Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Armoa Ei Anneta, Sääliä Ei Tunneta

Sireniia
22.09.2012 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka vastustais, niin on kyllä hienoa, että jaksat pitää periaatteista kiinni. Itselläni on paha tapa lipsua niistä... Kyllä se siitä tasoittuu. Kai :)

Vierailija
2/25 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kahden lapsen maailmaan. Onnittelut saavutetusta riittämättömyyden tunteesta kun ei kerkiä joka paikkaan revetä :D Mutta lohdutuksena sen verran että omat tavat hoitaa homma jouhevasti löytyy aika äkkiä ;)

Ja myönnettäköön postaus muistutti omasta ajasta kun kuopuksen ollessa viikon vanha ja esikoinen oli silloin 1½vuotias meidän isäntä lähti viikon työmatkalle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinappikonetta! :) Tsemppiä, kyllä se siitä arjeksi muuttuu!

Vierailija
4/25 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi Jenni mutta päivän parhaat naurut, arjen kaikkien haasteiden keskellä sinulla on sana hallussa!

Vierailija
5/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Kyllä se vielä iloksi muuttuu. :)

Vierailija
6/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatisoin, tietysti, tottakai, ja kovasti, senkin ihana mami <3

...mutta: Haaahhahaahhahhaahahahaaahhaa! :D :D :D liian hauska teksti, jälleen kerran ;)

Vierailija
7/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteessa ei sinänsä ole mitään hauskaa (ainakaan jos on läsnä) mutta kyllä mä nauroin taas, anteeksi. Ihanaa että on tuota kirjallista (epäilemättä myös suullista) ulosantia annettu noin roppakaupalla ja kiitos kun jaat sen meidän kanssa=D voimia sinne ruusuntuoksuun!!!

Vierailija
8/25 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nauruista! :)

Vierailija
9/25 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo (ja kakanhaju) on minun puolellani ;)

Vierailija
10/25 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kiitos :D Nauraa saa aina, onttoahan se elo olisi muuten. Mun on helppo puhua nyt tällasia höpöjuttuja kun se raskaus on ohitse :D

Vierailija
11/25 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat vastaanotettu ;) Tuutkos säkin joskus muuten tsekkailemaan tota meidän uusinta heppua?

Vierailija
12/25 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :D Todennäköisesti jopa nopeammin kuin ykkösen kanssa, mutta ihan pikkasen hakee vielä uomiaan tämä homma :)

Vierailija
13/25 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naura pois, onhan tuo nyt kaikessa surkuhupaisuudessaan huvittava skenaario. Vaikka silloin ei kyllä itseä naurattanut ollenkaan :D

Vierailija
14/25 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Hämmästyttää miten tehokkaasti olin onnistunut unohtamaan tämän vauvakakan määrän :D

Vierailija
15/25 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin ensi viikosta lähtien on luvassa kaksi Isännätöntä viikkoa työmatkan takia. Hiukan hirvittää, varsinkin jos on pelkkää sadekeliä ja se ydinreaktori pitäisi pitää sisätiloissa viihdytettynä...

Vierailija
16/25 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteet on hei ainoa mitä minulla on jäljellä :D Itsekunnioitus, ylpeys, henkilökohtainen hygienia ja naisellisuus (muiden muassa) on mennyttä joten kynsin hampain siitä viimeisestä on pidettävä kiinni ;)

Vierailija
17/25 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauva (se, jolla oli laskettu aika samana päivänä kuin teidän kuopuksella) syntyi rv 40+3 la 15.9. Kotiuduttiin sairaalasta viime keskiviikkona neljän kammottavan sairaalapäivän jälkeen. Kiva olla kotona ja mieskin on isyyslomalla, mutta jestas sentään, ei tässä ehdi tehdä mitään.

Syöttämistä, rintakumien sterilointia, vaipanvaihtoa, pyykinpesua (koska ei osata pukea raivokkaasti rimpuilevaa vastasyntynyttä kuin niihin muutamaan helposti päälle menevään bodyyn), ja KOKO AJAN on itsellä ihan hirvittävä nälkä, ja jano, ja pissahätä, ja hiki. Aamuhampaidenpesu hoituu yleensä siinä viiden maissa iltapäivällä. Öisin saa unta 30 minuuttia ja päivisin ei ehdi nukkua kun pitää hoitaa vauvaa ja syödä itse.

Ja sitten vielä äiti ja siskot sanovat, että opetahan se jo nukkumaan päiväunia ulkona ja käy itsekin vaunukävelyillä.

Miten?

Vauvalla ei ole minkäänlaista rytmiä. Rytmin sijasta hänellä on reippaanlaisesti vatsanväänteitä. Kai se tästä vielä helpottuu, joohan? Esimerkiksi ennen kuin miehen isyysloma loppuu, se olisi kiva, kiitos.

Pitääkö ekan vauvan kanssa ottaa kauheat paineet siitä, että 8 päivän ikäisen tulokkaan kanssa ollaan keretty vasta yhdelle vaunukävelylle koko tuore perhe, etukäteen tehokkaasti suunnitellulla yhteistyöllä? Ja silloinkin mun tikit alkoi sattua puolimatkassa hiukan liikaa.

Vierailija
18/25 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen!! Ja siis me tullaan vaikka ihan koko köörikin! Haluaisitko sä saada vieraat -huom: tarjottavat tulevat takataskussaan- kylään siellä yksin ollessasi, vai mieluummin hallitussa kaaoksessa isänkin paikalla ollessa?

Vierailija
19/25 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea!

Eikä tarvitse potea mitään morkkista sen vauvan kanssa tekemisistä tai tekemättä jättämisistä, todellakaan. Viktorhan syntyi tammikuussa, joten ekat pari kk oli aivan liian kylmä vauvan ulkoiluun, eikä siitä kukaa kärsinyt. Eikä niitä tarvitse opettaa ulos nukkumaan, sinne simahtaa vauva kuin vauva lähes itsestään.

Ja olen kovasti pahoillani kun joudun kertomaan, mutta ei sille naperolle rytmiäkään ihan heti tule :) Ensimmäisen vauvan kanssa kaikki on hankalaa ja mitään ei ehdi, joten yritä vain tehdä täysin välttämättömin: syö, nuku, ja pese pyykkiä ennenkuin loppuvat. Imuroida ehtii myöhemminkin ja jos joku haluaa välttämättä sohvan taakse tunkea niin syyttäköön itseään ;) Muistan että meillä noin ensimmäinen 6 kk oli sellaista "kuka hiton hullu näitä muka tekee lisää?!"-vaihetta vaikka sitä vauvaa rakastikin :D

Hyvin sä vedät. Itse en ole kertaakaan käynyt pikkukakkosen kanssa vaunulenkillä, enkä edes aio yrittää ennenkuin ainakin viikko lisää on kulunut. Kyllä mä ehdin. Hiekkalaatikolle asti ollaan jo päästy tuon isomman takia, mutta ilman Vikua en varmaan olisi sielläkään vielä käväissyt.

Älä siis tee mitään mitä et halua, eikä varsinkaan mitään mikä sattuu.

Joka kerta se lähtö kuitenkin helpottuu, ja ennen pitkää olet ammattilainen. Vetelet Stockan rullaportaissa (joissa ei muuten saisi mennä vaunuilla mutta kuka niitä hissejä jaksaa odottaa?) vaunuilla kuin vanha tekijä!

Vierailija
20/25 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa ihan miten vaan ja millä tahansa kokoonpanolla. Isäntä on ens viikosta 2 vkoa työmatkalla, että joko ennen tahi jälkeen jos haluaa miehen komeaa naamaakin nähdä :)