Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia McLaren sateenvarjorattaista?

Vierailija
18.05.2006 |

Onko kellään kyseisiä rattaita, mitä olet tykännyt? Onko hinta/laatusuhde kohdallaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis varmaan melkein 20 vuotta vanhat McLarenit ja ne ovat olleet kestävät ja hyvät. Ensin ne oli veljen kahdella lapsella käytössä, sitten meidän viidellä ja vielä yhdellä hoitolapsellakin ja aina vain pelittävät.

Vierailija
2/7 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat, näppärät, ja kulkevat jopa auratulla lumisella jalkakäytävällä, vaikka on niin pienet pyörät. Ja minä jos kuka olen ratasfriikki!

Meillä on ollut myös Inglesinan matkarattaat (yli 3 vuotta), hyvät nekin, mutta nyt ostaisin ilman muuta MacLarenit. Lontoossa kaikilla on ne!

MacLaren on ensimmäinen, joka ryhtyi 60-luvulla tekemään sattareita. Voin vain suositella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minulla olisi niihin rahaa, niin ostaisin ehdottomasti, nyt jouduttiin tyytymään vanhoihin rattaisiin.

Vierailija
4/7 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaan vahvistaa omaa mielikuvaa rattaista, taidan siis ostaa kyseiset pelit!

Tiedättekö muuten myykö jokin muu liike kuin Vaunu-Aitta Lauttasaaressa McLarenia täällä Suomessa?

Vierailija
5/7 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiedättekö muuten myykö jokin muu liike kuin Vaunu-Aitta Lauttasaaressa McLarenia täällä Suomessa?

osuu se parrakas (?) mies, Nenne, tai jotain sinnepäin.

Vierailija
6/7 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani ostin täältä paikallisesta liikkeestä, mutta netistä tilaten (olisko tullut Saksasta tai Englannista) olisivat olleet ihan himpun halvemmat. Siis kotiin toimitettuina. Kannattaa googlettaa, sivuja en muista.

Ja ehdottomasti ota malli jossa sadesuoja ja jalkapeite, vaikka hintaa tuleekin lisää. Varsinkin jalkapeite helpottaa elämää viileillä ilmoilla ja pienellä lapsella siellä peitteen alaosassa saa vielä kuljetettua extrahuovan + muta tavaraa mukana.

Vierailija
7/7 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katsoin Volo-mallia nettikaupoista eikä sitä ainakaan kannattanut sielä tilata, kun oli samanhintainen kuin Vaunu-Aitassakin (99e).