Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset lapset joutuvat silmätikuiksi koulussa?

Vierailija
13.02.2013 |

Onko olemassa jokin ihmistyyppi,vai kasa tietynlaisia luonteenpiirteitä yhdistettyinä toisiinsa?Oma lapseni on joutunut silmätikuksi,ja opettaja vihjailee että lapsella olisi jokin sairaus tai kotioloissa jotain pielessä.Olen yrittänyt selittää,että lapseni on luonteeltaan ns.pikkuvanha(ollut aina)eikä hänellä kotona ole mainittavan arvoisia ongemia,vaikka koulussa ilmenee milloin mitäkin kapinointia ja ongelmia.Lapseni aloitti syksyllä ylä-asteen,joka sekin toi tullessaan uudenlaisia haasteita,mutta nyt tämä lähinnä tuntuu vainolta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 03:27"]

Saako lapsi vaatia koulussa oikeudenmukaisuutta,vai pitääkö vain tyytyä opettajan sanaan? Kirjallinen varoitus on jo annettu,josta lyhyt tie erottamiseen...

ap

[/quote]

Voisitko antaa jonkin konkreettisen esimerkin? Muuten tulee valitettavasti sellainen tunne, että haluat meidän uskovan vain sinun sanaasi ja surkuttelevan sitä, kuinka epäoikeudenmukaista lapsesi koulussa on. Ei tuollaiseen epämääräiseen kommentointiin voi oikein ottaa kantaa.

Vierailija
22/26 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallisesta varoituksesta voi tehdä hallintokantelun lääninhallitukseen.

Olethan tullut kuullksi ennen varoituksen antamista? Varoituksen mukana on oltava ohjeet valituksesta.

Ja ei, opettajat eivät ole aina oikeassa, vaan puolueellisia ja kieroja kuten muutkin ihmiset, ei heillä mitään sädekehää ole pään päällä. Oppilaan ja vanhemman oikeusturva on olematon silloin, kun rehtori päättää pitää ongelman koulun sisäisenä. Hallintokantelun käsittely kestää toista vuotta, eikä sieltä tule kuin nuhteita.

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 03:27"]

Saako lapsi vaatia koulussa oikeudenmukaisuutta,vai pitääkö vain tyytyä opettajan sanaan? Kirjallinen varoitus on jo annettu,josta lyhyt tie erottamiseen...

ap

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on sellainen tunne,että lasta pidetään silmällä taustansa vuoksi ja osittain käytöksensä.Esimerkkinä sama rike->eri rangaistukset,niin kuinka tästä voi oikeudenmukaista saadakaan? Ja sanottakoon vielä että erään selkkauksen jälkeen,johon liityivät lapseni lisäksi n.4 muuta oppilasta,niin ainoastaan lapseni sai rangaistuksen ja meidän vanhempien kuulemiset asian tiimoilta tapahtuivat erikseen.Eli eivät voineet jututtaa meitä kaikkia vanhempia yhdessä,ettei epäkohta olisi paljastunut.Ja tämä oli yksi esimerkki.

ap

Vierailija
24/26 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää lopettaa se kiusaaminen ja silmätikkuna.

Itse olen yhteishuoltaja ja lastani ei kiusata tai pidetä silmätikkuna. Siitä pidän huolen napakasti. Teen lasuja kiusaajista ja perheistään. Siinäpä miettivät!!!

Vierailija
25/26 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yksinhuoltajuus ole syy kiusata. Me yh.t ollaan onnellisia,kun ei tarvitse riidellä ja ahdistua miehestä. On ihanaa ja rauhaisa koti lapsen kera. Siitä jotkut vaimot kateellisia;) kun ukkoo saa kytätä,ettei pettäis. Ootte idioottei erinin biisi...

Vierailija
26/26 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olin kiusaajien silmätikku, koska olin suoraansanottuna aivan helvetin outo hämy. Pelailin vain tietokoneella ja pukeutumiseni sun muu habitus oli sen mukainen. En osannut juuri puhua kenellekään ja hiljaa vaan hiihtelin menemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme