Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pieni pylly seksikkäämpi, kuin iso?

Vierailija
27.02.2019 |

Naiset kai ajattelee, että mitä isompi ja muhkeampi sen parempi, mutta suurin osa miehistä, joita tiedän, niin pieni pylly on parempi...

Onko pieni pylly seksikkäämpi, kuin iso?

Vaihtoehdot

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen yleisurheilijan peppu on seksikkäin. Pieni, mutta timmi.

No ei muuten ole, niillä on semmonen pikkupojan pylly eikä lantiossakaan muotoa ollenkaan.

Vierailija
22/126 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan itse ole ikinä ajatellut ison olevan hyvännäköinen, vaikka nainen olenkin.... Kiinteä, pienehkö omaan makuun paras. Itselleni oleellisempaa on lantio-vyötärösuhde, eli vyötärön pitäisi olla se 30cm kapeampi lantiota.

Koska pidän pienikokoisista naisista tuollaista eroa ei oikein voi olla. Riittää kun on pieni mutta muodokas peppu ja kapea vyötärö. Tällaisia on Suomessa todella vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla muijalla semmoinen kivasti muodokas urheilullinen pyöreä peppu, lähestulkoon täydellinen. Visuaalisesti täys kymppi.

Toisaalta hänen ystävänsä, isompi pyöreä peppu saa myös ajatukset villiksi. Myös täys kymppi.

Yhteenvetona voisin väittää, että iso tai pieni, pyöreä tai lättänä, niin kauneus on kantajassa ja siinä miten sen peffan kantaa. Kauniisti kannettu saa ajatukset laukalle koosta riippumatta.

Vierailija
24/126 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan itse ole ikinä ajatellut ison olevan hyvännäköinen, vaikka nainen olenkin.... Kiinteä, pienehkö omaan makuun paras. Itselleni oleellisempaa on lantio-vyötärösuhde, eli vyötärön pitäisi olla se 30cm kapeampi lantiota.

Koska pidän pienikokoisista naisista tuollaista eroa ei oikein voi olla. Riittää kun on pieni mutta muodokas peppu ja kapea vyötärö. Tällaisia on Suomessa todella vähän.

Riippuu tietysti mitä tarkoitat pienikokoisella, mutta esim. Shakiralla ja monilla malleilla on tuo vyötärö-lantiosuhde.

Todella hoikilla ihmisillä siis, ja Shakirahan on lyhyt vaikkei erityisen hoikka tai pieniluinen olekaan.

Suomessa on todella vähän tuollaisen vyötärö-lantiosuhteen omaavia naisia, ja jostain syystä mielikuvakin yhdistetään isokokoisuuteen tai jopa lihavuuteen, vähintäänkin ”kurvikkuuteen”.

Varmaan kun ei olla totuttu.

Vierailija
25/126 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä päärynänmuotoinen lantio, mihin jää jalkojen väliin sydämen muotoinen rako on kaunein ja himottavin.  Aivan vastustamaton ja vaikuttaa jonnekin selkäytimeen tai geeneihin. Onneksi sellaisen kanssa naimisissa, kun oli vain pakko saada itelle naiseksi tai ainakin jäin koukkuun.

Vierailija
26/126 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä lantio ja muhkeat pakarat ja reidet näyttävät hyvältä. Samoin tuo pieni kolo reisien välissä. Vaikea olla tuijottamatta.

Vierailija
27/126 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen sitä mieltä että tärkeämpää on tietenkin se mitä miltä nainen näyttää etupuolelta kuin takapuolelta. Eli välillä tehdään turhan iso numero takapuolesta, kun siellä nyt ei todellakaan ole naisen tärkein vartalon osa.

Enkä tarkoita etupuolen sisällöllä pelkästään pimppaa......enkä rintoja, vaan ihan kasvoja ja ennen kaikkea sitä ihmistä jonka kanssa yrittää sitten jutella ja ihastua tähän ihmisenä.

Vierailija
28/126 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ja pyöreä

Vierailija
29/126 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ovat, treenatut, pienet ja hoikat. Isohko lihaksikas ass voi myös olla ok mutta lähes poikkeuksetta sillä tarkoitetaan läskiä...

Ja tight gap on paras.

Vierailija
30/126 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko noita Shakiran annettuja mittoja. Jenkkien tapa markkinoida ja ihmiset uskovat mitä tahansa. Mutta Elly Tran Ha on sitten jo täysin omaa luokkaansa, luomu, ja näkee kuvista että on muodokas.

Vierailija
31/126 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättäpylly on pahin.

Vierailija
32/126 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isoo on kiva paukuttaa takaapäin..

Vierailija
33/126 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä iso vai pieni kunhan saa persettä riittävän usein

Vierailija
34/126 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään merkitystä iso vai pieni kunhan saa persettä riittävän usein

siis vittureikää vai persereikää?

Vierailija
35/126 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Mä en ole ikinä harrastanut mitään liikuntaa. Enkä harrasta. Mutta baarissa olen saanut kommentteja, että miten mulla voi olla noin timmi ja hyvä treenattu pylly.

Perintötekijöille kiitos, että olen saanut äijät kiinnostumaan musta :D

Vierailija
36/126 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei muuten ole pelkkä pepun malli vaan notko selkä tekee sen hyvän pepun. Suora selkä, josta pylly jatkuu suoraan, ei ole seksikäs. Pitää olla notko selkä.

Vierailija
37/126 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ehdottomasti pieni pylly parempi. Pakaralihakset kiinteät, muttei suuret. Lantio saisi olla kapeampi kuin hartiat, yleisvaikutelma hoikka.

Vierailija
38/126 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Mä en ole ikinä harrastanut mitään liikuntaa. Enkä harrasta. Mutta baarissa olen saanut kommentteja, että miten mulla voi olla noin timmi ja hyvä treenattu pylly.

Perintötekijöille kiitos, että olen saanut äijät kiinnostumaan musta :D

Pari kertaa on ollut tuollainen nainen. Ei treeniä, mutta mieletön vartalo ja peppu.

Vierailija
39/126 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

╔═══╗╔═══╗╔═══╗╔═══╗╔╗─╔╗╔╗

║╔═╗║║╔══╝║╔═╗║║╔═╗║║║─║║║║

║╚═╝║║╚══╗║╚═╝║║║─║║║║─║║║║

║╔══╝║╔══╝║╔══╝║║─║║║║─║║╚╝

║║───║╚══╗║║───║╚═╝║║╚═╝║╔╗

╚╝───╚═══╝╚╝───╚═══╝╚═══╝╚╝

Vierailija
40/126 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on ollut sellainen 150 kg ja posliini.

Se naamalle, niin aah!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme