Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset vaativat unisex-vessoja, koska kaikki saman arvoisia. -Koitin viikonloppuna, miten toimii, olen mies ja menin naisten vessaan.

Vierailija
24.02.2019 |

Siellä oli vastassa järkyttyneitä ja epäuskoisia naisia, jotka suuttuivat ja alkoivat riehua.
MIES oli väärässä vessassa.
Miksi vaaditte unisex-vessoja, jos ette kerran halua miesten kanssa samoihin vessoihin?
-Kertokaapa tämä.

PS Kohta ei muuta olekaan kuin unisex-vessoja, joten naisille terveisiä, täältä tullaan!

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että sinulle kävi noin. Monet naiset eivät ole vielä tottuneet ajatukseen unisexista, mutta tilanne muuttuu jatkuvasti parempaan suuntaan. Sinänsähän niillä muikkeleilla ei ollut mitään aihetta vetää herneitä nenukkiin, kyse oli vain typerästä primitiivireaktiosta. Naiset :) <3

Vierailija
2/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ole erityisen innokkaasti noita unisex-vessoja puolustamassa. Oon itse tottunut työni vuoksi hoitamaan vessa-asiat siellä missä voin, mutta en voi kuvitellakaan esim. kouluihin unisex-vessoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko avaustasi. Tai ehkä elän kuplassa, koska itse olen tottunut unisex-vessoihin. Mitä väliä, kumpaa sukupuolta siellä kopissa on?

Vierailija
4/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisex-vessan voittokulku on alkanut, niille on oma merkkikin:

https://yle.fi/uutiset/3-9692603

Kiittäkää vihervasemmistoa naiset siitä, että minä mies tulen teidän vessoihin, ne on nyt yhteisiä.

Vierailija
5/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni nainen OIKEASTI noita haluaa? Luultavasti se 0.001% joka on äänekkäänä huutamassa asiasta kuin asiasta. Tai siis sen vierestä yleensä.

Vierailija
6/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä unisex-vessan ovessa ei lue "Naiset" vaan Unisex. On teillä persumiehillä iso ongelma, kun lukutaitokin on mitä on.

Vierailija
7/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla taitaa olla jotenkin rajoittunut käsityskyky. Eihän kukaan normaali aikuinen voi kuvitella, että kaikki naiset ovat samaa mieltä kaikista asioista. Ne, jotka säikähtävät miestä naisten vessassa, eivät varmasti ole esittäneet vaatimuksia unisex-vessoista. Naiset eivät ole kollektiivisesti vastuussa toistensa sanomisista ja tekemisistä.

Vierailija
8/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vahingossa mennyt naisten vessaan, pokkana pesin kädet vaikka naiset vähän mulkoilivatkin.

Virossa taas kusin oikein kunnolla kopin ovi auki ja 3naista tuli siihen tuijottamaan selän taakse.

Vierailija
9/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni nainen OIKEASTI noita haluaa? Luultavasti se 0.001% joka on äänekkäänä huutamassa asiasta kuin asiasta. Tai siis sen vierestä yleensä.

Ei kai niitä juurikaan kukaan osaa haluta, mutta useimmille asia ei ole ongelma. Mulle ainakin on ihan yhtä vastenmielinen naisen perseenhaju vessassa kuin miehen, enkä oikeasti edes erota niitä toisistaan. Eikähän siellä sylikkäin istuta.

Vierailija
10/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että nimenomaan naiset ei niitä vaadi. Ainakin aina valittavat lattialle kusemisesta.

Vierailija
11/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä unisex-vessan ovessa ei lue "Naiset" vaan Unisex. On teillä persumiehillä iso ongelma, kun lukutaitokin on mitä on.

Ei siellä ollut unisex-vessaa, mutta koska kaikki on tasa-arvoisia ja naiset tätä haluaa, katsoin voivani käyttää naisten vessaa, onhan naisiakin miesten vessoissa, MIKÄ ONGELMA?

-Justhan sanoitte, ettei mitään väliä, nyt toimikaa itse vaatimustenne mukaan.

Vierailija
12/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissahan naiset ovat aina käyneet miesten puolella. Sitten kun mies tekee vastavierailun, niin alkaa lauhea kotkotus ja kaakatus. Hajuvesikanojen tasa-arvo on veteenpiirretty.

Vierailija
13/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halua unisex-vessoja.

Vierailija
14/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ikäni ollut sekä vihreä että nainen, enkä missään nimessä halua mitään yhteisiä vessoja miesten kanssa, sen verran olen miesten vessoissa käynyt että olen todennut että ne on aina likaisia, paljon likaisempia kuin naisten vessat jotka nekään ei aina ole siistejä. 

Minulta ei ole kukaan koskaan kysynyt haluanko unisex-vessoja.

Vierailija
15/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit naisten vessaan? Minusta unisex-vessat on ihan ok, JOS kaikki käyttävät niitä siististi. Unisex-vessoista tosin seuraa se, että miehetkin pääsevät jonottamaan vessoihin, kun tähän asti se on ollut aikalailla naisten "oikeus".

Vierailija
16/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja olen Kokoomuslainen, tulot yli 50 000 vuodessa.

-Toivottavasti pääset tuosta mielisairaudestasi PerSuja kohtaan, se on mennyt liian pitkälle, näet PerSuja kaikkialla.

PS "PerSut" kirjoitetaan "PerSut".

Kirjoitustaitosi.

Vierailija
17/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan varmasti. Mutta ei naisten wc ole unisex. Odota nyt niitä unisex-vessoja.

Vierailija
18/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ole erityisen innokkaasti noita unisex-vessoja puolustamassa. Oon itse tottunut työni vuoksi hoitamaan vessa-asiat siellä missä voin, mutta en voi kuvitellakaan esim. kouluihin unisex-vessoja.

Oishan se varmaa 13v-tytöstä hienoa ja kivaa vaihtaa tamppoonia kopissa kun pojat kurkkailee kopin yli.

-En ymmärrä, miksi vihervasemmisto nimenomaan kouluihin näitä vaatii?

Vierailija
19/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oishan se varmaa 13v-tytöstä hienoa ja kivaa vaihtaa tamppoonia kopissa kun pojat kurkkailee kopin yli.

-En ymmärrä, miksi vihervasemmisto nimenomaan kouluihin näitä vaatii?

Vierailija
20/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja olen Kokoomuslainen, tulot yli 50 000 vuodessa.

-Toivottavasti pääset tuosta mielisairaudestasi PerSuja kohtaan, se on mennyt liian pitkälle, näet PerSuja kaikkialla.

PS "PerSut" kirjoitetaan "PerSut".

Kirjoitustaitosi.

Epäilemättä olet kokoomuslainen kun tulotasokin oli pakko tuoda esiin, vaikka se ei liity aiheeseen yhtään mitenkään :D