Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuollaiselle perheenäidille on nimikin, joka toimii kuten Anna 40.

Vierailija
25.02.2019 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/88650858-b1f8-479a-a9ee-a1ed5b…

Absurdia.
Tämän täytyy olla vitsi!
Peppi meni jumiin.
Lapselle tuli ylen takia paha mieli.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, just luin lapsille Peppi-kirjan keenereineen päivineen. Ja äänikirjanakin meidän taloudessa on kuultu sama versio.

Kukaan ei oo kuollut.

Kaheksan minuutin jälkeen Pepin isäoletettua ei olis ees mainittu.

Akka halus vaan kiusata lastaan.

Hän suorittaa hyvettä, eikä todella mieti tai käsitä asiaa.

Vierailija
22/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysäkki Valtsun äiti taas vauhdissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöyristyttävää, vai huomio h ora.

Vierailija
24/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jestas, tä on ihan ilmiselvä trolli koko palaute. Laatulehti IL taas kirjoittaa kaiken totena ja kansa sokeesti uskoo.

Vierailija
25/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennasen kamuja.

Vierailija
26/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuka vaan voi tietysti kieliposkessa lähettää ylelle palautetta ja kuitata nimekseen Anna 40.

Mutta toisaalta kun on tullut joskus nähneeksi rasmuslaisten ulostuloja, niin valitettavasti ei voi poissulkea tuollaisen hölmöläisen olemassa oloa.

Mulla on jo popparit mikrossa odottelemassa että joku linkkaa tuon sinne ryhmään ja alkaa keskustelu.

Siellä on niin paljon aivan älyttömän viihteellistä matskua. Nyt ne itkee sen yhden i s i s morsiamen ihmisoikeuksien ja uuden mahdollisuuden perään. Mutta odotan keskustelua hyvin erilaisesta näkökulmasta kuin muualla myös Pepistä 😂😂

Vierailija
27/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino pennaset ja muut vihreät aliarvioivat suomalaia suomen kansalaisia!!

Vierailija
28/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tämän Anna 40v lapsiparkaa. Joutuu kiusatuksi kuten pysäkki-valtsukin. Äitiensä typeryyden takia.

Vierailija
29/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuka vaan voi tietysti kieliposkessa lähettää ylelle palautetta ja kuitata nimekseen Anna 40.

Mutta toisaalta kun on tullut joskus nähneeksi rasmuslaisten ulostuloja, niin valitettavasti ei voi poissulkea tuollaisen hölmöläisen olemassa oloa.

Mulla on jo popparit mikrossa odottelemassa että joku linkkaa tuon sinne ryhmään ja alkaa keskustelu.

Siellä on niin paljon aivan älyttömän viihteellistä matskua. Nyt ne itkee sen yhden i s i s morsiamen ihmisoikeuksien ja uuden mahdollisuuden perään. Mutta odotan keskustelua hyvin erilaisesta näkökulmasta kuin muualla myös Pepistä 😂😂

Shamima Begoumilla ei ole enää ihmisoikeuksia, hän on itse omalla toiminnallaan saattanut itsensä tuohon tilanteeseen. Toivon, että hän ja muuta ISIS-vaimot mädäntyvät saastaisella leirillään koko loppuikänsä.

Vierailija
30/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ne, jotka eivät muista menneisyyttä, tuomitaan elämään se uudestaan"  kirjoitti Carlos Santayana aikanaan ja tänä menneisyyden kieltämisen ja totuuden muokkaamisen aikakautena se on todellinen riski.

Jos ei ihmiskunta ole sinut menneisyytensä kanssa vaan pyyhkii sen pois, tulossa voi olla jotain pahempaa. Kannattaa siedättää niitä mukeloita siihen että tosielämä ei ole aina mukavaa, ei ole ollut aiemmin eikä ole nykyäänkään. Erilaisuutta löytyy läheltä ja kaukaa, asioita joita me emme voi hyväksyä mutta toisille on normi.

Vierailija
31/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Helsingin Kallion alueella kun asuu, ei voi ymmärtää, miten vastenmielinen maailma on ollut vielä vuonna 1996. Olen pahoillani kaikkien lasten puolesta, jotka ovat altistuneet tälle Ylen vihamieliselle ohjelmalle, Anna sanoo"

Näkeehän tuon nyt otsallakin, että toimittajaa on vedätetty 😂

Vierailija
32/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-nimiset ihmiset on järkyttäviä.

Vierailija
33/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaisetkin kalpenee tämän juttujen rinnalla

Vierailija
34/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän koko jutun on pakko olla joku trolli.

Vierailija
35/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläri, että tuo umpisuvakki kirjoittanut tuon jutun. Kommenttiosiokin ollut auki mutta umpisuvakilla meni kommentit tunteisiin ja poisti koko kommentoinnin :D

Vierailija
36/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shamima Begoumilla ei ole enää ihmisoikeuksia, hän on itse omalla toiminnallaan saattanut itsensä tuohon tilanteeseen. Toivon, että hän ja muuta ISIS-vaimot mädäntyvät saastaisella leirillään koko loppuikänsä.

Muuten olet asian ytimessä, mutta ei niitä voi kurdien vaivoiksi sinne leirille jättää.

Vierailija
37/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Olen pahoillani kaikkien lasten puolesta, jotka ovat altistuneet tälle Ylen vihamieliselle ohjelmalle, Anna sanoo”

Turhaan on Anna pahoillaan ainakaan minun puolestani, Peppi oli suosikkiohjelmiani lapsena eikä jäänyt minkäänlaisia traumoja. Jos olisin Annan höyryämistä joutunut kuuntelemaan, niin siitä olisi saattanut jäädäkin.

Vierailija
38/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläri, että tuo umpisuvakki kirjoittanut tuon jutun. Kommenttiosiokin ollut auki mutta umpisuvakilla meni kommentit tunteisiin ja poisti koko kommentoinnin :D

Ko. ”toimittajan” edellinen duunipaikka oli varmaankin Pahkasika-lehdessä, ja tyylilaji jäi sieltä päälle. Sen verran uskomatonta tuubaa häneltä on totuttu näkemään, etten muutakaan selitystä keksi.

Vierailija
39/46 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Pookin toimittaja naureskelee nykymenolle

Vierailija
40/46 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten olet asian ytimessä, mutta ei niitä voi kurdien vaivoiksi sinne leirille jättää.

9mm:n burana ratkaisee ongelman.

Niinhän ne itsekin teki muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä