Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui, kun tein ruokaa- En kokkaa enää koskaan

Vierailija
26.02.2019 |

Tein juuri ruokaa. Ruskeaa jauhelihakastiketta ja juustolla kuorrutettua pastaa. Kun mies tuli pöytään, niin hän huusi ” missä salaatti on” ? Sanoin, että en ole tehnyt sellaista. Mies katsoi ruokaa ja tuumasi ” ei oo todellista!” ” Epäterveellistä ruokaa, mistä tehdään vieläkin epäterveellisempää kuorruttamalla juusto pastalla” ” Olisit kaatanut samantien koko voirasian sinne” Mies lähti pöydästä ja tuli tunnin päästä takaisin ostoskassien kanssa. Mies alkoi tekemään omaa ruokaa ja salaattia. Itse söin tekemääni ruokaa. Mies kuittaili vielä ” olis kiva nähdä se päivä, kun ymmärrät, millaista hallat tee itsellesi” Itseä harmittaa. Tein lempiruokaa ja mies käyttäytyy niin lapsellisesti minua kohtaan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juustomakaroni on ihana lohturuoka, kyllä sitä joskus saa syödä. 

Pyydä miestä jatkossa hoitamaan ruuanlaitto koko perheelle niin siinähän pysyy tyytyväisenä.

Ei kai tässä perheessä vielä ole lapsia?

Ensinnäkin ap pitää ottaa miehen vinkistä vaarin ja miehen opetella peruskäytöstavat. Tuollaista ruokaa ei vaan voi syöttää lapsille.

Höpöhöpö. Jokainen saa syödä ihan mitä lystää tässä elämässä ja muut sitten tekee johtopäätöksensä että haluaako olla siinä mukana. Aiva sama kuin ryyppäämisen kanssa. Ja lapsille tuo ruoka on ihan passelia, kunhan on tarpeeksi vaihtelua muuten.

Hitto, en haluaisi olla mukana maksamassa terveydenhoitokuluja, jotka aiheuttaa lasten vanhemmat syöttämällä lapsille tuollaista moskaa. Vapautetaanko minunt nyt veronmaksusta?

Mikä tuossa nyt oli moskaa? Juu salaattia mukaan niin ihan ok.

Vierailija
42/46 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi vain valittanut, kaikki käskisivät kehottaa miestä tekemään omat ruokansa jatkossa. Nyt mies teki, joten miten tuossa voi olla ongelma

Itse en syö kalaa enkä voi sietää edes hajua johtuen jo lapsuuden allergiasta. Jos vaimo tekisi kalakeittoa, kysyisin oitis, eikö ole tehnyt kalatonta vaihtoehtoa. Jos ei, lähtisin kauppaan ja tekisin omat ruokani. Mikä siinä nyt on niin ihmeellistä?

Mun mielestä on lapsellista vaatia toista syömään paskaa ruokaa. Jos mun ruoka ei miellytä, tietysti vaimo saa tehdä itselleen muuta ja sama toisin päin.

Se on AP kuule kasvun paikka! Lisäksi miehesi oli oikeassa terveellisyydestä. Kannattaisi tutustua lautasmalliin ja ravitsemussuosituksiin.

Ongelma on tuo kammottava käytös. Omat ruuat saa kyllä vapaasti tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasta ei ole ruokaa se on leipää vehnäjauhoja .

Vierailija
44/46 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburger myy bököjä .

Vierailija
45/46 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teit epäterveellistä mössöä ilman salaattia.

Vierailija
46/46 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi