Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni on hyväpalkkaisessa työssä, äitini eläkkeellä ja itse tällä hetkellä vain Kelan rahoilla. Silti pyytävät minulta rahaa lainaan USEIN! Suututtaa!

Vierailija
25.02.2019 |

En ole lainannut kuin satunnaisesti 20e-40e ja maksavat kyllä aina takaisin, silti ihmettelen että mitä h*lvettiä. Siskoni on ihan vakituisessa työsuhteessa, ok palkkainen työ, eikä pitäisi olla mitään järkyttäviä menoja. Äiti on eläkkeellä. Aina järjestään kun kuukauden loppu on lähestymässä niin puhelin laulaa "ei sulla olis 20e, saat takaisin kun eläke/palkka tulee". Itse olen tällä hetkellä työttömänä ja saan as.tuen, työmarkkinatuen sekä silloin tällöin toimeentulotukea muutaman kympin, mutta pärjään kuitenkin hyvin ja rahaa jää jopa säästöön joskus. Olenko ihan kamala ihminen jos lopetan rahan lainaamisen heille, sillä tätä samaa on jatkunut jo useamman vuoden. Mielipiteitä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin vielä, että lainaaminen voi olla oikea karhunpalvelus: tuhlaavat rahansa, pyytävät lainaa ja seuraavasta tilistä kun pitää maksaa velat, jää taas vajetta jota pitää paikata lainaamalla jne.

Ehkä oppisivat elämään tulojensa mukaisesti jos kukaan ei lainaisi rahaa.

22/23 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka saatkin rahat takaisin, tuollainen kuukausittainen ylimääräinen rahan kanssa vekslaaminen olisi minusta rasittavaa. Et todellakaan ole kauhea ihminen, jos et lainaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice, nice... ei sul ois parikymppii heittää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi