Mua niin RAIVOSTUTTAA toi KOTIROUVA LONTOOSSA
Sillä on aivan upea elämäntyyli ja on varmasti päässyt pitkälle kovalla työllä, mutta...
Mua niin raivostuttaa toi sen paskantärkeä lässyttäminen terveellisestä ruokavaliosta, kuinka kauas kantoisia terveysvaikutuksia sillä on ja kuinka haluaa todella panostaa terveelliseen elämään.
Samaan aikaan puhuu että ei kiinnostanut imetys eikä halunnut imettää, hän hän hän, minä minä minä. Ilmeisesti äidinmaidon terveysvaikutukset ja tutkimukset sen ylivertaisuudesta eivät olleet riittävästi tälle rouvalle. Kunhan saa itse puputtaa pähkinöitä ja superfoodeja ja pitää ne silikonitissinsä ryhdissä.
Läpinäkyvää kaksinaismoralismia suoraan sanoen.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 03:56"]
Sillä on aivan upea elämäntyyli ja on varmasti päässyt pitkälle kovalla työllä, mutta...
Mua niin raivostuttaa toi sen paskantärkeä lässyttäminen terveellisestä ruokavaliosta, kuinka kauas kantoisia terveysvaikutuksia sillä on ja kuinka haluaa todella panostaa terveelliseen elämään.
Samaan aikaan puhuu että ei kiinnostanut imetys eikä halunnut imettää, hän hän hän, minä minä minä. Ilmeisesti äidinmaidon terveysvaikutukset ja tutkimukset sen ylivertaisuudesta eivät olleet riittävästi tälle rouvalle. Kunhan saa itse puputtaa pähkinöitä ja superfoodeja ja pitää ne silikonitissinsä ryhdissä.
[/quote]
Kukas tämä kotirouva on, linkkiä kiitos!
Ei jäänyt, eikö tuo ihan oikeasti vaivaa ketään muuta? olen joskus kommentoinut hänen postauksiaan, kehunut tyyliä yms mutta mä en pysty ihastelemaan hänen terveellisiä elämäntapojaan ja ruokahehkutuksiaan samalla kun on jättänyt lapsensa suunnitellusti paitsi niistä kaikista hyvistä asioista, mitä äidinmaito pienen ihmisen immuniteetille tarjoaa. Mun mielestä toi on jotenkin tosi kieroutunutta. Ymmärrän että kaikki eivät voi imettää, ja lapsista kasvaa silti terveitä. Eihän kaikki aikuisetkaan syö terveellisesti mutta silti elävät pitkän elämän. Tuossa Kotirouvan terveysvouhkaamisesta on vaan silti aivan valtava ristiriita minun mielestäni.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 04:04"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 03:56"]
[/quote]
Kukas tämä kotirouva on, linkkiä kiitos!
[/quote]
Eikö sulla ole internettiä? siellä on sellainen kätevä google-toiminto.
Onhan tuo nyt tekopyhää. Voiko joku olla tosissaan sitä mieltä, että ei ole?
MIKSI sinä LUET sitä BLOGIA jos se RAIVOSTUTTAA?
Mua ärsyttää ihmiset jotka ylikäyttää capseja.
Ei blogi ärsytä, blogi on hyvin viihdyttävä ja esteettinen, minua vain ärsyttää kaksinaismoralismi.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 11:59"]
Tästä asiasta oli blogissa kommenttiakin mutta tietenkään rouva joka ei ole rouva niihin katsonut aiheelliseksi vastata. Itsekäs bitch.
[/quote]
Sinuna en haukkuisi täällä ketään noin kovilla sanoilla,joudut vastuuseen.keskustelupalstoilla julkinen herjaaminen on laitonta!
Miksi sä luet sitä blogia jos sulle tulee vaan ärsyyntynyt ja huono olo siitä???
miksi kaikkiin kotirouvaketjuihin ilmestyy aina joku lassyttaja kertomaan kuinka kotirouvaa kiusataan ja kiusaaja joutuu suurinpiirtein kadotukseen? Neiti Lontoolainen opettelee vasta nyt ruuanlaittoa joten eikohan anneta tyton yrittaa. mietin lahinna sita etta jos mun tytar on yhta yksinkertainen ja kadeton tuossa vaiheessa elamaa niin hapeaisin. ja viela etta julkisesti.
Tuota.... enpä ollut koskaan kuullut moisesta naikkosesta. Mutta kun täällä "raivostutti" jotakuta niin pitihän sitä mennä kurkkaamaan.
Enpä osaa muuta sanoa kuin että hyvä mainoskikka tämä vauva-palstalle kotirouvablogansa tällä tavalla mainostanut brittityttö.
Täytyypä tehdä sama temppu - kun saa nimittäin houkuteltua tarpeeksi kävijöitä sivuilleen, saa mainosmarkat ja mainostajat liikkeelle.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 15:56"]
[/quote]
Tästä asiasta oli blogissa kommenttiakin mutta tietenkään rouva joka ei ole rouva niihin katsonut aiheelliseksi vastata. Itsekäs bitch.
Jäikö lääkkeet ottamatta? Kotirouva Savossa.