Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein aloituksiasi väitetään provoiksi?

Vierailija
25.02.2019 |

Olen tänä aamuna tehnyt kaksi aloitusta, ja molempia väitetään provoiksi. Ei, sitä ne eivät ole. Olen ollut palstalla vuodesta 2000, enkä ole ikinä provoillut. Toki kirjoitustyylini on yksinkertaistava, jotta saan keskustelua aikaiseksi. Mutta kuvitteellisia ei aloitukseni ole.

Minua luullaan hyvin usein provoksi. Kirjoitan sitten mitä tahansa. Miten yleistä tämä on?

Kuinka usein aloituksiasi väitetään provoiksi?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen vain provoaloituksia. Lyhyen ajan sisällä kolmeen ei ole tullut ollenkaan provohuuteluita, mutta muihin sitten sitäkin enemmän.

Vierailija
2/8 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein luullaan. Usein kyllä muutan jotain pikkufaktoja, ettei minua voisi tunnistaa. Saatan myös tahallaan kirjoittaa hieman provosoivasti, että saisin varmasti keskustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen vain provoaloituksia. Lyhyen ajan sisällä kolmeen ei ole tullut ollenkaan provohuuteluita, mutta muihin sitten sitäkin enemmän.

Mielenkiintoista. Mistä ajattelet sen johtuvan, että provoja ei tunnisteta provoiksi, mutta totuutta sellaiseksi luullaan?

Vierailija
4/8 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina, vaikka esitän vain aidon mielipiteeni, havaintoni tai faktan.

Viimeksi juuri äsken pidettiin Provona, kun ihmettelin miksi peltojen keskellä elävät juntit pitää itseään yleensä luonnon asiantuntijoina vaikkeivät elä luonnon keskellä saati tajua siitä mitään.

Tämä teki minusta jonkun mielestä hesalaiseksi hipsterin ja toisen mielestä teollinen. Kumpikaan en ole.

Vierailija
5/8 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jonkun mielestä trollin teki.

T.4

Vierailija
6/8 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä aina, vaikka esitän vain aidon mielipiteeni, havaintoni tai faktan.

Viimeksi juuri äsken pidettiin Provona, kun ihmettelin miksi peltojen keskellä elävät juntit pitää itseään yleensä luonnon asiantuntijoina vaikkeivät elä luonnon keskellä saati tajua siitä mitään.

Tämä teki minusta jonkun mielestä hesalaiseksi hipsterin ja toisen mielestä teollinen. Kumpikaan en ole.

Juuri noin minunkin aamun aloituksessa tapahtui. Kerron asian, jonka toinen ihminen on omana havaintonaan kertonut. En yhtään ymmärrä, että joku luulee, ettei kukaan voi sellaista ajatella...?

Ap

Vierailija
7/8 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä aloitus ehdi olla kuin hetken, kun porvoolainen on keksinyt, vastannut itselleen ja luonut ketjun jostain eritteestään tai ulkonäöstään.

Itse olen koettanut tehdä aloituksen muutaman kerran. Keskustelu on poistunut alta aikayksikön. Paitsi yhdesti, jolloin huomasin että keskustelua oli nosteltu ja se oli saanut "liekit". Olin ollut ulkona, joten ei ole osaa eikä arpaa siihen. 

Vierailija
8/8 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä aloitus ehdi olla kuin hetken, kun porvoolainen on keksinyt, vastannut itselleen ja luonut ketjun jostain eritteestään tai ulkonäöstään.

Itse olen koettanut tehdä aloituksen muutaman kerran. Keskustelu on poistunut alta aikayksikön. Paitsi yhdesti, jolloin huomasin että keskustelua oli nosteltu ja se oli saanut "liekit". Olin ollut ulkona, joten ei ole osaa eikä arpaa siihen. 

Mistä sinä tiedät, että aloittaja vastailee itselleen?

Siitäkin minua on syytetty, vaikka en ole sellaista tehnyt.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi