Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku ostaa kaupasta kikkoman soijakastiketta lähjes 3 e pieni pullo?!?

Andymccoys
27.02.2019 |

kun Kalliosta saa Aasia-kaupoista 1 -2 e litra ja bussi menee mulla suoraan Kallioon melkein koptioveltani, nuo kikkomanit tulee maksamaan lähes 10 e litra ja sieltä yhdestä intia-kaupasta saa vanhentuneita mausteita muutenkin 1 e pullo, haen sieltä kaikki mausteeni aina

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en asu Kalliossa enkä missään missä on lähelläkään Aasia-kauppoja. Toiseksi soijakastiketta kuluu ehkä pullo vuodessa, joten kulu on minimaalinen vaikka ostaisi kalleinta mitä kaupasta löytyy. Yleensä ostan sellaisia, joissa ei ole tarpeettomia lisä- tai väriaineita.

Vierailija
2/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en asu Kalliossa enkä missään missä on lähelläkään Aasia-kauppoja. Toiseksi soijakastiketta kuluu ehkä pullo vuodessa, joten kulu on minimaalinen vaikka ostaisi kalleinta mitä kaupasta löytyy. Yleensä ostan sellaisia, joissa ei ole tarpeettomia lisä- tai väriaineita.

mulla kuluu soijakastiketta se litra kuussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan yleensä ostaa soijakastiketta, hirveen makuista

Vierailija
4/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andymccoys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+ tietty litra fish saucea ja osterikastiketta + chilit päälle ja valkosipuklut ja inkivääri ja thai mausteet

Vierailija
5/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiätkö, kun ihmiset ostaa kaupasta ihan mitä ne haluaa ja saavatkin ostaa. Kaikkien bussi ei mee suoraan kotiovelta Kallioon myöskään, niin voi jopa olla helpompaa ostaa se Kikkoman - ja halvempaa.

Vierailija
6/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan mieluummin soijakastikkeen turvallisesti tavallisesta kaupasta kuin lähden seikkailemaan jännittävään kallioon

Vierailija
7/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras oli kuitenkin se että ruoka-avusta sain syksyllä 4 litran wasabikastiketonkan, se tosin meni aika nopeesti

Vierailija
8/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kalliiksi tulisi lentää ulkomailta Kallioon hakemaan soijakastiketta.

Leikki sikseen, ostan siksi, koska voin. Ostan vielä kalliimpaa soijakastiketta, jossa on vähemmän suolaa.

Vierailija
9/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andymccoys kirjoitti:

Andymccoys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+ tietty litra fish saucea ja osterikastiketta + chilit päälle ja valkosipuklut ja inkivääri ja thai mausteet

Mä tuun sulle syömään.

Vierailija
10/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaa yhtään mitään, kaikkeahan saa ilmaiseksi. Liikaakin.

Vierailija
11/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan yleensä ostaa soijakastiketta, hirveen makuista

ja kamalan suolasta

Vierailija
12/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi, joka kuvittelee, että kaikki asuvat kahden kilometrin säteellä hänestä. Tulee kalliiksi lähteä 800 km päästä linja-autolla kallion Aasia-kauppoihin. Meillä lähin etninen kauppa muutenkin taitaa olla vähintään 250 km päässä.

Vierailija
13/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinne Kallioon on neljän tunnin matka yhteen suuntaan, ja koska parin euron hinnalla ei ole mitään merkitystä, kun se puteli kestää ainakin 10 vuotta.

Vierailija
14/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeetonta, pahanmakuista litkua.

Vierailija
15/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bussimatka Kallioon soijakastiketta ostamaan maksaisi noin 80 euroa, joten ostan ihan mielelläni mun kastikkeet lähimmästä kaupasta, olipa hinta mikä tahansa. Jos soijakastikepullo kestää mulla vuoden, en pidä kolmen euron hintaa kynnyskysymyksenä.

Vierailija
16/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu ennen hintaa.

Vierailija
17/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ostaa sitä kun 70-luvulla se ja oliko se soy king oli ainoot vaihtoehdot.

Vierailija
18/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andymccoys kirjoitti:

Andymccoys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tuun sulle syömään.

ok ootko kiva ja nuori nainen?

Vierailija
19/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei juo sitä janoonsa vaan käyttävät mausteena.

Vierailija
20/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sarkasmi ei ole tällä palstalla ymmärretty asia.

- Ei ap