40. Viikko
Kommentit (31)
Täällä menossa 41+2 tänään ja ei tunnu yhtään siltä että lähtö olis lähellä. Tyyppi alkaa olla jo nelikiloinen ja mun puolestani sais jo tulla.. Toivon olen menettäny jo reilu viikko sitten. Meidän kellokin pottuilee ja käy aina vaan hiiiitaaaammin....Ja kyllä, täälläkin isäntä alkaa olla vähintään yhtä kypsä kun minä.
Nyt on pakko kysyä. Oliko Viktor tänään taaperojumpassa uimahallilla? Oli niin tutun näkönen, ikä tais täsmätä ja oli ne spiderman kalsarit :D
Voimia, ei täältä muuta oikein osaa sanoa..=)
Olihan se! Unelmien Lauran ja hänen tyttönsä kanssa :) Kuulemma oli kivaa vaikka lämmittelyn ajan jätkä vain jurnutti :)
Pakko kommentoida, että niin ahdistavaa kun se onkin olla yliaikaisena tai viimeisillään raskaana NAUTTIKAA! saatte sentään viedä raskauden loppuun asti. Itsellä odotettu ja kauan haaveiltu kaksosraskaus päättyi ennenaikaiseensynnytykseen rv 23+0 ja lopputulosta ei oo vaikea arvata... maksaisin ihan mitä vaan jos olisin saanut kantaa kaksi pientä vaikka viikolle 42 asti!
Yhdellä tutullani meni sen pari viikkoa yli ennenkuin käynnistettiin, ja lapsi syntyi sitten 42+3. Kuvittele! :D
Olisin ihan hermoraunio jo tuossa kohtaa. Tsemppiä!
kipu on kyllä se vahvimmin läsnä oleva asia, joka hemmetin paikkaa jomottaa ja silti ei mitään :D
42+2 esikoinen. Kakkonen oli mennä kans vauhdilla yhtä paljon yli (syntyi sitten rv 41). Yks sana vaan: Vyöhyketerapia. Kokeile ihmeessä! Kävin rv 40+2 vyönhyketerapiassa ja päivä sen jälkeen alkoi paikat ''yhtäkkiä'' kypsymään :)
Mulla huomenna due date ja nyt keskiviikkona kontrollissa painoarviota vauvalle 3,7kg. Auts. Ja kotiin odottelemaan, paikat NIIN epäkypsät kuulemma. Ja ei mitään kypsymisen merkkejäkään. Kaikki raskauskaverit ovat poksahdelleet ympärillä ja jäljellä minä. Ja Sinä :) vertaistukea sentään jostain. Voimia meille! Eihän se auta kuin ODOTTAA.
3,7 kg?! o_0
Huh, paaaljon tsemppistä, sekä odotukseen että siihen koitokseen! :)
Mun kaveri myös suositteli vyöhyketerapiaa. Oli itse käynyt rv 39+0 ja toisen kerran 40+0, synnytys käynnistyi 40+1 ja oli kuulemma hurjan tehokas ja helppo. Että jos on muutama kymppi ylimääräistä tuhlattavaksi, niin ehkä kannattaa kokeilla! Voi auttaa myös turvotukseen ainakin hetkellisesti, ja hermoihin :-)
Pakko alkaa kyllä nyt googlettamaan ihan urakalla noita terapeutteja lähialueelta, on sitä sen verran jo suositeltu :)
Näillä nurkilla on akupunktioguru jonka hoidoilla on kuulemma samaa efektiä, mutta en saa aikaa sinne kuin vasta viikolle 42! Argh :D
Hei, mä kävin akupunktiossa (48h pitäisi alkaa tapahtumaan jos aika on kypsä) molemmissa päivälleen 38+4 raskauksissa ekassa 1,5h hoidosta alko supparit ja tokassa raskaudessa ei tapahtunut mitään.. Olin varannut pikku kakkosen kanssa uuden ajan 39+4 mut syntyi juuri samana päivänä! Pyysin miestä kesken synnytyksen soittaa fyssarille ja peruu ajan ja muistin viel numeron ulkoo :D onnea loppu metreille!!! Tsemppiä :)
Pian se on ohi!
(kas noin, totesin sen ihan kepeästi vain =helpottiko heti?) :D
On varmasti ikävää kuulla vielä tuossa vaiheessa, että kaikki on piukasti kiinni. Mutta. Mulle hoettiin jo kuukausi ennen laskettua aikaa, että kyllä tämä täältä tulee ennen LA:ta. Perätilan takia ravattiin lääkärillä viimesen kuukauden aikana ja saatiin käynnistysaika LA-päivälle, mutta sitäkin antaessaan lääkäri sanoi "et sä kyllä tätä tarvi, kyl tää sitä ennen syntyy". Niinpä niin. Käynnistykseen mentiin. Onneksi kuitenkin oli tuo käynnistys sovittuna, koska jos ois mennyt vielä pari viikkoa yli LA:n, olisin varmaan alkanut jo väkivaltaiseksi :D
Jäämme jännityksellä odottamaan poksahduspäivää ;)