TORSTAITA KESÄKERTUT!
Kommentit (71)
Magpie; kannattais ehkä kuitenkin vähän kysäistä mieheltäkin, ellet sitten tiedä, että on ennakkoluuloton tyyppi. Meidän ukko on sen verran tarkka pukeutumisestani ja ulkonäöstäni, etten viitsi liian radikaaleja yllätyksiä paljon tehdä, ainakaan kovin lopullisia. Kun häntä vartenhan kuitenkin pääosin itseäni laitan, niin miksi tekisin itsestäni sen näköisen, että häntä ärsyttää? Kuulostaa varmaan että olen alistunut sovinismin alle, mutta itselleni tärkein syy ulkonäköjuttuihin on nimenomaan oma ukko-kulta. Mutta voihan sitä jonkin kompromissiratkaisunkin keksiä, jotain selkeästi uutta, muttei peruuttamatonta. Uusi leikkaus, muttei liian lyhyt? Mutta tottakai, jos jaksat mahdolliset narinatkin kuunnella, niin siitä vaan. Kunhan ajattelin, että näin herkässä vaiheessa ei välttämättä haluaisi itse saada moitteita mistään, mikä on toiselle tärkeää ja mahdollisesti itseäkin harmittaisi. Eräs tuttava nimittäin leikkasi siilin, ja itki sitä sitten itse aika lailla... Ehkä uskallan tämänkin näkökannan esille tuoda, kun muut ovat kannustamassa rohkeaan vetoon, niin on edes yksi vastarannankiiskikin ilmaissut mielipiteensä. :-)
Sitten piti kommentoida jollekin, mutten muista kenelle...
Pitääpä kokeilla tuota yahoo-ryhmää, kannatan ehdottomasti, jos vain on helppokäyttöinen. Itselläkin on ollut välillä sellainen olo, et kuinkahan paljon näitä lukee muuten vain uteliaat ihmiset tai mahdollisesti jotkut tuttavat, jotka luulevat jotain hyötyvänsä, jos saavat nickin selville. Ei kyllä minullakaan sinänsä mitään salattavaa ole, mutten ehkä haluaisi kaikkien tietävän kaikkea. Elämästä ja elämänläheisistä asioistahan täällä on keskusteltu ja uskon, että samat asiat voisin sanoa ihan omankin nimen takaa, tosin harkitummin. Mutta eivät ne silti kuulu jokaikiselle uteliaalle tyypille. (Uteliaat tyypit, joilla ei ole tarpeeksi mielenkiintoa omassa elämässä, vaan urkkivat toisten asioita, ärsyttävät minua muutenkin, kerrottakoon nyt tässä sekin. Minulla ei ainakaan ole yhtään ylimääräistä aikaa lueskella tämän pinon lisäksi muiden pinoja, puhumattakaan, jos en olisi odottaja, niin eipä näitä sivuja tulisi avattua juuri koskaan.)
Summerska
Eli oon siellä nimellä annamarjaana. Mitenköhän tota yahoota sitten käytetään?? On ainakin mulle ihan outo...
Ja nyt sinne huilaamaan...ettei ytaas jää väliin, palaailen myöhemmin!
QUEEN RV37+6
Älä suotta murehdi ulkonäöstäsi. Aika monella varmaan on norsu-olo, mutta todennäköisesti jo synnytyssairaalaan jää aika monta kiloa. Toisilla kaikki. Lantio on jokatapauksessa vielä puoli vuotta synnytyksen jälkeen leveämpi, joten ei välttämättä kannata haaveilla kireimmistä pöksyistä ennen sitä, vaikkei rasvaa olisikaan reisissä. Ja imetysaikana sitä rasvaa kyllä hupenee, jos on tullut. Mutta ymmärrän nuo tuntemukset, kyllä sitä on miettinyt monesti (älkää naurako), kun mies ei ehkä ihan joka päivä olekaan halunnut, että olenko niin epäseksikäs, ja oikeasti onkin aika epäseksikäs olo. Mutta sitten vain olen päättänyt, että olen seksikäs, maha tietty on iso, mutta nautin nyt tästä ajasta, kun on tällaiset mammamaiset muodot, voi niitäkin vielä tulla ikävä.
Sitten taas unohdin, kenelle piti kommentoida. Ainiin, kyllä kestovaippa minulle kelpaisi... Ja jos haluaa, niin olen valmis vaihtamaan myös muita vaatekappaleita, tosin pienimmät olen jo pessyt, mutta esim. haalarin voisin vaihtaa tai 70cm vaatteita. minulla siis vanha pakkaus.
Summerska
Nyt olen minäkin liittynyt tuonne yahoon ryhmään jos siinä jotenkin onnistuin. Meinas olla vaikee keksiä se nikki, kun tuo Magpie oli varattu ja vaikka mitä muunnoksia siitä koitin niin mitään ei ollut vapaana. Olen nyt sitten siellä measmagpie, kun en muutakaan enää keksinyt. Sitten joskus kun jollain on aikaa, vois joku joka tietää kertoilla miten tuo ryhmä homma tuolla toimii. Onko periaate sama kuin täällä? Olen meinaan ihan pihalla. Pitääkö sinne aina kirjauta sitten ja niin pois päin.
Neuvola reissu takana eikä mitään uutta itärajalla. Kaikki ok, ens keskiviikkona sitten taas.
Okei, mutta ei enempiä tällä kertaa. Palaillaan.
-Magpie-
Kävinpäs minäkin ilmoittautumassa tuonne Yahooseen. Nimimerkkiä tosin jouduin vaihtamaan, mutta ilmeisesti sitä ei kannata täällä hirviästi sitten mainostaa. Tai mä kun en oo mikään tietokone-expertti, että tietäisin kaiken joistakin hakkereista. Esitellään siellä sitten itsejämme paremmin.
Eilinen perhevalmennus... aikas turha. Asiat oli jo tiedossa, olin varmaan lukenu ne jo Suuresta Vauvakirjasta. Joku kyseli siitä, että pitkääkö heti lähteä kun lapsivesi menee. Eilisessä valmennuksessa sanottiin, että voi ihan rauhassa käydä vaikka suihkussa ja pakkailla tavaroita mukaan ja lähteä sitten tulemaan. Eikä kuulemma tarvitse olla makuuasennossa kuljetuksen aikana. Mutta ohjeet ilmeisesti eroavat paikkakuntakohtaisesti. Meillä yleisenä ohjeena sairaalaan lähtöön on se, että sitten kun ei enää kotona pärjää.
Ai niin, Tyttelille kiitos niistä välilihan venytysohjeista. Täytyypi aloittaa se homma tässä pikimmiten. Me kun käydään yleensä miehen kanssa yhtä aikaa suihkussa, en tiedä mitä hän siitä toiminnasta tykkää. Se on niin herkkis joissakin asioissa.
MariAnn80: mulla tullut maitoa noin kuukauden ajan rinnoista. Enemmän kuitenkin vasemmasta. Jossain luki, että se on yleisempää uudelleen synnyttäjillä. Kysyin asiasta omalta äidiltäni ja hänellä oli sama vaiva esikoistaan odottaessaan. Olisiko jotenkin perinnöllistä? Kysypä asiaa äidiltäsi... ihan vaikka mielenkiinnosta.
Huomenna pääsee taas käymään Kelassa. Katsoin eilen netissä, että ovat myöntäneet mulle peruspäivärahan äitiysloman alkuun saakka eli 20.5. saakka, mutta eivät voi sitä maksaa, ennen kuin olen tehnyt siitä heille ilmoituksen. Elikkäs huomenna kirjoittelemaan lappuun useaan otteeseen työtön, työtön, työtön...
Kantoliinagallup: anoppi on luvannut hankkia sellaisen, kun oli jollakin sen nähnyt ja hänen mielestään se on hyvä keksintö. Mutta kaikki kokee sen tietty eri tavalla. Kokeilen sitä kuitenkin... saa ainakin kädet vapaaksi.
Perhesänkygallup: meillä on tarkoitus nukuttaa vauva omaan pinnasänkyyn alusta saakka. Pinnasängyssä on pyörät alla, joten se on helppo siirtää sängyn viereen yöksi. Eipä sitten tarvitse kuljeskella huoneen toiselle puolella viemään vauvaa sänkyyn syötön jälkeen. Nämä tietty ovat vain omia kuvitelmia tilanteesta, mutta käytäntö ja vauva näyttää miten tulee käymään.
Jätänpä tilaa muille palstailijoille!
Venla82 ja Eppu 34+2
Niin,
olen varmaan ikuisuuden puhunut, että leikkaan lyhyeksi, tällä tarkoitan kait semmoista puoli pitkää, nyt siis tosiaan piiitkät hiukset. Joskus alku aikoina mies oli asiaa vastaan, mutta nykyään ainakin sanoo, että ihan sama, tee mitä tykkäät. En itsekään uskalla tehdä mitään tosi radikaalia, lähinnä ajattelin jotain vähän lyhyempää ja ehkä " epämääräisempää" tyyliä kuin nyt. Siis jotenkin kerroksittain leikattua tms. Nyt kun on tasapitkä tukka tasaisella otsiksella ja tämä tyyli ollut siis sen 20 vuotta välillä otsiksen kanssa ja välillä ilman. Ja mulla on kuitenkin aina tukka kiinni, ponnarilla tai leteillä. Käyn huomenna hakemasta kampaamosta hiusmallikirjoja lainaksi niin voin sitten viikonlopun aikana suunnitella kaverin kanssa, kun tulee mulle seuraa pitämään.
-Magpie, taas-
jotain kerroksittain leikattua minäkin suosittelisin. Se on kuitenkin selkeästi uutta tasapitkiin verrattuna, ja ihan hauskan näköinen, mitä olen joillakin nähnyt. Vielä vaikka vähän väriraitoja sekaan?
Korjaus siihen kertakäyttöiset kuivaliinat asiaan tsi-kestot-palstalta:
Luin jostain, että riisipaperia ei saisi laittaa vessanpönttöön, koska
se jää jätevedenpuhdistamolla suodattimiin, mitä enemmän suodattimiin
jää tavaraa, sitä nopeammin ne tukkeutuu. Ja tosiaan, se voi myös
tukkia jätevesiputket, koska ei hajoa vedessä. Tästä on tarjolla aika
paljon väärää tietoa, monessa ihan virallisessa
kestovaippainofopaikassa sanotaan, että riisipaperin saisi laittaa
pönttöön.
Terv. Summerska
Tuli taas vietettyä päivä äitipolilla. Usko meinasi jo loppua että näenkö lääkäriä ennen ensi vuotta. No näin... Kätilö vointini kerrottua jo sanoi laittavansa lappua lääkärille että jotain vois jo tehdä. Ja lääkäri oli sitä kuulema itsekin miettinyt.
Noh, tilannehan on se, että vauva on liikkunut tosi vähän aiempaan verrattuna, lapsiveden määrä on normaali, juuri ja juuri. Unettomuus on alkanut nostamaan verenpainetta. Supisteluita. Ronskin sisätutkimuksen tuloksena on pehmeä ja noin (voi ilmeisesti olla vähemmän) 1.5cm pitkä, edelleen noin sormelle auki. Hyvä tilanne käynnistykseen. Eli maanantai aamuna 8:30 mennään osastolle ' kypsyttelyyn' , ellei aiemmin tapahdu. Nyt on juilinut jo ihan mukavasti silloin tällöin. Ja vauvan voinnin varmistamiseksi lauantaina menen käyrälle synnärille. Ja sain ukaasin, että jos liikelaskennan kriteerejä ei täyty niin suoraan synnärille. Ei tarvitse edes soittaa ensin. Että sellaista.
Maanantaina sitä voidaan olla jo äiti ja daddy uudestaan... Jännittää, mutta on ainakin aikaa siivota lukaali että kehtaa lapsenvahdin laskea ovesta sisään.
Jamesiina ja MasuVauveli rv37+6
Musta taitaa tulla oikea palstahäirikkö, kun tietsikka on taas kunnossa. Ei millään malta pysyä pois:) Vähän väliä täytyy käydä kurkkimassa onko tullut uusia viestejä kesäkertuilta. Muut jutut ei ihan hirveesti kiinnosta....
Mäkin kävin ilmoittautumassa sinne yahoon listalle, en kyllä tiedä onnistuiko... Nimimerkki sama, vain eka kirjain muuttui isosta pieneksi.
Pearl73: Tervetuloa! Sairaala sama ja mulla LA seuraavana päivänä eli 16.6! Ties vaikka laitoksella kohdataan:) Mulla ennenstään -01 syntynyt tyttö ja nyt toista (poikaa tällä kertaa) odottelen. Oletkos jo käynyt lisäämässä ittes tonne meidän viralliseen esittelylistaan?
MariAnn: Mulla ei ole maitoa tihkunut, ei kyllä tihkunut esikoiseltakaan. Synnytyksen jälkeen nousi kyllä nopsaa ja runsaasti. Nyt jos oikein puristaa (saunassa) niin voi kirkkaan tipan saada tiristettyä. Jollain muullakin tais olla sama juttu.
Jätänpä puheenvuoron nyt seuraavalle:)
Quest ja Mikki 35+6
Jamesiinalle tulossa siis jännä viikonloppu... TSEMPPIÄ! Mahdatkohan olla seuraava onnellinen kesäkerttu, joka saa nyytin kainaloon?!! Sitä varmaan kaikki täällä jännitämme...
Nyt mä yritän poistua ihan oikeesti, tai ainakin lakkaan jatkamasta pinoa hetkeksi;)
Quest
krisse kyseli missä ollaan.. täällähän minä.... joka päivä olen käynyt lukemassa juttuja mutta yksinkertaisesti en ole jaksanut kirjoitaa... on tullut niin paljon uusia tyyppejä että ei enää pysy perässä.
minä olen viikon välein käynyt lääkärillä ja neuvolassa. jorvissa olen käynyt kahden viikon välein ultrassa. nyt on huomenna viimeinen ultra. ovat tarkkailleet vauvan painon nousua ja kohdun suuta.. hyvin oli viimeksi kasvanut. minua ja mahaani kutsutaan moniongelmaiseksi.. hi hii...
koko raskaus on kyllä ollut aika kauheeta.. onneksi ne pissa vaivat hellittivät silloin.
vielä lisää on stressiä aiheuttanut ukkini kuolema marraskuussa ja mummoni kuolema maaliskuussa, sekä toisen mummoni huono vointi sekä sairaala reissut....
enoni mielenterveys ongelmat-> pakkohoito. niistä taisi olla puhetta täällä. kaikkea löytyy .
mutta ollaan jo voiton puolella niin mallikkaasti että ei kehtaa enää pienistä vaivoista valittaa... löytyy kaikkea mahdollista vaivaa...
suurin kuitenkin häpyluun kipeys. vauvan pää taitaa jyskyttää sitä niin mahtavasti että siitä kipeytyy. en tiedä muilla samaa ongelmaa?
no jätän muille tilaa ja palaan asiaan myöhemmin.
7.6.06 eli rv 37+1
En sitte saanu mitään huilattua...Kun pääsin sänkyyn ja sain mukavan asennon ja olin jo melkein nulahtamaisillani ni eikö vaan kissat ala mouruta pihalle...Ajattelin ensin et antaa olla mut pakkohan se nousta oli, niin raastava maukuminen! Ja noi kollit on vielä leikattuja et sen puoleen ei pitäs mitään villitystä olla. Välillä tuntuu et ois niin paljon helpompaa ilman niitä mut sit on ne taas ihaniakin kun tulee syliin kehräämään ja niitä saa rapsutella. Nyt viime aikoina kyllä on lähinnä vvaan vi...tanu koko katit...kaipa se johtuu jotenki raskaudesta kun on väsyny eikä jaksais tota sisään-ulos-sisään-ulos ravaamista.
No, nyt sitte meni koko huilaaminen hukkaan, ei enää huvita ja jotenki meni unikin jo ohi...
jamesiina, voi vitsit, täällä jännitetään nyt sun puolesta ihan kybällä :) Musta tuntuu jotenkin et raskautta on vaikka miten vielä jäljellä vaikka eihän tässä oikeesti nyt kovin pitkää aikaa VOI enää olla...
Queen rv37+6 taas...
Meinaa tulla sellainen raskaus-kyynelehtimis-.kohtaus, kun lukee, että Jamesiinakin on jo kohta sairaalassa sisällä. Tiedätte varmaan mitä tarkoitan. Ei oikein normaali itkuntirautteluksi voi sanoa, mutta sellainen melkein-itku-kohtaus tulee, kun lukee synnytyksestä. (Esim. Mionan) Tai ajatteleekin sitä, että kohta. Tuntuu vaan hassulta, että osa on jo liki 38 viikolla, kun itse vielä 35 puolella.
7.6.06, oli kiva kuulla sinusta, mietinkin jo, miten jakselet ja mitä kuuluu!
Onnellista odotusta ja synnytystä kaikille!
Summerska
[color=Orchid] Täälä sitten vedeltiin ihan reippaasti sikeitä. Menin suikun jälkeen " hetkeksi" maate,no eiköhän tämä mamma herää sitten kolmelta. Ou jee. Nyt sitten on turha varmaan odottaa yöunta ennen yhtä.
Täälä on keskusteltu sillä aikaa näköjään tosi vilkkaasti. Yritän nyt sitten muistaa kaikkeen vastailla.
Onnea odottavaparturi vikasta työpäivästä. Nyt saat sitten ihan oikeasti aloittaa vauvan odotuksen rauhassa,ettei työt paina päälle!
Hehkeestä olosta oli ilmeisesti puhetta! Mä en ainakaan tunne itseeni yhtään hehkeeksi,enkä kauniiksi. Etana mä lähinnä olen. Onneks toi parturi piristi edes vähäsen :)
Pearl73 tervetuloa joukkoon viime metreillä,aina uusia sopii mukaan !
Jaahas on Jamesiinalla sitten loppu hetket lähellä. Voi voi mäkin tahdon jo tositoimiin! Jaksuja sinne ja jatsotaan oletko tosiaan seuraava joka nyyttinsä kotiin saa.
Kiva nähdä myös 7.6.06 täälä pitkästä aikaa. Rohkeasti vain kirjoittelemaan :)
Oma napa vielä; Mä muuten lupasin miehelle,että käyn kaupassa päivällä. Hih empäs ole käynyt,olen nukkunut ja nyt on jääkaappi tyhjä ;)
Nyt ei enää kannata lähteä yksin kun hän tulee tunnin päästä töistä ja sitten ollaan kuitenkin menossa hakemaan uusia pankkikortteja. En ole mitään muuten saanut tänään aikaiseksi. Nyt kyllä hävettää. Kämppä on edelleen kuin pommin jäjiltä. Pitää nyt edes yrittää viedä lehdet että näyttäis siltä,että olisin edes jotain tehnyt.
Nyt päästän muut palastaileen
Lilli81 37+6
liitytty.Tosin nimi vaihtuu. Siitä sitten siellä tarkennan mieluummin. Kiva juttu. Tietty vähän mietityttää, kuinka aiotte rajata sinne jäsenet? (Ettei mukaan tulisi joku " vale-uusi" , ymmärrättekö, mitä meinaan?)
Lilli, täällä kans asutaan pommin jäljiltä lähes harva se päivä. Jospa nyt sulkisin vaikka koko tietsikan, niin saisin jotain tehtyäkin. :-)
Summerska
Siinä se Yahoon hieno puoli onkin, omistajalla ja modeilla on valta pyyhkäistä ei-toivotut pois, vaikka olisi kerran hyväksytty ryhmään. Eli siitä saa ihan niin suljetun ryhmän kuin haluaa.
[color=navy]Neuvolatäti taas vähän ärsytti. Paino oli noussut 831g/viikko ja hänen piti sitten alkaa siitä naputtamaan. Sanoi, että tämä on kyllä vähän liikaa. Yhteensä paino on noussut 8kg. Ensinnäkin, jos menee aamusta neuvolaan niin luonnollisesti paino on vähemmän kuin iltapäivällä. Toiseksi, söin juuri ennen neuvolaa. Mun mielestä ei tartteis taas noin paljoa kiinnittää huomiota tuohon painoon. Se heilahtaa pari sataa grammaa jo siitä jos juo lasin vettä ennen vaakalle menoa. No, hemppa oli 124, sf-mitta 33cm.
Lääkärillä olikin sitten tosi mukavaa. Katsoi ultralla ja painoarvio oli 2500g, arveli että vähän yli kolmekiloinen tulee. Sitten kokeili lantion ja sanoi, että minut on luotu synnyttämään. On kuulemma erinomainen lantio ja mahtuis vaikka isokin vauva tulemaan. Sitten paras osio, kohdunsuu oli 1,5cm, puolipehmeä ja sormelle auki!! Jee! Toivoinkin, että olisi edistystä tapahtunut. Lääkäri sanoi, että ei se enää neljää viikkoa viihdy kohdussa. Sais tietty vielä sen puoli kiloa kasvaa ennen kuin syntyy.
Nyt piippas ajastin, ruoka on valmista.
Tytteli-83 rv 36+1
Onpas pitkät jutut ollu, meni varmaan tunti kun luin ne läpi...
Voi Miona, ymmärrän sua. Ja toivottavasti tulet tonne toiseen keskustelupaikkaan, jonne en kyllä itsek ole vielä kerennyt mennä, mutta sinne siis nokka kohti..
Itse oon täällä kyllä kirjoittanut niin " täysillä" että mut kyllä tunnistaa heti jos vaan käy lukasemas. Mutta olen muutenkin sellainen että hölötän kaikki kaikille, siis niille jotka mut täältäkin mahdollisesti tunnistaa. Ja oikeasti jos joku täällä käy mun juttuja kyttäämässä niin omahan on ongelmansa jos ei parempaa tekemistä löydy :). Mutta älä Miona vaan kokonaan katoa meiltä!!
MariAnn kyseli maidon tulosta, mulla ei esikoisesta (poika) tullut yhtään ikinä ennenkuin synnytyksen jälkeen, tytöstä taas tuli noin puolesta välistä alkaen jo maitoa! Eli olisko Tigrun " ennustuksissa" jotain? Nyt ei ole tullut yhtään maitoa, eli poikako?
Helmis, ei ole enää tänään ollut kipuja, onneks. Toivottavasti sullakin kohta helpottuis.
Jamesiinan puolesta jännittää jos JO maanantaina on yksi kerttu lisää =D!
7.6.06, kiva kun palasit, täällä on myös ollut tollaista samaa kun sulla, ei niin kivoja aikoja, tosin multa nuo omaiset kuoli just ennen raskautta mutta surutyössä tämä aika on aikalailla vielä menyt, ja haikeana monesti mietin että voikun se olis vielä näkemässä tämän jne..mutta elämä jatkuu, ei voi mitään!
Tänään olin neuvolassa, kaikki ok, verenpaine laskenut samoin mun paino! Sf-mitta jo mukavat 34!!!!! Eli lievästi yläkäyriällä mennään ;).
Nyt ruoan laittoon...ai niin anoppi laitettiin jo eilen illalla takas kotiin :(.
t. mariadee 33+6
Mulla iski ulkonäkökriisi jo joskus kevättalvesta, turvotuksen noustua ja toksemian alkaessa, kun yksi puolituttu sanoi, että ' oot sitten jättäny jo liikunnan pois, kun näytät tuolta...' Sattui ja lujaa, kun itkkin ihmettelin omaa ulkonäköäni.
Synnytykseen mennessä olin tuvonnu elefantiksi, tuntui, ettei silmiäkään enää näy naamasta. Ja monet kommentoi lihomiseksi. Enpä jaksanu oikoa. synnytyskuvat on karmeeta katottavaa ja mun osalta ne ei ilmesty albumiin koskaan. Niin paljon häpeän niissä näkyvää kuvaani. Purskahdin itkuun, kun sairaala-ajan kuvat näin.
Nyt on viikko kulunut synnytyksestä: Mulle on ilmaantunu sormet, kaula, ranteet ja nilkat. Näen itteni taas naisena. Ja mikä ihaninta: vaaka näyttää lähtöpainoa. Mulle mahtuu taas kaikki omat päälle. Mahanahka vaan on löysä, mutta muuta en ootakaan.
Jos tämä siis lohduttaisi yhtään odottavaa parturia ja teitä muita.
Terkka kävi eilen ja epäili kohtutulehdusta kohdun turvotuksen ja arkuuden, sekä kuumeen perusteella. Tänään kävin kokeissa ja huomenna meen lääkäriin. Ongelmia tuottaa, kun jälkisupistukset ei riitä ja on se osittainen väliseinänretale kohdussa.
Välillä mietin, että milloin saan nauttia täysillä vauvasta. Sitten taas vain käperryn nukkumaan vauvan viereen, nuuhkin suloista tuoksua ja päätän unohtaa kaiken muun. Tämä hetki, tämä nyytti on parasta, vaikka mitä tulisi!
Siitä toisesta ryhmästä: Ei sitä tarvi minun takia perustaa, mutta jos joku muukin tuntee tarvetta siihen, niin sitten.
M
Moi kaikki ihastuttavat Kertut!
Täällä olisi taas uusi ilmoittautuja. Laskettu aika 15.6. Sairaala
Keski-Suomen Keskussairaala. Ei taida olla hirveän monta kerttua
menossa samaan osoitteeseen.
Olen - niin kuin moni muukin - lukenut lähes päivittäin juttujanne,
en vain ole kerennyt (jäin eilen vasta lomalle) tutustua tähän teknisesti
haastavaan suoritukseen! Mieskin naureskellut monet kerrat, että voiko se olla niiiin vaikeeta! Kun kuitenkin niin paljon aikaa täällä vietän.
Kaikki on kohdallani mennyt tähän saakka loistavasti, ennestään
on -94 syntynyt poika ja -96 syntynyt tyttö. Minun pitäisi siis olla vanha
konkari, mutta ei ihan siltä tunnu! Kaikki tuntuu ihan uudelta!
Tänään tuli uutta sorttia oleva pakkaus, aika siniseltähän nuo vaatteet
äkkiä katsottuna näyttää, mutta tosi kivoja!
Minultakin voi saada sen kestovaipan ilmaiseksi, jos vielä jotakuta kiinnostaa.
Onnittelut Mionalle! Olen kyllä samaa mieltä, että kyllä kai nimimerkkiä
vaihatamalla uuden " alun" saa? Ja ainakin sitten siellä toisella puolella
pitäisi pystyä rauhassa kirjoittelemaan. Pearl73