Ostaako jotkut tyhmät graavilohta?
Itse kalastan ja graavaan.
Maksaa suolan hinnan.
Sinccis
Kommentit (85)
Mistä tuo typerä nimimerkki tulee? Onko tarkoitus olla hauska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsegraavattu tai savustettu kala on aina ostokalaa parempaa. Keskustassa asuvana sinkkuna ei ole oiken mahdollista lähteä kalastamaan merelle tai lohijoelle.
Löytäisinpä miehen joka kalastaisi niin pääsisin mukaan. Mistäpäin ap on?
Kultu. Mä rakastan sua, mutta mä rakstan sua vaan kaukaa.
Sinccis
Kalastaa ja on huumorintajuinen. Mä rakstan sua myös :)
Vierailija kirjoitti:
Niin. Maksaa sen suolan verran jos jätetään laskuista pois välineet, luvat ja mahdollinen matkustus kalavesille.
Mä veneilen kyllä ihan muutenkin, joten lisäkustannuksia ei tule.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo typerä nimimerkki tulee? Onko tarkoitus olla hauska?
Ehkä se ei osaa kirjoittaa, pitäisi olla Sinttis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä ostaako tyhmät...
Fiksut kyllä voivat ostaa, koska tuo lohen kalastus on sen verran hintavaa, että varmasti tulee kalliimmaksi kuin sen kaupan satunnaisen graavilohipaketin ostaminen.
Itse ostan suoraan kalankasvattajalta valmiiksi (kirjolohta) graavattuna (osaan myös itse, mutta eipä tarvitse kun ei sitä graavikalaa nyt kilokaupalla kerralla tarvita )
Olet selittelijä.
Mä en katsele selittelijöitä. Puhu ensi kerralla asiaa, niin ehkä sä saat jotain luottamustakin.
Sinccis
Tiedätkö, kun minä en haluakaan että sä katselet minua.
Eikä varsinkaan mieheni halua.
Harmittaako, no menepä sinä sinne kala-apajillesi sinkkuilemaan ihan itseksesi, mä lähden tästä kohta mun miehen kanssa katsomaan josko saataisiin madetta mökkirannasta !
Vierailija kirjoitti:
Niin. Itse asun Varsinais-Suomessa, ja meillä on lähin lohenkalastuspaikka eli suvun joenrantatontillinen kartano Torniossa, joten pelkät bensat maksaisivat monta sataa. Lisäksi ei ole virveleitä.
Lohta toki ostan ja graavaan sitten itse, mielestäni kaupan graavilohi on kovin suolatonta ja mautonta.
Ei ole kuin yksi oikea tapa graavata lohta, enkä sitä tässä ala avaamaan.
Mutta se on mun tapa.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörätuolin kanssa kalastaminen ei onnistu, joten kyllä, ostan silloin tällöin graavikalaa.
Onhan sulla juustoa housuissakin.
Sinccis
Mitä ihmeen juustoa?
Onhan sitä WonderWomankin. Kai sitä on ihmejuustoakin?
Tyhmä kysymys.
Sinccis
Eli kännissä olet, selvä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Itse asun Varsinais-Suomessa, ja meillä on lähin lohenkalastuspaikka eli suvun joenrantatontillinen kartano Torniossa, joten pelkät bensat maksaisivat monta sataa. Lisäksi ei ole virveleitä.
Lohta toki ostan ja graavaan sitten itse, mielestäni kaupan graavilohi on kovin suolatonta ja mautonta.
Oikeesti? Minusta kaupan graavilohessa on yleensä vain se vika että se on niin pirun suolaista.
Mutta parasta graavilohta ja mitä tahansa kalaa saa kyllä Turun Kauppahallin Nuottamestareilta tai siitä Vierestä Jokisen Kalasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksut kyllä voivat ostaa, koska tuo lohen kalastus on sen verran hintavaa, että varmasti tulee kalliimmaksi kuin sen kaupan satunnaisen graavilohipaketin ostaminen.
Itse ostan suoraan kalankasvattajalta valmiiksi (kirjolohta) graavattuna (osaan myös itse, mutta eipä tarvitse kun ei sitä graavikalaa nyt kilokaupalla kerralla tarvita )
Olet selittelijä.
Mä en katsele selittelijöitä. Puhu ensi kerralla asiaa, niin ehkä sä saat jotain luottamustakin.
Sinccis
Eikä varsinkaan mieheni halua.Harmittaako, no menepä sinä sinne kala-apajillesi sinkkuilemaan ihan itseksesi, mä lähden tästä kohta mun miehen kanssa katsomaan josko saataisiin madetta mökkirannasta !
Olet myöhässä. Enää ei kannata kalastaa madetta.
Ne on kaikki isot jo kuteneet tammikuussa, saat loppuunpalaneita riukuja.
Kyllä mä voitan kaikessa, mutta te pienet älyköt ette sitä ymmärrä.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? Minusta kaupan graavilohessa on yleensä vain se vika että se on niin pirun suolaista.
Mutta parasta graavilohta ja mitä tahansa kalaa saa kyllä Turun Kauppahallin Nuottamestareilta tai siitä Vierestä Jokisen Kalasta!
Oikeata taitoa ja tietoa osaan sentään arvostaa.
Hyvä sinä!
Sinccis
Mä olen kalastanut Turunkin vesillä. Traileri kun on ..
Minulla on pieni pippeli, ruma naama ja ikävä luonne. En saa naista niin siksi provoan täällä.
Sinccis
Sinccis, elämäntehtäväsi on olla palstalla. Eniten kirjoittelet tänne nykyää.
Vierailija kirjoitti:
Sinccis, elämäntehtäväsi on olla palstalla. Eniten kirjoittelet tänne nykyää.
Jeesuksellakin oli tehtävä. Eikä se ollut miellyttää muita.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet selittelijä.
Sinccis
Eikä varsinkaan mieheni halua.Harmittaako, no menepä sinä sinne kala-apajillesi sinkkuilemaan ihan itseksesi, mä lähden tästä kohta mun miehen kanssa katsomaan josko saataisiin madetta mökkirannasta !
Sille pitää varmaan sanoa "menepä sinccuilemaan".
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pieni pippeli, ruma naama ja ikävä luonne. En saa naista niin siksi provoan täällä.
Niinpä
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet selittelijä.
Sinccis
Sille pitää varmaan sanoa "menepä sinccuilemaan".
Kaikki joilla on todisteltavaa ovat heikkoja.
Siksi mä en kiinnitä niihin huomiota. En halua häiritä heikkoja.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se on tottumuskysymys. Meillä on aina vaari graavannut itse lohet, ja ovat aika tymäköitä mutta ihan parhaita. Kun joskus nuorena opiskelijana teki mieli graavikalaa joulupöytään, ostin poikkeuksellisesti valmista kaupasta, katsoin oikein netistä että mikä on hyvää. Maistui omaan suuhun graavikalaksi aivan paljaalta raa'alta kalalta ja oli tosi lötköä, mutta kyllä sen sitten söi kun oli maksanutkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet selittelijä.
Sinccis
Avuton rumilus olet.
Mikä on parhaan madekeiton salaisin ainesosa?
Sinccis
Ostan kyllä. Kalastaminen ei ole minua kiinnostava harrastuksena, ja toisaalta saan leipätyöstäni sen verran hyvin palkkaa ettei tarvi säästämisen takia vaivautua itse kaikkea tekemään.