40+5. Poikanen.
Kommentit (37)
Paljon onnea pikkuisesta! Mä olinkin ihan varma että täällä on vauvauutisia kun tuun katsomaan! :)
Oikein paljon Onnea koko perheelle!!!!
Onnea!!! Viimein pitkä odotus ohi:)
Oi onnea onnea onnea onnea! Sienilover tuli vihdoin maailmaan <3
Mä vähän haistelinkin eilisestä vastauksesta, kun sanoit että täällä istutaan vielä kattomassa telkkaria. Onnea hirmusti! Poika odotti sieniä :P
Onnea onnea onnea!! Onnea äidille ja isälle sekä tuoreelle isoveljelle! Ja kutituksia pikkuiselle miehelle - ei ole toista samanlaista kuin sinä :)
Suuren suuret onnittelut koko perheelle! Onneksi äidillä on sen verran lujaa tahtoa, ettei jää ihan ukkovallan alle :)
Huikean paljon onnea pienestä poikasesta! Arvasinkin että jotain on tapahtunut kun ei aamuyhdeksään mennessä ollut tullut valitusvirttä :)
Onnea koko perheelle !! (: se oli sittenkin sienestys se kolmas S ;)
Onnea poikasesta! :) Toivottavasti kaikki meni hyvin. :) Pitikin käydä monta kertaa kurkkiin, et joko nyt. ;)
Mahtavaa, onnea hurjasti! Mä kans niiiin arvasin että vauva on suvainnut saapua, kun ei aamuysiltä ollutkaan mitään uutta luettavaa :D Ja muutenkin arvelin että 40+5 on se päivä. Meillä nimittäin kans molemmat muksut ovat syntyneet samalla raskausviikolla. Tosin 38+3, että en taida tietää odottamisesta mitään.. ;)
Oikein Paljon Onnea koko perheelle ja erityisesti pikkumiehelle! Ja Onnea Isoveikalle! :)
Minähän heitin että se on 40+5 kun syntyy. ;)
Kuten aamulla arvelinkin, tänään oli SE päivä! Paljon onnea koko perheelle! :)
Hih paljon onnea!
Meidän tyttö täyttää tänään 2v! :)
Hirveästi onnea teille :) Mää oon täällä ootellu ku kuuta nousevaa, että millon tänne on tullu ilmotus että vauva on poistunu mahasta :)