Mitä 34v mies saa suhteestaan 22v tytönhupakkoon?
Eihän tuon ikäisellä ole vielä mitään elämänkokemusta tai itsekunnoitusta!
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 03:42"]
[/quote]
Niin, siis kummalla ei ole elämänkokemusta tai itsekunnioitusta? 34-vuotiaalla vai 22-vuotiaalla?
Enivei, lopeta nyt hyvä ihminen.
PS. Varmenne (ihan oikein kirjoitettu!) on virheellinen?
Ja sinullako on itsekunnioitusta?? Jankaat tätä samaa kuukaudesta toiseen! Mitä se sinusta kertoo?
Pakko-oireinen häiriö
Pakkomielteet eli pakkoajatukset ovat ajatuksia, joita potilas ei voi lakata ajattelemasta. Tyypillisiä pakkomielteitä ovat taudin saamisen pelko sekä itsensä tai toisten satuttaminen. Pakkomielteet ovat tyypillisesti automaattisia, tiheään esiintyviä, ahdistusta aiheuttavia ja vaikeasti hallittavissa tai lopetettavissa. Potilas obsessoituu useimmiten asiaan, jota hän eniten pelkää. Potilaat, jotka pelkäävät loukkaavansa tai satuttavansa itseään tai jotakuta toista, ovat itse asiassa taipuvaisia tekemään näin huomattavasti epätodennäköisemmin kuin keskiverto henkilö.
Hoito
Jos ja kun tunnistaa häiriön itsehoito saattaa olla hyvinkin tehokasta. Jotkut ovat parantuneet tai saaneet huomattavaa helpotusta tutustumalla Edna Foan suomennettuun kirjaan Kerrasta poikki ja noudattamalla sen itsehoito-ohjelmaa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pakko-oireinen_h%C3%A4iri%C3%B6
Tuntuuko tutulta? Mitä lääkärisi sanoo?
onko oma miehesi vai? eikös tuossa lähinna seksistä ole kysymys?
meitä on niin moneksi.
ite 22-vuotiaana olin kahen lapsen äiti, ollu 4 vuotta naimisissa ja tienasin hyvää palkkaa.
kaveri 22-vuotiaana asu vielä kämpillä eikä osannu pyykkikonetta laittaa päälle.
Tjaah. Mun 34-vuotias ex-mies seurustelee noin 22-vuotiaan naikkosen kanssa. Onkohan samasta tapauksesta kyse..? Ihan samaa mäkin oon ihmetellyt, että mitä se aikuinen mies näkee semmoisessa pikkupimussa, mutta arvaahan sen..
[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 01:34"]
Tjaah. Mun 34-vuotias ex-mies seurustelee noin 22-vuotiaan naikkosen kanssa. Onkohan samasta tapauksesta kyse..? Ihan samaa mäkin oon ihmetellyt, että mitä se aikuinen mies näkee semmoisessa pikkupimussa, mutta arvaahan sen..
[/quote]
Ap täällä vastailee itselleen...
Kannattaisko sun pikku hiljaa ihan oikeasti jo hakeutua hoitoon? Alkaa lähteä jo pikku hiljaa käsistä tämä sun ongelma...
[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 06:30"]
Kannattaisko sun pikku hiljaa ihan oikeasti jo hakeutua hoitoon? Alkaa lähteä jo pikku hiljaa käsistä tämä sun ongelma...
[/quote]
juu, samaa mieltä. ylläpito, bannia tuolle. emme jaksa enää.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 03:42"]
[/quote]
Provoileeko joku esiintymällä ikäerofanaatikkona?