Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dear Eki... kuka muistaa Suosikkilehden ja tämän legendaarisen palstan? :D

Vierailija
26.02.2019 |

Penis jumissa kaljapullossa ja sitä rataa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honey & bees?

Vierailija
2/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Honey & bees?

10 pistettä!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa niistä kysymyksistä oli varmaan tehty vitsillä ! Itse kysyin kerran ovatko rintani epänormaalit, kun olivat niin pienet. 

Vierailija
4/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan! Ja parhaiten on jäänyt mieleen Ekin vastaus "emätin ei ole mikään komposti". :D Joku arveli saaneensa tulehduksen jostain banaanista tms. 

Vierailija
5/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä. Meille ei tullut Suosikkia (tuli kyllä SinäMinä ja veljelle Aku ankka ja ostin kaupasta aina Reginoita).

Aina kun oli kaverin luona, jolle tili Suosikki, niin tuo palsta piti lukea. Nykyään nuoret laittavat kysymykset nettiin.

Kerätäänkö tähän parhaita kysymyksiä Ekin palstalta.

Vierailija
6/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan! Ja parhaiten on jäänyt mieleen Ekin vastaus "emätin ei ole mikään komposti". :D Joku arveli saaneensa tulehduksen jostain banaanista tms. 

"Hyvä ystävä, eihän se emätin mikään komposti ole" :D Olen 39v ja tuo on kyllä syöpynyt mieleen.

Vierailija
7/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä se kuului nyt nelikymppisen nuoruuteen. Silloin kun hämmentävät asiat piti vielä opiskella kirjoista ja lehdistä.

Vierailija
8/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dear Eki, onko 14,22 cm pitkä peenis normaali? Olen harjoittanut masturbaatiota 1-3 kertaa päivässä, onko tämä normaalia? Joskus koulussa yllättää nolo erektio tyttöjä katsellessa tai vain ajatellessa, mutta suolattoman kaalikeiton tai ikälopun ruotsinopettajan ajattelu yleensä auttaa.

T: Jaakko 14-vee.

Vierailija
9/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko tulla raskaaksi farkut päällä ?

Vierailija
10/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dear Eki! Olen 171/59, onko ok? Olin diskossa ja joku jätkä laittoi kielensä mun suuhun. Jälkikäteen huomasin, että jätkän kielessä oli jotain "smegmaa", voinko olla raskaana?

Vierailija
11/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kuukautisvuotoni ole sinistä kuten mainoksissa, vaan punaista?

Vierailija
12/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltaista settiä oli myös Koululaisen "Maijan palstalla". Maija lienee ollut siviiliammatiltaan terkkari? Jotain omasta sisaruksestaan kiihottumista ym. luultavasti provoa myöskin. Muistaakseni joku tutun tuttu jopa kertoili keksineensä jotain mehukasta palstalle, valitettavasti en muista tarkemmin.

Vierailija
13/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dear Eki ! Oon 12 v tyttö ja viime viikolla mun poikakaveri sormetti mua, nyt mulla on rinnat kipeet ja päätä särkee. Voinko mä olla raskaana?

Vierailija
14/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sieltä neuvon, josta oli paljon apua. Eki neuvoi, että kuukautiskipujen "poisajo" kannattaa aloittaa ottamalla Buranaa jo muutaman päivää ennen kuukautisten alkua. Suureksi ilokseni tämä auttoi...

Vierailija
15/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli Kotkan Karhulassa 70-luvun alussa kunnanlääkärinä tai siis julkisen puolen lääkärinä. Erkki Helle.

Vierailija
16/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli Kotkan Karhulassa 70-luvun alussa kunnanlääkärinä tai siis julkisen puolen lääkärinä. Erkki Helle.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/missa-he-ovat-nyt-lahes-40-vuotisen…

Ehkä olikin yksityinen vast. otto, no, olin siis tuolloin lapsi ja kerran pari kävin vastaanotolla. Sitten muutaman vuoden päästä tunnistin Suosikin kuvasta.

Vierailija
17/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin tuon "eihän se emätin mikään komposti ole" jutun. Ja yhdessä numerossa nuori poika valitti, että hänellä on harmaa naama, ja äitinsä sanoi että johtuu liiasta runkkaamisesta, kysyi että voiko pitää paikkaansa :D 

Vierailija
18/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joku JP lehti mikä tuli jossain vaiheessa ysäriä kanssa. Siinäkin oli terveyspalsta, johon vastaili Päivi Räsänen. Jäi mieleen miten hän kehui palstalla synnyttäneensä kaikki lapset ilman kivunlievitystä, kun joku nuori kirjoitti kovasta synnytyspelosta... 

Vierailija
19/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan hyvin tuon "eihän se emätin mikään komposti ole" jutun. Ja yhdessä numerossa nuori poika valitti, että hänellä on harmaa naama, ja äitinsä sanoi että johtuu liiasta runkkaamisesta, kysyi että voiko pitää paikkaansa :D 

Runkkaavatko ihmiset enemmän talvella?

Vierailija
20/39 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Honey & bees?

Ei kun Bees&honey!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi