Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilona ja Venla tienasivat itselleen festariliput "kekseliäällä" tavalla

Vierailija
06.07.2024 |

Saatiin ihan vitsillä idea, että jos alkaisimme keräilemään niitä, niin voisimme päästä seuraavana vuonna ilmaiseksi Ruissiin, Ilona, 22, sanoo.

IS:än mukaan Naiset tienasivat vuodessa hieman yli 557 euroa keräämällä pulloja ja tölkkejä.

Itse pääsin "ilmaiseksi" festareille, käymällä töissä. Tienasin vastaavan summan, verojen jälkeen 557 euroa, noin kolmessa päivässä, kun ylitöitä oli rutkasti tarjolla. Ja mikä parasta, olin "kekseliäs" kun sain vakuuttettua työnantajan palkkaamaan minut jotta pääsisin ilmaiseksi Ruissiin!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 557 ne ainoat tulot, olisiko kannattanut säästää johonkin muuhun?

Vierailija
2/17 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aina pullojen kerääminen palkkatyön voittaa! Ei veroja, ei työeläkemaksuja, ei työttömyysvakuutusmaksuja jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku siis on niin idiootti että vertaa töissäkäymistä ja työntekoa pullojen keräilyyn vuoden aikana. Ei Jeesus mitä porukkaa täällä on, fiksut on varmaan ulkona, minäkin taidan mennä, ei näitä juttuja jaksa

Vierailija
4/17 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskalehtien otsikointi menee jossain surkuhupaisan ja säälittävän rajoilla.

Vierailija
5/17 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku siis on niin idiootti että vertaa töissäkäymistä ja työntekoa pullojen keräilyyn vuoden aikana. Ei Jeesus mitä porukkaa täällä on, fiksut on varmaan ulkona, minäkin taidan mennä, ei näitä juttuja jaksa

Vertaako tosiaan? Minusta ap vertaa ilmaista maksulliseen: oikeastiko festareille pääsee ilmaiseksi, jos lipun maksaa pullopanteista saaduilla rahoilla? Mikä tuossa on se ilmainen osuus?

Vierailija
6/17 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin pillua järjestysmiehelle ja pääsin ilmaiseksi festivaaliin.

Vierailija
7/17 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat jättäneet tekoripset ja -kynnet väliin vuoden ajaksi niin olisivat varmaan säästäneet 1 000 €.

Vierailija
8/17 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aina pullojen kerääminen palkkatyön voittaa! Ei veroja, ei työeläkemaksuja, ei työttömyysvakuutusmaksuja jne.

Muistaakseni pullojen ja tölkkien keräämisestä saadut tulot ovat Suomessa veronalaista tuloa? Tulojen salaaminen on taas verorikos, tässä tapauksessa ilmeisen pieni, tosin.

Vierailija
9/17 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus lajitellut pulloja ja palauttanut ne ja pomon luvalla pitänyt rahat, ja voin sanoa ettei se ole mitään herkkua. Tienaan rahat paljon nopeammin tekemällä vähän ylitöitä. Peruspalkkani ilman ylitöitä on 2000.

Ap

Vierailija
10/17 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen luottokortti tiskiin niin koko maailma on auki

Vierailija
11/17 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin palkata tytöt pariksi päivää, tai yöksi. Täällä olisi hommaa luonani ! Ei tarvitsisi olla kovin kekseliäs miten festarirahat saa tienattua...

Vierailija
12/17 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni pullojen ja tölkkien keräämisestä saadut tulot ovat Suomessa veronalaista tuloa? Tulojen salaaminen on taas verorikos, tässä tapauksessa ilmeisen pieni, tosin.

No eikä ole. Niistä pulloista ja tölkeistä on jo verot ja pantit maksettu. Ja vaikka olisikin veronalaista niin kukaan ei niitä koskaan tule ilmoittamaan yhtään mihinkään. 

Vierailija
13/17 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valetta, perinteisesti riittää kunhan vain näyttää tissit

Vierailija
14/17 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmille festareille saattaa päästä ilmaiseksi, kun tekee yhden talkoovuoron. Yksi ilta töissä, loput illat saa nauttia bileistä.

Vierailija
15/17 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat kekseliäitä tytöt. Jonainen päivänä åääsevät vielä pitkälle kun ovat noin neuvokkaita! Vanhemmat varmasti ylpeitä tytöistä ;)

Vierailija
16/17 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangasrannekeaikana näitä sai ilmaseks millon keltäkin tutulta tai tutun tutulta. Mistä lie saaneet niin sitä en tiedä enkä muista.

Vierailija
17/17 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valetta, perinteisesti riittää kunhan vain näyttää tissit

Tissit on kivoja, onkohan Mummalla kivat ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän