Sain kutsun polttareihin, mutten häihin
Kieltäydyin.
Voiko näin muka tehdä? Onko muilla kokemusta? En itse kehtaisi, tulee olo että haluaa vaan maksajan polttareille. :D Senhän takia häävieraitakin (hyvin ymmärrettävästi) rajataan, että tulee kuluja.
Kommentit (66)
Jokainen toki tekee mitä tahtoo mutta ei tuo reilulta kuulosta. Jättäisin menemättä koko polttareihin.
No en menisi polttareihin jos ei häihinkään ole kutsuttu.
Olet oikeassa, sinut on haluttu maksajaksi.
Niin minäkin, vieläpä pitkäaikaiselta lapsuudenystävältä. En mennyt. En keksinyt mitään tekosyitä. Ilmoitin ykskantaan etten tule. Kaveri on ex, myös muista syistä.
Tylyä. Olen kaasona tänä vuonna ja ohjeistin juuri morsianta että noin ei voi tehdä kun mietti ketä voi kutsua polttareihin.
En käsitä ihmisiä jotka tekee niin
Mitähän pyörii ihmisen mielessä, joka kehtaa moista ehdottaa?
Vierailija kirjoitti:
Tylyä. Olen kaasona tänä vuonna ja ohjeistin juuri morsianta että noin ei voi tehdä kun mietti ketä voi kutsua polttareihin.
Oliko morsiamella joku syy, miksi olisi halunnut polttareihin muitakin?
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin, vieläpä pitkäaikaiselta lapsuudenystävältä. En mennyt. En keksinyt mitään tekosyitä. Ilmoitin ykskantaan etten tule. Kaveri on ex, myös muista syistä.
Minä ilmoitin syyksi, ettei noin voi tehdä, ei ole kohteliasta. Ettei mene kysymään muiltakin. Välitän kuitenkin ihmisestä sen verran, etten toivo pilaavan välejä joka suuntaan. :D
Hyvä ettet mennyt! -Ap
Joillain ei ole käytöstapoja ollenkaan.. Pidän muutenkin vähän kyseenalaisena sitä, että erikseen ilmoitetaan "kutsua ei sitten ole tulossa". Tylyä hieroa tätä toisen naamaan. :D Toki joissain tilantessa ymmärrettävää, jos huomaa toisen kutsua odottavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko morsiamella joku syy, miksi olisi halunnut polttareihin muitakin?
Hyvä kysymys, muakin kiinnostaa että miksi morsian ajatteli voivansa kutsua häävieraiden ulkopuolisia? -Ap
Naiiviutta tai puhdasta ilkeyttä morsiamelta.
Jotkut pitävät pienet häät vain perheenjäsenille kustannussyistä tai menevät naimisiin ulkomailla. Ei mua haittaisi olla polttareissa vaikka häihin en pääsisikään.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut pitävät pienet häät vain perheenjäsenille kustannussyistä tai menevät naimisiin ulkomailla. Ei mua haittaisi olla polttareissa vaikka häihin en pääsisikään.
Ei ole nämä syyt kyseessä. Mielestäni näissä tilanteissa ei tarvi järjestää polttareita, itse en silti osallistuisi. :) Minimalistisilla häillä on hintansa. Kivan viikonlopun kavereille voi järkätä toki jos haluaa. -Ap
Mulle kävi kerran samalla tavalla että olisin kelvannut kyllä polttareita maksamaan mutta en vieraaksi häihin. En todellakaan mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Joillain ei ole käytöstapoja ollenkaan.. Pidän muutenkin vähän kyseenalaisena sitä, että erikseen ilmoitetaan "kutsua ei sitten ole tulossa". Tylyä hieroa tätä toisen naamaan. :D Toki joissain tilantessa ymmärrettävää, jos huomaa toisen kutsua odottavan.
Noh, minä olisin kyllä arvostanut etukäteis-ilmoitusta morsiamesta.
Sain siis kutsun polttareihin. Päivä ennen polttareita kaaso ilmoitti pahoitellen, ettei kutsua häihin ole tulossa.
Menin polttareihin, koska aika monesta asiasta oli jo ehditty sopia. Ei olisi kannattanut. Paska fiilis jäi, ei ollut ollenkaan mukavaa olla polttareissa, joissa hehkutettiin jo tulevia hääjärjestelyitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi kerran samalla tavalla että olisin kelvannut kyllä polttareita maksamaan mutta en vieraaksi häihin. En todellakaan mennyt.
Hyvä! Toivottavasti tätä keskustelua lukiessa edes yksi samaa suunnitteleva naimisiinmenijä tajuaisi perua aikeensa! -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, minä olisin kyllä arvostanut etukäteis-ilmoitusta morsiamesta.
Sain siis kutsun polttareihin. Päivä ennen polttareita kaaso ilmoitti pahoitellen, ettei kutsua häihin ole tulossa.
Menin polttareihin, koska aika monesta asiasta oli jo ehditty sopia. Ei olisi kannattanut. Paska fiilis jäi, ei ollut ollenkaan mukavaa olla polttareissa, joissa hehkutettiin jo tulevia hääjärjestelyitäkin.
Tuossa tapauksessa toki täysin eri asia. Vähän kun huijattaisiin osallistumaan polttareihin. Polttarikutsu sisältää oletuksen hääkutsusta, eihän noinkaan voi tehdä!
Törkeää. En menisi.