Erilainen häälahja?
Hääpari toivoisi häälahjaksi joko rahaa tai jotain toivelistalta. Toivelistalla on kahvinkeittimiä yms. Tekisi mieli antaa jotain vähän persoonallisempaa. Ehdotuksia?
Kommentit (23)
Eikö sit oo sama antaa koko lahja antamatta.
Kyllä minäkin olisin toivonut jotain erikoisempaa häälahjaksi mutten kehdannut laittaa sitä toivelistaan.
Minusta persoonallisimmat lahjat ovat juuri niitä jotka liittyvät persooniin ja minä en voi sinun puolestasi sitä tietää...
jos lahja löytyy toivelistalta, niin tsänssit on hyvät, että se on jotain mitä hääpari on toivonut.
Jos keksitään jotain ihan muuta niin pieleen menemisen mahdollisuus on äärettömän paljon suurempi. Monet tekevät lahjalistan just siksi ettei tulis mitään persoonallista mille heillä ei ole mitään käyttöä.
Yhden lapsen kummeja kyllä ovat mutta joku raja sentään.
joku lahjakortti tmv.
jos lahja löytyy toivelistalta, niin tsänssit on hyvät, että se on jotain mitä hääpari on toivonut.
Jos keksitään jotain ihan muuta niin pieleen menemisen mahdollisuus on äärettömän paljon suurempi. Monet tekevät lahjalistan just siksi ettei tulis mitään persoonallista mille heillä ei ole mitään käyttöä.
Kertokaa mitä olette itse saaneet häälahjaksi. JOtain mitä ette olisi älynneet itse toivoa ja josta on ollut iloa jälkeenpäin.
Emme todellakaan älynneet sellaista pyytää, mutta kovasti sillä on ollut käyttöä.
Kertokaa mitä olette itse saaneet häälahjaksi. JOtain mitä ette olisi älynneet itse toivoa ja josta on ollut iloa jälkeenpäin.
(ei tosin toivottu mitään)
- lahjakortteja
- astioita
- pannu
- rahaa
- koriste-esineitä
- pyyhkeitä
- lakanoita
- sulkapallomailat ja pelivuoro
- matto
- taulu
yms.
Meillä ne joutuivat varastoon. Ainoastaan oman äitini tekemä pöytäliina on käytössä. Ei kiinnosta pitää mitään kaukaisen tädin maalaamaa astia-asetelma taulua seinällä.
Viekää kastemalja ja vauvan töppöset!
Onko enää painostavampaa lahjaa olemassakaan?
niin antakaa rahaa kohdemaan valuutaksi vaihdettuna.
Puuhun kääri seteleitä ja puun juurelle laita kolikoita. Ei ole aivan tavallinen rahalahja!
Omissa häissäni sain muutamia lahjoja, joita ei ollut listalla. Mm. tavaroita kesämökille (jota meillä ei ole!) ja pullon aikalailla juomakelvotonta viiniä.
Mutta mitä muut häävieraat siitä ajattelisivat? Onko tahdikkaampaa laittaa shekki kortin väliin?
Puuhun kääri seteleitä ja puun juurelle laita kolikoita. Ei ole aivan tavallinen rahalahja!
että vuohi Afrikassa voisi olla hyvä. Mutta jotenkin tuntuu, että kun ihminen menee naimisiin vain kerran (tai pari, heh!) elämässään, niin sitten voisi saada itselleenkin jotain. Pistetään mietintään.
Kustantaa jotain 40 euroa. Siis kukaanhan ei voi ostaa ja nimetä tähtiä tuosta vaan, mutta minusta ajatus on kaunis.
okei, vaatii vähän isompaa satsausta rahallisesti. Mutta mielestäni aika kiva idea jos pari asuu pk-seudulla.
Eikö sit oo sama antaa koko lahja antamatta.