Kolme S:ää
Kommentit (34)
Kuulosti ihan omalta viime synnytykseltäni 3supistusta 5min niin pikku poitsu oli siinä! Nyt hän on 10pv päästä 7kk. <3 onnea teidän perheelle!
On se ihan ekan painoksen näkönen! :) Onnea!
Onpas siinä suloinen miehenalku <3 Uskomatonta, että jaksoit jo nyt raportoida synnytyksestä tänne. Hurja nainen olet, täytyy sanoa.
Minäkin odotan muuten innolla, millainen blogin tulevaisuus on. Sisarussuhteesta kun taitaa ainakin tovin päästä saada aika makoisia jutunaiheita :D Eikä tuossa vauva-ajassakaan ole mitään moittimista :)
Voi miten sievä poikanen sieltä tuli! :) Mä oon kyllä myötä elänyt molemmissa raskauksissa, ekan kanssa luin koko vauvatehtaan läpi varmaan yhdessä illassa kun oma poika syntyi vasta lokakuussa samana vuonna ja tässä nyt tuun puolitoista kuukautta perässä suunnilleen. Ihan huippua ja samaa toivon minäkin, että jaksat kirjoitella sitten elosta kahden muksun kanssa. :)
Onnea koko perheelle ! Siitä se kahden pojan äitiys alkaa. Kokemusta on. On muuten Viktorin näköinen.
Saatiin viesti muttei kuvaa :) Me tullaan ilman muuta, soittele vaikka kun teillä hyvä hetki niin katsotaan sopiva päivä.
Miljoonasti onnea vielä uudestaan täältäkin!!!! =D niiiin suloinen...
Onnea!
Seurasin sun vauvatehdas-blogia alusta asti ja sain esikoisen melkein samaan aikaan. Jossain vaiheessa koneellaroikkumisinto lopahti, ja putosin blogimaailman kärryiltä. Nyt löysin tänne, ja olipas hauskaa huomata, että samat meiningit on taas! Tosin mulla vielä kuukausi jäljellä, mutta aika hyvää vertaistukea näköjään silti.
Vaikuttaa siltä, että tuun ottamaan sulta yksityistunteja tuon homman hoitamisesta tuollaisella vauhdilla sitten ennen ensi kertaa! Aikamoinen mami ;)
Onnea vielä kasa & myös rakkautta kasa koko köörillenne! <3
Pitkä odotus palkittiin eilen pienellä suloisella tytöllä. Pikkukaveri päätti tulla maailmaan kasvotarjonnassa nenä edellä! Onneksi kaikki meni hyvin, vaikka pientä paniikkia meinas kyllä tulla.
Synnytys lähti käyntiin 4:llä ässällä: uudet Sohvat, Sedän vierailu, Sauvakävely ja Siivous ;)
Voi herttinen, mä niin tiesin, että heti tapahtuu ku mä en päivittäin ehdi seurata! Paljon siis onnea koko poppoolle!
"yhtäkkiä kaikki raskauteen liittyvä loppui". Niin tuttua :) on se ihmeellistä miten kamalaa se raskaus ja synnytys onkaan ja miten harmissaan voikin olla että ne taas sujahti perhanat sulle kertomatta vain ohi.
Hienon kuuloinen suoritus, aikamoinen Pirkko Ponnistaja :)
Vielä kerran onnea, mahtavia aikoja edessä teillä
Sisarussuhteen syntymää on vielä uskomattomampaa seurata kuin yhden lapsen kehittymistä.
...ja vähän myös tsemppiä, ihan vain oman blogini hengen merkeissä ;)