Ostaako jotkut tyhmät graavilohta?
Itse kalastan ja graavaan.
Maksaa suolan hinnan.
Sinccis
Kommentit (85)
Lohen kalastaminen on sen verran kallista ja byrokraattista hommaa että se kannattaa jättää ammattilaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä ostaako tyhmät...
Fiksut kyllä voivat ostaa, koska tuo lohen kalastus on sen verran hintavaa, että varmasti tulee kalliimmaksi kuin sen kaupan satunnaisen graavilohipaketin ostaminen.
Itse ostan suoraan kalankasvattajalta valmiiksi (kirjolohta) graavattuna (osaan myös itse, mutta eipä tarvitse kun ei sitä graavikalaa nyt kilokaupalla kerralla tarvita )
Olet selittelijä.
Mä en katsele selittelijöitä. Puhu ensi kerralla asiaa, niin ehkä sä saat jotain luottamustakin.
Sinccis
Tiedätkö, kun minä en haluakaan että sä katselet minua.
Eikä varsinkaan mieheni halua.Harmittaako, no menepä sinä sinne kala-apajillesi sinkkuilemaan ihan itseksesi, mä lähden tästä kohta mun miehen kanssa katsomaan josko saataisiin madetta mökkirannasta !
Sille pitää varmaan sanoa "menepä sinccuilemaan".
Kaikki joilla on todisteltavaa ovat heikkoja.
Siksi mä en kiinnitä niihin huomiota. En halua häiritä heikkoja.
Sinccis
Mitäs muuta tuo sinun aloituskaan oli kuin todistelua.
Mitä tarkoitat?
Sinccis
Mä en todistele kellekään mitään, vaan olen oma itseni ja joistakin mä pidän, ja joistain en.
Vierailija kirjoitti:
Lohen kalastaminen on sen verran kallista ja byrokraattista hommaa että se kannattaa jättää ammattilaiselle.
Et ymmärrä siis asiasta mitään.
Jokainen vapaa-ajan kalastaja maksaa luvassaan niistä istutuksista.
Sinccis
Lisäksi valtion vesialueella saa uistatella ILMAISEKSI, kunhan kalastuslupa on maksettu.
Mutta kyllähän minä sen tiesinkin .. että sinä et tiedä mitään.
Sinccis
Ihanan itserakasta. Mustakin kaikki seinsä, turskansa ja makrillinsa ostavat ovat typeryksiä. Itse kalastan.
Siis vttu oikeesti miten ihmeessä joku keskustelupalstan yksittäinen henkilö voi olla niin stnan rasittava ja ärsyttävä?? Mulla menee ihan vtusti hermo suhun "sinccis" 😐
Vierailija kirjoitti:
Siis vttu oikeesti miten ihmeessä joku keskustelupalstan yksittäinen henkilö voi olla niin stnan rasittava ja ärsyttävä?? Mulla menee ihan vtusti hermo suhun "sinccis" 😐
Olen samaa mieltä, ei s.atana jaksa näitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan itserakasta. Mustakin kaikki seinsä, turskansa ja makrillinsa ostavat ovat typeryksiä. Itse kalastan.
Sitten kannattaa harjoitella siitä pois.
Oletko jo lukenut Sinkkumiehen ohjeet.
7 elämän ohjetta itsekkyyden vähentämiseen ja muiden huomioimiseen, sekä miten tämä palaa sinulle itsellesi takaisin.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Minä ja Jumala olemme yhtä.
Siksi.
Sinccis
Ei kukaan luvannut, että Jeesus palaa takaisin mukavana.
Ei, hän, ollut, mukava, alkujaankaan.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Mikä on parhaan madekeiton salaisin ainesosa?
Sinccis
Se jorpakko, minne se elukka viskataan. Yleensä kataja tai koivikko. Haukiin sopii hyvin sama mauste.
Ihmiset kysyivät minulta kerran:
Oletko sinä Jumalan poika.
Soitin iskälle ja käskin sen tehdä sirkustemppuja.
Voitko faija vaikka seisoa päälläsi ?
Se suuttui mulle ..
Sinccis
Tuo tarina on kylläkin tosi, vaikka moni epäilee.
Sinccis
En, koska graavilohi on pahaa. Uunilohi kyllä maistuu usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Se jorpakko, minne se elukka viskataan. Yleensä kataja tai koivikko. Haukiin sopii hyvin sama mauste.
Ikävää jos et osaa. Nuori hauki kanttarellikastikkeella on myös herkkua, kun se on paistettu valuratupannulla.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
En, koska graavilohi on pahaa. Uunilohi kyllä maistuu usein.
Silloin se on usein väärin tehty.
Mikä siinä on pahaa?
Sinccis
Onneksi en syö ollenkaan graavilohta.Piste!
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi valtion vesialueella saa uistatella ILMAISEKSI, kunhan kalastuslupa on maksettu.
Mutta kyllähän minä sen tiesinkin .. että sinä et tiedä mitään.
Sinccis
Eläkeläiset eivät tarvitse edes sitä kalastuslupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Ikävää jos et osaa. Nuori hauki kanttarellikastikkeella on myös herkkua, kun se on paistettu valuratupannulla.
Sinccis
Niin, tai tehty pihviksi!
Entäs ruodottomat, voissa paistetut ahvenfileet!
Kiitos kommentistasi.
Sinccis