Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

6hearts SYYSÄIPÄT04-TORSTAI &hearts

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmastointiteipillä tietenkin rinnat ojennukseen :DDD En oo kyllä käytännössä kokeillut mutta kerran jossain höpölöpöohjelmassa mallien rinnat tosiaan teipattiin.

T@hti, en ollut tullut ajatelleeksikaan tuota näkökohtaa. Ihan hyvä huomio. Suutarin lapsellahan ei ole kenkiä...

Nyt seuraa taistelu nimeltään Vennan tukanpesu. Sen jälkeen pääsen ystävän kanssa höpötyslenkille.

- tea

Vierailija
42/53 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas meillä jo iso pino. Minäkin luulin että leanna ois plussannut.

T@hden äidille paranemisia.

Kerpulle vielä voimia ja haleja!

Hilulle hyvää matkaa!

Veetin kanssa päivät taas ihan mahdottomia. Kun kaikki ei mene niin kuin haluaa alkaa kauhea huuto ja tavaroiden heittely. Iltaisin edelleen tapellaan nukkumaan menon kanssa. Veeti tahallaan tekee asioita jotka on kiellettyjä (esim olkkarin talun heiluttaminen) ja katsoo miten siihen reagoin. Hakee ihan selkeästi paljon huomiota. Paljon haluaa myös mun kainalossa olla. Isi ei kelpaa vaihe on menossa.

Veeti on aivan ihastunut Lordiin, joka kerta kun niiden biisi tulee telkkarista alkaa kauhea hihkuminen ja sanoo hiiviö. Tänään vartti lehdessä kun oli Lordin kuva niin päätti Veeti lehden itselleen varastaa ja nyt kantaa sitä mukanaan ja näyttelee kuvaa koko ajan.

Tisseistä. Mulla ihan järkyttävän kokoiset tissit. Turposivat raskauden alussa isoiksi. Ennen kuin Veetiä aloin odottaa koko oli 75B ja nyt on pikemminkin 75D. Ei tarvii minkäänlaista ulkoista silikooni lisää.

Ihanaa lauantaina tallinnaan. Kivaa päästä täältä kotoa pois ja ennen kaikkea saa siellä syödä rauhassa ja nauttia mukavasta seurasta. Ei tarvii koko ajan mennä 100 lasissa niin kuin Veetin kanssa.

Hurjasti on Kukkuulla jo viikkoja. kohta teillä on ihana pieni tuhiseva nyytti.

Jotain piti kommentoida mutta ei taas muista mitä.

Nyt meen kattomaan mitä mies ja Veeti touhuavat.

Öttis, Veeti ja masuasukki rv25+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä en ehtinyt tänne, kun kaveri oli kylässä. Nyt onkin tosi vetämätön olo ja kurkku kipeä. Mies armahti mua ja lähti kaksin Nekun kanssa kauppaan. En olis millään jaksanut lähteä mukaan. Pilviä kerääntyy taivaalle ja huomenna sitten varmaan sataa. Puistossa olis tarkotus grillilounastaa, jääköhän väliin.. Huomenna iltapäivällä olis tarkotus lähteä opiskelukavereita tapaamaan Nekun kera Vantaalle, mut jos oon kipeänä, ni jääpi menemättä. Ärsyttää.

Jaksamisia kaikille tahto-taaperoiden kanssa. Meillä ei vielä moista vaihetta ole nähty, mutta eiköhän se tännekin kohta iske. Kyllähän itkua tulee jos ei tahtoaan saa Nea läpi, mut ei kamalaa taistoa vielä ole ollut. Aika mukava vaihe itse asiassa, aamulla tunsin ihan onnelliseksi puistoon lähtiessä. Nea alkanut vähän paremmin viihtymään itsekseenkin ja ei ole koko ajan lahkeessa roikkumassa! Aika iloinen tapaus.

T@hti voihan itku, äidillesi paranemisia ja siunausta! Onneksi selvisi asia!! Täällä avattu uusi kauppakeskus Kamppiin, siellä pääsee kätevästi hisseillä kerroksesta toiseen rattaiden kanssa. Tosin jos syömään meinaa mennä, niin ahtaat ruokapaikat. Forumin alakerrassa halvat ruokailumahdollisuudet. Aika paljon samoja kauppoja molemmissa. Kampissa useampi lastenvaateliike, mutta ovat aika hintavia. Kirppareista en osaa neuvoa..

Kukkuu, oletko jo vaippoja ostellut? Ajattelin, että voisin tuoda muutaman taskuvaipan mukaan Salaiseen laaksoon, jos olisit kiiinnostunut?

Mimmuli, miten Nöösä jakselee? Onko masu alkanut pelittämään? Entä sinä itse?

Voihan että, olisipas ihanaa olla lähdössä Tallinnaan teidän mukaan..Mut ei oo rahaa ja ei mieskään suostuis jäämään selkänsä kanssa Nekkua hoitelemaan niin pitkäks aikaa. Ois vaan ihana päästä jonnekin!!

Maanantaina neuvola ja ekaa kertaa sydänäänten kuuntelu. Välillä ei oikein edes muista olevansa raskaana. No kunhan liitoskivut saapuu, ni raskaus kyllä muistuttaa itsestään..kauhulla pelkään.. Tympii kylmät ilmat ja on jotenkin tosi nuiva olo. En niiku jaksaisi mitään.

Toivottavasti Lempo löytää sopivat liivit! :) Jatun kanssa taidettiin siellä Lindexillä miettiä, et miten ne itsekiinnittyvät läpyskät mahtaa pysyä paikoillaan! :)

Oli varmaan paljon muutakin, mutta niin pitkä pino, ettei jaksa muistaa! Hilulle ja Simamille ihanaa aurinkoista lomaa!

Enkeli1 ja Nea+minivauva13+3

Vierailija
44/53 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnan matkaa varten. Yksin koko ilta on muuten mukavaa. Töiden tekemisessä mukavaa, että on rahaa kuljeskella kaupoilla ostaen sitä sun tätä tuikitarpeellista. Se lysti kyllä loppuu pian.

Ota vaan Enkuli niitä kestoja mukaan, katson mieluusti.

T@hdelle vastauksia: tori on Kauppatori - monia nähtävyyksiä lähellä ja keskustassa. Yhteydet hyvät. Osoite on kai Pohjois-Esplanadi. Suomenlinnan lautan lähtöpaikka. Havis Amanda, vapun lakituspatsas, pressanlinna, Korkeasaaren lautta, Uspenskin katedraali, Kauppahalli, Ruotsinlaivat ja miljoona muuta turistia yhdellä iskulla.

Ramika on kirpparitietäjä. Hietsun kirpparissa puolensa, viikonloppuisin paljon myyjiä ja tavaraa. Paljon myös ostajia ja joskus törkyhinnat. Bulevardi/Hietalahdenkatu/Lönnrotinkatu -korttelissa.

Kauppakeskusten äiti Itis on suosikkini, sinne pääsee metrolla, joka on kanssa elämysmatkailua.

Nähtävyydeksi suosittelen Korkeasaarta, lapset ei häviä niin helposti näkyvistä, liikuntaa ja ulkoilua samalla. Voi halutessaan evästää.

Ankkis, pikkutalvio kukkii! Ihana kaunokainen, kiitos!

Muistakaa passi Tallinnaan!!! Nimim. kanaemo.

Kukkuu

P.s. Siksi aloin kirjoittaa, kun bongasin hexu83:n odotuspuolelta lokakuisista. Syyslokamuumit ehkä muistaa. Joka muistutti minua: Mersua on siirryttävä kohta karjumaan. MEEEEERRRRRSSSUUUUUU!!!!!

Vierailija
45/53 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärisetä käski olla kastelematta käsiä. Hii, helppoa. Kannoin apteekkiin yli 80 ¿. Nyt on suojahanskoja ja rasvoja, jospa saadaan iho kuntoon. Sitkeesti yritän vältää käsien kastelua - kuljen siis kumihanskat kädessä :). Joko kerroin, että Otsolla on alipainetta korvassa? Eikös Pyörskylläkin ollut tai epäily ainakin?

Minulle meinas tulla matkaressi, kun tajusin, ettei rahani riitä mihinkään. Jänskätti vähän kertoa miehelle, hän kun on sitä mieltä, että olen turhan höveli rahan käyttäjä (ja olenkin). No, mutta hänpä sanoikin, että oli varautunut siihen, ettei mun rahat voi mitenkään riittää. On siis rahaa, paljonkohan sitä tosiaan pitäis vaihtaa/ottaa mukaan? En ajatellut, että tämä on mikään shoppailumatka, mutta jotain tulee aina ostettua.

T@hti: Kukkuun ehdottama Kauppatori ympäristöineen on hyvä kohde. Paras aika on muuten arkisin arkiaamuna :).

Unille vie. Aamulla oikeisiin töihin.

Piude

Vierailija
46/53 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tikkaremmi, huikeista vinkeistä. Suuntaan huomenna Selloon ja katsastan läpyskät ja kukkaset. Jos en mitään järkevää löydä, suuntaan markettiin ja ostan ilmastointiteippiä. Toivottavasti mies ei ole romanttisella tuulella hääjuhlallisuuksien jälkeen - siis ainakaan tuossa viimeisessä tapauksessa. Voipi yllättyä pahan kerran ruskearantuisesta kestotörrötyksestä. Eivätkä ne läpyskätkään varmaan kaikkein tunnelmallisimmat ole...

Kukkuu, laitoin postia.

Vierailija
47/53 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuinkas se selvitetään, että on alipainetta? Miten lekuri sen tutkii?

Onnellisena hymyillen vieläkin pyramidin huipulla. Saas nähdä, olenko aamulla läsähtänyt jo ihan keskivaiheille vaan. Kivan korkea pino. On hienot näkymät.

Vierailija
48/53 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vielä tulla viimeiset höpinät turisemaan, kun huomenna työt kutsuu ja netti on päivän tavoittamattomissa. Kääk! ;)

Enkeli: Kiitos kysymästä. Oma olo alkaa olemaan parempi ja huomenna tosiaan töihin. Nöösälle tämä lääkitys tekee masuvaivoja, mutta tuotosta on syntynyt hienosti. Muuten Nöösä voi hyvin ja leikki maistuu. Toivottavasti kurkkupöpöt ja muut pysyvät poissa ja pysyt terveenä. Jaksua.

Simamille ja Hilulle iloista ja mukavaa matkaa!

Mukavaa, kun odottajat löytävät odotus-puolelta vanhoja tuttuja ja kertovat meillekin.

Öttis: Veetin Lordi-fanitus toi hymyn huulille. Jaksua vilpertin perässä juoksemiseen ja raskauteen.

Lempo: minulla yo-leninki oli puoleen selkään auki ja olkaimet mekossa mahdollistivat rintaliivit. Ostin sokoksesta (vuonna 99) tähän tapaukseen tarkoitetun viritelmän: tavallisien rintaliivien hakasiin liitettiin jatkot, jotka menivät alaselässä ristiin ja masun päälle toisiinsa kiinni. (En tiedä oliko kovinkaan valaisevasti esitetty.:) Leninkisi kuulostaa tosi upealta. Olet varmasti niin upea näky, ettei miestä haittaa pienet teipit rinnoissa. ;)

Kaippa sitä olisi maate mentävä, kun on aamun kakkosvuoro edessä ja tässä kotona ollessa ehti taas tottua myöhäisiin aamuihin. Hyvää yötä kaikille ja kauniita unia!

-M

Vierailija
49/53 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Rysähtää Lempon ja kumppanien päälle pehmoiseen kasaan*

Mies muuten melkein suutahti minulle eilen, kun väitin Antsalla olevan uhmaiän. Sain luennon siitä, miten minulla itselläni se uhma on ja miten kaikki on kiinni kasvatuksesta. Minun superisimieheni ;) ♥

Miehestä heti tähän väliin, että L:n löytyminen on sulostuttanut elämäämme kokonaisvaltaisesti (Olenhan aiemminkin tästä ilmiöstä maininnut... ;)) Muutenkin onnen tunne aina välillä vilahtaa esiin aivan huomaamatta. Toisaalta tunteet nyt ovat niin ailahtelevaisia. Nyt on hyvä kuitenkin :)

Ihanaa! Osa pääsee jo ylihuomenna Tallinnaan. Minä en siellä ole ikinä käynyt. Joku päivä täytyy yrittää päästä vaikka koo perheen voimalla.

Oikein vasta todenteolla tajusin, että Kukkis on jo melkein kalkkiviivoilla. Oikeasti tuntuu ihanalta ajtella, että kohta se on pieni nyytti taas sylissäsi *niisk*

Mukavan paljon on teitä odottajia :)) Me syysmummotkin pääsemme vielä osallistumaan hengessä synnytyksiin ja vauvavaiheisiin :)

Ayap ei todellakaan vienyt kaikkia hymiöitä. Löysin niitä vielä kopallisen tuolta ruudun nurkasta :) :) :) :-) :0)

No moi ja ihanaa matkaa kaikille eri suuntiin lähteville!!

Saamuska♥

Vierailija
50/53 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tähän asti. Lisää ehdotuksia otetaan vastaan.

Mä fiksuna melkein huomasin kertoa, että meitä on siis matkassa mä, mies ja lapset poika 6v, tyttö 4v ja Pekka tuolloin n. 1v9kk ja ma 5.5. iltapv tai illalla tullaan ja tod. näk torstaina takaisin Puuhamaan kautta. Ja tarkoitus on myös sukuloida ja Korkeasaaren oon jo luvannu. Eli eipä siinä paljon muuta ehdi. Sitä yritän nyt hokea itelleni ja hahmottaa vaihtoehtoja, että mitä kuitenki ehtis. Tai siis jos jotain kuitenki sais shoppailtua. Mulla voi itellä vain " turnajaiskestävyys" olla jo aika huono.

Samalla muistutus: TAPAAMINEN TIISTAINA 6.6. LAUTTASAARESSA LAHNALAHDEN PUISTOSSA KLO 10 ALKAEN

Jatulle toivon, että olo lapsiasian suhteen helpottuis. Tai en mä osaa sanoa sitä mitenkään hienosti, mutta kuitenki.

Kerpulle kovasti voimia joka päivälle!

Hyvää yötä

T@hti, tällä kertaa yli-innokas pinoilija

Vierailija
51/53 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölpöti pölpöti.

Kun täällä on ollut aina silloin tällöin puhetta PMS-hirviöistä ja kun tänään kyläillessämme tuttavaperheen mies velmuili menkkaränkästä, niin täytyi kaivaa sanat esille. Jopea siis, mulle ei ollut ennestään tuttu. Kun kielitoimisto aina esittää vaikeille vieraskielisille termeille suomentamista, eikös PMS-oireiden suomennos voisi olla nimenomaan menkkaränkkä.

Tässäpä se:

Olipa kerran pieni paha päivä Menkkaränkkä nimeltään

Se saapuu kerran kuussa pistämällä äidin itkemään

Se on niin pieni että miehet ei sitä pysty tajuamaan

Mutta naisten luokse aina se saapuu kaiken sotkemaan

Jos Menkkaränkkä saapuu iltaisin ei äiti pysty nukkumaan

Kun Nukkumatti pelkää Menkkaränkkää kuin miehet konsanaan

Jos Menkkaränkkä osuu ruokapöytään se paiskoo lautasiaan

Ja illan suussa se äidin saa isälle pottuilemaan

Kyllä kylässä voit käydä Menkkaränkkä kun on Menkkaränkkäpäivä

On kai se kiva että naisilla on oma helekutin vaikea päivä

Mutta älä tule liian usein Menkkaränkkä, tule vain kerran vuodessa

Kun sä pistät kaiken päin perskeleitä

Niin äiti syyttää hormoneita

Kun kaiken takana onkin vain älyttömän vaikea päivä

No kun aamulla pittäis töihin mennä niin äitiä kiukuttaa

Kun Menkkaränkkä neuvoo väärään linja-autoon nousemaan

Ja Menkkaränkkä yllyttää kahavipannun lattialle pudottamaan

Ja se iloisesti naputtaa kepillä ja saa äidinkin naputtamaan

On kai se kiva että naisilla on oma helekutin hankala päivä

Mutta älä tule liian usein Menkkaränkkä, tule vain kerran vuodessa

Kun kaiken takana onkin vain älyttömän vaikea päivä

On kai se kiva että naisilla on oma helekutin vaikea päivä

Mutta älä tule liian usein Menkkaränkkä, tule vaikka kerran vuodessa

Ja kaiken takana onkin vain älyttömän vaikea päivä

Semmoinen Menkkaränkkä on

Vierailija
52/53 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lupasi het ottaa repertuaariinsa moisen veisun. Meidän isä synnyttää onkin jo ohjelmistossa....;)

Minäkin varastin nuo tisuvinkit, kiitos! Häät on kans pian ja tyköistuva halterneck ( vai mikä lie). Tästä nuoresta ja hehkeästä iästäni huolimati maanvetovoima ei säästänyt näitä näkymättömiä ketunkorviani. Ystävä valitti tänään, että ei voi syödä pillereitä, kun entisestään isot rinnat paisuvat mahdottoman kokoisiksi. Ei minulla vaan, Höh!

Ei nukututa. Meistä on tullut kukkujia kevään myötä. Mieskin vielä voimistelee;), pyytää selkäänsä, tarttee varmaan mennä että säilyttää nuo lihaksensa jatkossakin;D

Aavis -ei juu mitään asiaa ja nukkuva Motti+ se parempi puolisko

Vierailija
53/53 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin todellakin pitkästä aikaa kertoa kuulumisia meiltäkin.Aika lentää oikein siivillä kun kaksi uhmaikäistä on talossa,Elina potee jo 2 vuoden uhmaa ja esikoinen 3 vuoden uhmaa,kyllä välillä äipällä on hermot kuin viulunkielet,huh huh.

Elina jo juttelee kovasti ja todellakin kokeilee rajojaan ihan kunnolla,ja kun ei mene joku mieleen niin sitten huudetaan(lue kirkuu täysillä)tunnin pari yhteen soittoon eli oikein mieleen kiintoista kuunnella.

Tyttö syö jo kaikkea mitä me muutkin ja kala on ihan ehdotonta herkkua varsinkin jos lohi on kysymyksessä.

Meillä onneksi molemmat vielä nukkuu päikkäreitä 2-3 h päivässä ja silti illalla taas nukkumaan mennään 21-22.00 välillä ja nukahtaa ihan ilman nukutuksia paitsi Elinaa saa vähän aikaa päivällä aina houkutella nukkumaan.Nyt taas molemmat nukahtivat ihan samaan aikaan ilman mutinoita.

Nyt on tosin Elinalle tullut sellainen aika että ei suostu nukkumaan omassa sängyssään vaan meidän vieressä sitten nukkuu rauhallisesti,mutta oli sellainen aika esikollakin ja nyt sitten nukkuu kummiskin kiltisti omassa sängyssään.

Meillä oli paikkakunnan vaihdos tässä välillä ja nyt ollaan uuteen kotiin ja paikkaan totuteltu kuukausi ja ihan hyvin on mennyt,oikeastaan kumpikaan lapsi ei ole entiseen kamalan kovasti ikävöinyt.

Meillä on edelleen se kolmosen yrittäminen päällä mutta ei vain ole tärpännyt sitten millään,nyt sitten tilasin kesäkuulle lekurille ajan ja toivon saavani näiden teroluttien lisäksi vielä clomit avuksi.Yritystä jo 1v5kk takana.

Tämä toukokuu on tosin vähän synkkä kun nythän olisi ollut sen meidän kolmosen laskettuaika mutta oudolta tuntuu kun ei pääsekkään synnyttämään ja olo on hirmuisen itkuinen vaikkakin vain menkkojen aikaan,mutta kyllä se siitä.Toiveet nostetaan taas korkealle josko sittenkin ensi kierrosta sen plussan saisin.

Leannalle tsemppiä myös yritykseen,olen seurannut sun juttujas tuolla vauvakuumepalstalla.Nyt molemmat taisimme kuumeilla tammikuisissa.On se vaan jännä miten luulee itsensä kropan tuntevan ja kuiteskaan ei sitten tunnekkaan.

Mutta nyt kaikille lähetän lämpimiä ajatuksia ja jaksamisia jatkoon.

Tv. Tari kera lapsien