Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole käynyt ikinä gynellä tai papa-testeissä, kysykää mitä vaan

Vierailija
26.02.2019 |

Ja olen 30 vuotias.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko joskus käydä?

Vierailija
2/74 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko haaveissa lapsia?

Itsekään en käynyt kun ei ollut vaivoja. 36-vuotiaana löydettiin kivuton endometrioosi, joka on kylvänyt melkoista tuhoa koko vatsan alueella. Enää ei näillä värkeillä lapsia tehdä. Jos olisin käynyt gynellä ja saanut diagnoosin ja hormonihoidot, minulla olisi mahdollisuus lapsiin.

Vierailija
4/74 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologiset syövät ovat monesti alkuun salakavalia. Eikö hirvitä? Papa-kokeella saisi yhteen asiaan mielenrauhan

Vierailija
5/74 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko haaveissa lapsia?

Itsekään en käynyt kun ei ollut vaivoja. 36-vuotiaana löydettiin kivuton endometrioosi, joka on kylvänyt melkoista tuhoa koko vatsan alueella. Enää ei näillä värkeillä lapsia tehdä. Jos olisin käynyt gynellä ja saanut diagnoosin ja hormonihoidot, minulla olisi mahdollisuus lapsiin.

😥

Vierailija
6/74 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole käynyt, onko siinä muka jotain poikkeuksellista?

Vierailija
7/74 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, ja olen 47v (nainen).

Ei ne mitään pakollisia ole. Enkä ymmärrä miksi kävisin gynekologilla, jos ei ole ongelmia alapään kanssa. 

Vierailija
8/74 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööö, paljonko kello?

Vierailija
9/74 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmat voi paisua, jos ei käy.

Multa löytyi maanantain rutiinikäynnillä myooma ja kasvain kohdusta. Pyydän aina ultrauksen.

Näyte otettu. Odottelen vastausta. Toivottavasti hyvälaatuinen.

N 48 v.

Vierailija
10/74 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies.

Vierailija
11/74 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mitään pakollisia ole. Enkä ymmärrä miksi kävisin gynekologilla, jos ei ole ongelmia alapään kanssa. 

Äidilläni oli asiat ihan yhtä hyvin kuin sinulla, sitten hän kuolla kupsahti 53 vuoden iässä munasarjasyöpään. On muuten outo tauti, havaitaan heikosti. Ultrauttakaa gynellä käydessänne itsenne, sillä keinoin voi löytyä ajoissa, jos käynnit riittävän tiheitä ja lääkäri tuntee teidät.

Vierailija
12/74 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka siellä joutuu ramppaavan, ovat yleensä vaimoja, eli heitä pumpataan säännöllisesti ja paljon, joutuvat käyttämään erilaisia ehkäsypillereitä ja härveleitä.

Meille muille sanoisinko tarpeetonta, ellei tiedä että joku on vialla.

Vierailija
13/74 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 30-vuotias neitsyt?

Vierailija
14/74 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidilläni oli asiat ihan yhtä hyvin kuin sinulla, sitten hän kuolla kupsahti 53 vuoden iässä munasarjasyöpään. On muuten outo tauti, havaitaan heikosti. Ultrauttakaa gynellä käydessänne itsenne, sillä keinoin voi löytyä ajoissa, jos käynnit riittävän tiheitä ja lääkäri tuntee teidät.

Ei minulla asiat hyvin ole, mutta ongelmat liittyy ihan muuhun kuin alapäähän.

Kiitos vaan äitisi tarinasta, pelkään enemmän sydänkohtausta tai aivoverenvuotoa.

Tuskin elän vanhaksi, vaivoja riittää ihan muissa ruumiinosissa kuin toosassa. 

47v

Vierailija
15/74 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan äitisi tarinasta, pelkään enemmän sydänkohtausta tai aivoverenvuotoa.

47v

Ei se sinua suojele salakavalalta syövältä jos on muitakin vaivoja, päinvastoin.

Vierailija
16/74 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiseus ole mikään vamma. Minusta ne jotka käy itseään kaivuuttamassa säännöllisesti, ovat vähän aivopestyjä siihen, kuvittelevat että sellaset jutut on pakollisia kun on nainen.

Samoin kuvittelevat myös että jokainen nainen elää samanlaista elämää kuin he, elävät jatkuvassa seksisuhteessa, syövät e-pillereitä ja menkkojen aikaan käyttävät tamponia tai kuukuppia.

Minä en tee mitään noistakaan, vaikka olen nainen. Ja yhden teinin äitikin.

Ihan vieras maailma minulle tommonen, että kaikki pyörii alapään ympärillä ja sen huoltamisessa. Mieluummin menisin hirteen kuin eläisin tollasta penisreiän elämää.

Vierailija
17/74 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin ensimmäisen kerran mammografiassa 55 vuotiaana. Olin varma, että rintasyöpä löytyy. Onneksi kaikki oli ok. Pelkään lääkärissäkäyntejä, verenpaineeni on korkea, samoin sokeriarvoni. Itselläni on mittarit. En uskalla mennä lääkäriin.

Vierailija
18/74 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

47v

Miten voit tietää?

Hullu voi (vissiin) olla, mutta kannattaako olla umpityhmä?

Noh, omapa on asiasi.

Vierailija
19/74 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peutukuksista päätellen varsin arka aihe monelle. Peukuttatteko yhtä hanakasti alaspäin niille jotka eivät käy joka vuosi hammaslääkärissä vaikka mitään vaivoja ei ole?

Vierailija
20/74 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn seulonnoissa. En harrasta seksiä, joten en koe tarvetta esim.gynelle käyntiin, kun ei ole mitään ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi