Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon mietit/välität siitä mitä muut sinusta ajattelevat?

Vierailija
25.02.2019 |

Luulin, että ikä tekisi tässä asiassa tehtävänsä, mutta ei...
Ajattelen aivan liikaa, mitä minusta ajatellaan. Ulkonäöstä, käytöksestä, sanomisista jne.
Jos joku katsoo minua oudosti, mietin ja suren sitä, onko minussa jotain outoa.
Tämä on todella kuluttavaa ja raskasta.

Ikää jo reilusti päälle 30 ja takana raskas koulukiusaamistausta + muutakin traumatisoivaa, että juontaako nämä sitten sieltä?

Mutta jos teillä muilla ollut samanlaista, niin miten olette päässeet kyseisestä ajattelusta eroon?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pakottanut itseni olemaan ajattelematta. Aina kun mieleeni tulee että mitähän tuokin nyt ajattelee kun sanoin/tein noin, sanon itselleni että nyt hei LOPETA, sillä ei ole yhtään mitään väliä eikä se vaikuta elämääsi yhtään millään tavalla mitä hän siitä ajattelee.

Vierailija
42/43 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo vauvasta asti opin, että jään henkiin, jos miellytän muita. Jäin henkiin, mutta henkisesti vammautuneena. Tiedän, että olen läheisriippuvainen ja että mietin pelkästään mitä muut ajattelevat. Elän sen mukaan. Tiedostaminen ei ole poistanut näitä ongelmia.

Alma on oma eheyttäjäni, hänellä on niin terve ajattelumalli kuin olla voi.

Vaikka tiedostaminen ei ole vielä poistanut ongelmia, niin se on se ensimmäinen askel parempaan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään valtakunnan väliä, mitä joku ajattelee minusta. Omatpahan ovat ajatuksensa, ne eivät kuitenkaan käy yksiin todellisuuden kanssa, koska minä itse olen itseni paras asiantuntija.