Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dear Eki... kuka muistaa Suosikkilehden ja tämän legendaarisen palstan? :D

Vierailija
26.02.2019 |

Penis jumissa kaljapullossa ja sitä rataa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yläasteella 1990-luvun loppupuolella luettiin vanhoista Suosikki-lehdistä juuri sitä palstaa ja naurettiin niille kysymyksille.

Vierailija
22/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku valitti tosi kivuliaita ja runsaita menkkoja, Eki aina vastasi että kyllä sinä varmaan sen päivän-pari kestät.

Just joo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan hyvin tuon "eihän se emätin mikään komposti ole" jutun. Ja yhdessä numerossa nuori poika valitti, että hänellä on harmaa naama, ja äitinsä sanoi että johtuu liiasta runkkaamisesta, kysyi että voiko pitää paikkaansa :D 

Ei h*lvetti. Buahhaaaa

Vierailija
24/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan hyvin tuon "eihän se emätin mikään komposti ole" jutun. Ja yhdessä numerossa nuori poika valitti, että hänellä on harmaa naama, ja äitinsä sanoi että johtuu liiasta runkkaamisesta, kysyi että voiko pitää paikkaansa :D 

Provoilla osattiin näköjään jo tuolloin :)

Vierailija
25/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yhtä leveä kuin pitkä ja näin unta jossa suutelin Johnny Deppin kanssa, olenko raskaana?

Terv. Janica07

Vierailija
26/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko minussa jotain vikaa, kun en saa kiveksiäni mahtumaan kondomin sisälle?"

Vierailija
27/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan, kun joku kysyi voivatko kivekset jäädä emättimeen jumiin ja vastaus alkoi tyyliin "Voi, jos käytätte kenkälusikkaa" :D

Vierailija
28/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli Kotkan Karhulassa 70-luvun alussa kunnanlääkärinä tai siis julkisen puolen lääkärinä. Erkki Helle.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/missa-he-ovat-nyt-lahes-40-vuotisen…

Ehkä olikin yksityinen vast. otto, no, olin siis tuolloin lapsi ja kerran pari kävin vastaanotolla. Sitten muutaman vuoden päästä tunnistin Suosikin kuvasta.

Eikä olisi muutenkaan voinut olla kunnanlääkärinä 70-luvun alussa Kotkan Karhulassa, koska Karhulan kunta (kauppala) liitettiin Kotkaan vasta 1977 ;)

Vierailija
29/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bileissä yhet pojat kutsui mut ja mun kaverin huoneeseen. Yhdyntäänhän se johti ja vielä kivuliaaseen sellaiseen. Menkkoja ei ole kuulunut, ei uskalleta kertoa vanhemmille.

-13v tytöt raskaanako?-

Tällaisen muistan tuolta palstalta vieläkin 😆

Vierailija
30/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bileissä yhet pojat kutsui mut ja mun kaverin huoneeseen. Yhdyntäänhän se johti ja vielä kivuliaaseen sellaiseen. Menkkoja ei ole kuulunut, ei uskalleta kertoa vanhemmille.

-13v tytöt raskaanako?-

Tällaisen muistan tuolta palstalta vieläkin 😆

Aika surullinen stoori, jos totta...

Vierailija
31/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli syönyt paljon lakuja ja valitti, että peräreikä on ihan musta. Eki siihen, että eihän se kenelläkään mikään sinisilmä ole, keskity opintoihisi.

Vierailija
32/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivatko rintani vuotaa? Aina kun poikaystävä puristelee rintojani, alapääni kostuu.

Vierailija
33/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan. Olen jo 60 ja minulle tuli Suosikki 70-luvulla. Mulla on jäljellä vielä muutama julistekin, joka oli lehden keskellä. Kirka sinisessä puvussa, Rollarit ym.

Vierailija
34/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkillisen usein Ekiltä kyseltiin rintojen tai kivesten koosta ja oltiin huolissaan, jos olivat eri kokoiset. Vaikka itselläkin oli kaikenmaailman komplekseja, niin rintojen mittailu ei onneksi juolahtanut mieleen.

Vierailija
35/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit suosikissahan oli se joku jammun palsta mihin jengi kirjoitteli ongelmiaan koirankuolemasta raiskauksiin ja isosiskon päiväkirjan lukemisesta ties mihin. Yksikin tyttö kertoi tolla palstalla miten koira oli kuollut syliin kesken rapsuttelun joku uusvuosyö ja tyttö oli sen takia istunut joka ikinen uv ikävöimässä tätä koiraa tasan siinä paikassa missä se koira oli kuollut syliin. Osa noista oli tosi surullisiakin tarinoita, osa taas aika käsittämätöbtä tyhmyyttä.

Tulipa nostalginen olo. 😍

Vierailija
36/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkillisen usein Ekiltä kyseltiin rintojen tai kivesten koosta ja oltiin huolissaan, jos olivat eri kokoiset. Vaikka itselläkin oli kaikenmaailman komplekseja, niin rintojen mittailu ei onneksi juolahtanut mieleen.

Sama! Itsekin odottelin koska se kompleksisuus alkaa rinnoista mutta eipä tullut mieleen missään vaiheessa.

Vierailija
37/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku oli syönyt paljon lakuja ja valitti, että peräreikä on ihan musta. Eki siihen, että eihän se kenelläkään mikään sinisilmä ole, keskity opintoihisi.

Joo ja joku epäili että runsas salmiakinsyönti on tehnyt hänen alavatsaansa pullahtaneet munuaiset. Se kauhea selostus aiheesta ja kuvailu miten nivusissa on kaksi pattia jotka häviää painamalla. "Ne sinun pattisi ovat tyriä"

Vierailija
38/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1995 teinitytöt kyselivät Ekiltä ovatko läskejä 160 senttisinä ja 60 kiloisina, nykyään samat kysymykset esitetään netissä ikätovereille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme