Mies mustasukkainen dildolle
En ymmärrä miestäni. Aluksi hän itse ehdotti, että hankkisimme dildon minulle. Suostuin ehdotukseen ja hankimme sellaisen seksiliikkeestä.
Nyt mieheni sanoo, että dildo ja etenkin sen koko häiritsee häntä. Ok, se on isohko. Juuri kun olin itse päässyt vauhtiin, mieheni on tullut tavattoman mustasukkaiseksi.
Miehelläni on pieni ja alunperin ostimme dildon juuri siksi, että miehelläni olisi vähemmän paineita sängyssä ja tyydyttämisessäni, kun on lisäksi epävarma pienestä koostaan. Nyt mies on kuitenkin kiukkuinen tuosta uudesta "tulokkaasta".
Pari kertaa kokeilimme tuota yhdynnän ohella ja mielestäni se oli erittäin hyvä lisä, josta itse nautin. Nyt näyttäisi siltä että ei voi enää tuota käyttää. Ja idea oli ihan alkujaan mieheni itsensä! En ymmärrä! Vaikka mieheni on pienimunainen ja huono sängyssä, en silti ikinä vaihtaisi häntä kehenkään tai mihinkään. Täydellinen, maailman ihanin mies. Mutta niin outo ajatuksenjuoksu..........!
Kommentit (6)
Se, että kutsut miestäsi suoraan pienimunaiseksi ja huonoksi sängyssä kertoo sinun seksuaalisesta asennoitumisestasi häntä kohtaan aika paljon. Ei ihme jos kokee riittämättömyyttä. Tuollaiset asiat vaistoaa vaikka ei suoraan ikinä sanoisi.
Oliskohan seksinukesta teille apua. Mene ja tiedä.
Hankkikaa ukolle tiukka tekopimpero niin saa tasoitusta.
Minun mieheni ostanut minulla n.8-10 dildoa. Pienestä ihan tosi isoon. Käytän niitä yksin tai mieheni kanssa. Yhtä tai kahta yhtäaikaa. Tilanteen ja halun mukaan valitsen sauvan tai vaihtelen niitä. Imukuppi dildot on ihania kun voi istua tai peruuttaa niihin. Niiden lisäksi mieheni saa aina kun vain haluaa tai jaksaa.
Oletko tosissasi?
Tietysti käytät dildoa jos se tuottaa nautintoa.
Koko juttu on taas niin... Porvoon mitalla tehty.
Koska et (oletettavasti?) ole mies, et varmaankaan ymmärrä minkälaisista alemmuuskomplekseista jo keskivertomunalla varustetut miehet usein kärsivät, saati pienimunaiset. Miehesi näkee, miten nautit kun saat suurta 'munaa', ja varmaankin ensimmäinen ajatus on että hän ei valitettavasti koskaan voi tyydyttää sinua samalla lailla. Ei ole ihme jos tuntee itsensä riittämättömäksi, ei siinä mielestäni mitään outoa ole.
Meillä on hieman vastaava tilanne, vaimoni nimittäin saa vibraavasta dildosta aivan järisyttäviä orkkuja yksi toisensa jälkeen. Väkisinkin tulee mieleen, että itse en ole koskaan saanut omalla kalullani aikaiseksi mitään tuohon verrattavaa. On tietysti kiva että hän nauttii, mutta kyllä se jossain määrin tulee minun itsetuntoni kustannuksella.
Oma on pimpsasi, ja sinä päätät mitä sinne laitat, mutta voisi olla hyvä vaihtaa dildo joko pienempään, tai sitten ihan sellaiseen ulkoiseen klittavibraan, joka ei siis edes yritä olla mulkun näköinen tai kokoinen, näin miehesi ei joutuisi vertailemaan omaansa. Ihan noin yhteisen hyvän nimissä. Up to you.