Onko Bradley Cooperin äiti lyhytkasvuinen?
Pisti silmään kuvissa. Bradley tuskin itsekkään on mikään hongankolistaja ja äitinsä on häntä suunilleen napaan asti.
Kommentit (23)
Huomasin Oscar kuvissa saman mutta en ainakaan googlella löytänyt mainintaa.
No höpö höpö. Bradley on 185 cm. Ei tuo äiti nyt NIIN lyhyt ole.
Vierailija kirjoitti:
Pisti silmään kuvissa. Bradley tuskin itsekkään on mikään hongankolistaja ja äitinsä on häntä suunilleen napaan asti.
Bradley Cooper on 185 cm pitkä. Mikä nyt hongankolistajaksi lasketaan?
Vai ei ole 185 cm pitkä. Ihan terveet ulkonäkövaatimukset naisilla nykyään.
On se äiti silti melko lyhyt vaikka poikansa olisikin 185cm. lisäksi näytti kuin olisi jotkut tukikengät tms jalassa.
Ei korkoja, ja ihmiset kutistuvat vanhemmiten.
Herttaista että oli äiti ja vaimo käsipuolissa <3
Vierailija kirjoitti:
Ton näkönen ja olonen mies voi olla vaikka 170cm ja varmasti löytyy naista yli oman tarpeen! Että se sinun ulkonäkövaatimuksista:D
Ihan vaan lyhyt on tuo äiti. Lyhytkasvuisilla on tietyt kasvonpiirteet. Ja tuolla äidillä ei oo.
Vierailija kirjoitti:
On se äiti silti melko lyhyt vaikka poikansa olisikin 185cm. lisäksi näytti kuin olisi jotkut tukikengät tms jalassa.
Niin?
No ei sentään lyhtkasvuinen :) tiedättekö mitä se tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Totahan se ap just tarkotti että Bradleyn pitäis olla pitempi. Huoh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Niin että en ihmettele että joku erehtyi, on lyhyt ja jostain syystä, iän tuomien vaivojen ehkä, tarvitsee erityistukea.
Tuolta minä ja mieheni näytämme: mies on 185 cm, minä 155 cm.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan lyhyt on tuo äiti. Lyhytkasvuisilla on tietyt kasvonpiirteet. Ja tuolla äidillä ei oo.
Ei ole kaikilla lyhtkasvuisilla "tiettyjä" kasvonpiirteitä; jostakusta jos näkee esim kuvan vain kasvoista/vyötärölle asti ei huomaa että on lyhytkasvuinen.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläsi on erikoinen anatomia, jos sinä ulotut häntä napaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Jykeväleukainen astronauttimallipankkirikirurgimijonääri-prinsessaharhat. Tätä se on 2019 suomivalaiden käsitys miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Äiti ei ole lyhytkasvuinen. Ei lyhytkasvuisilla välttämättä ole tiettyjä kasvonpiirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelläsi on erikoinen anatomia, jos sinä ulotut häntä napaan asti.
Bradleylla lienee erikoinen anatomia, jos napa sijaitsee tuossa olkavarren kohdalla.
No siltähän tuo näyttää.