herkutella.
Painonvartijat on erinomainen ja terveellinen tapa laihtua. Sen maksama hinta toimii hyvänä keppinä laitumiseen. Täytyy olla aika idiootti maksaakseen moisia summia tuhraan.
18 kg Painonvartijoiden avulla laihtunut - ja edelleen melkein kolmen vuoden jälkeen tavoitepainossa.