Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko synnäriltä lähteä suoraan baariin?

Vierailija
14.02.2013 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti. Kukas sen estäisi?

Vierailija
2/8 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipäs ei, jos vointi sallii ja vauvan hoito on hoidettu. Minusta kyllä koko ajatus on ylipäätään järjetön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paitsi lapsi pitää tietysti ensin järjestää jonnekin, koska alaikäisiä ei päästetä sisälle.

2

Vierailija
4/8 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei, kannattaa jättää vauva sitten ihan lopullisesti jos on niin paljon tärkeempää menoa..vaikka olisi mikä provo, niin tuommosiakin on olemassa. Ei voi ylipäätään käsittää sitä hirveetä vimmaa mikä joillain pikkuvauvojen äideillä on sinne baariin päästä. Kannattaisi ehkä ajoissa ajatella mikä on elämässä tärkeintä.

Vierailija
5/8 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan jotkut miehet lähtee.

Vierailija
6/8 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käväsin baarissa 6h synnytyksestä. Kaverini on nimettäin baarissa työssä ja kävin hakemassa avaimia hänen kotiinsa, josta hain rintapumpun lainaksi, sieltä menin kotiin ja myöhemmin illalla takaisin sairaalaan vauvaa moikkaamaan. Vauva joutui heti synnyttyään lastenosastolle verenmyrkytyksen takia, joten ei minua siellä koko aikaa kaivattu.

Vierailija
7/8 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ryyppäsin siellä lasin jäävettä ;-)  t.nro7

Vierailija
8/8 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin baariin kun vauva oli 4 päivää. Piti pelata turnauksen loppuottelut kasipallossa ja joukkueemme voitti. Varamies katkaisi kätensä samana päivänä kun poika syntyi. Oli kyllä hiukan hutera olo pelatessa ja karmeat vaipat jälkivuodon takia. Ei kyllä ikinä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi