Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako Helmikuun "vajaa" kuukausi palkkasi, TRE kaupungin työntekijä?

Vierailija
14.02.2013 |

Itselle tuli pari satskua pienempi tili, tässä kuussahan on 28.pv vain, vaikuttaako tosiaan vai onkohan joku moka? :S

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kiinteä sovittu kuuukausipalkka vai tuntipalkka vai urakkapalkka vai mikä? Mikä TES?  Minulla ainakin on kiinteä sama kk-palkka joka ikisessä kuussa ja siihen ei vaikuta, onko kuukaudessa 28, 30 vai 31 päivää.  Helmikuussa siis tuli ihan normaali sama palkka kuin tammikuussa ja maaliskuussakin. Kysy omasta ay-liitostasi, luottamusmieheltä, palkanlaskijalta. Netistä voi lukea oman alan TES:in (työehtosopimus) missä pitää lukea kaikki asiat ja säännöt, joita on noudatettava.

Vierailija
2/4 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuukausipalkkaisena tullut aina sama peruspalkka, tuntipalkkaisena työpäivien määrä vaikuttaa summaan. Kaupunki ei kylläkään ole Tampere.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 04:21"]

Itselle tuli pari satskua pienempi tili, tässä kuussahan on 28.pv vain, vaikuttaako tosiaan vai onkohan joku moka? :S

[/quote]

Helmikuun alussa tuli uusi verokortti voimaan. Nousiko sun veroprossa? Mulla kuukausipalkka, ei vaikuta palkkaan montako työpäivää on.

Vierailija
4/4 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuussa saa kaikki kuukausipalkkaiset vähemmän nettopalkkaa, koska veropäiviä on vähemmän.