Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ferritiini hullut jo kaddonneet...? :--D

Vierailija
24.02.2019 |

Eipä ole kuulunut ferritiinistä enään mitään aikoihin... Sanoin kyllä silloin ettei ole mitään yhtä taika ainetta joka selittää kaikki oireenne vaan se taika lääke on terveellinen monipuolinen koti ruoka, liikunta hiihto lenkkeily puntti sali jne ja säännöllinen nukkuminen. Joko ferritiini hullut on tajunneet ettei se raudan popsiminen vienytkään oireita :D sama se, rauta tabletti tehtailia varmasti kiittä kaiken maailman hulluista

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ferritiini on varastorauta joka kertoo sen että kannattaako sitä rautatablettia syödä

Vierailija
2/50 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa sullakin joku raudanpuute olla tuosta sun järkenjuoksusta päätellen. Ehkä infuusio tekis gutaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yks oli tuossa jenkkiketjussa miksi jenkit tekee enemmän töitä kuin suomalaiset.

Vierailija
4/50 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole kadonneet.

Minulla on alhainen ferririini pitkien syöpähoitojeni jälkeen.

Tutkitusti syynä ei ole toinen syöpä, joten hematologi kirjoitti minulle Obsidan-kuurin.

Miksi sinua häiritsee, että pitkäaikainen rauta-arvo hoidetaan kuntoon? Ferritiinillä on ikäviä vaikutuksia.

Vierailija
5/50 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla jo käytiin keskustelu, joten ei koko ajan jaksa.

Taidat tarvita infuusion itse.

Vierailija
6/50 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kaikillä väsyneillä ja ylipainoisilla oli kilpirauhasen vajaatoimintaa. Nyt ferritiinin puutetta. Jään odottelemaan, mikä on seuraava muotivillitys.

Vierailija
7/50 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudansyönti näyttäis parantaneen kynsien kuntoa. Ei enää lohkeile. Taidan jatkaa raudan täydennystä vielä jonkin aika. 

Vierailija
8/50 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutoksesta toiseen kirjoitti:

Ensin kaikillä väsyneillä ja ylipainoisilla oli kilpirauhasen vajaatoimintaa. Nyt ferritiinin puutetta. Jään odottelemaan, mikä on seuraava muotivillitys.

Nää nyt on ihan oikeita ongelmia ihmisillä tiedoksi vaan.

Vierailija
9/50 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäni väsytti ja ferritiiniarvo väsytti, joten tämä muotivillitys tuli tutuksi.

Olen siitä onnekas, etten ole koskaan tarvinnut mielialalääkkeitä, vaikka osa vakavista sairauksista kärsivistä joutuu syömään niitäkin.

Vierailija
10/50 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun ensin oli vakio selityksenä kilppari, sitten d-vitamiini ja viime syksynä ferritiini :D

Vierailija
11/50 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ymmärtää ap ta. Hän elää vielä keskiaikaa. Vai olisiko vieläpä rautakautta?

Vierailija
12/50 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on usein hemoglobiini ja/tai ferritiiniarvo huono, koska runsaat kuukautiset. Tätä on miehille näemmä turha selittää. Joka tapauksessa vaiva on todellinen, vaikka joku palstalas.ukka ei sitä ymmärräkään.

Vierailija
13/50 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää nyt on ihan oikeita ongelmia ihmisillä tiedoksi vaan.

On varmaan, mutta kannattaisi mennä lääkäriin, eikä kysellä dignooseja AV:lla. Sehän tässä huvittaa sen lisäksi, että joku tietty arvaus on aina aikansa muodissa.

Vierailija
14/50 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vielä, olisiko sinussa itsessään jokin puute.

( - En ole väsynyt enkä ylipainoinen)

Vierailija
15/50 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme ole kadonneet.

Tutkitusti syynä ei ole toinen syöpä, joten hematologi kirjoitti minulle Obsidan-kuurin.

Miksi sinua häiritsee, että pitkäaikainen rauta-arvo hoidetaan kuntoon? Ferritiinillä on ikäviä vaikutuksia.

Tässä puhuttiin ferritiini hulluista, ei syöpä potilaista, joille lääkäri on määrännyt rauta infuusion.

Vierailija
16/50 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti vielä, olisiko sinussa itsessään jokin puute.

( - En ole väsynyt enkä ylipainoinen)

Luulotautisuuden puute ainakin.

Vierailija
17/50 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme ole kadonneet.

Tässä puhuttiin ferritiini hulluista, ei syöpä potilaista, joille lääkäri on määrännyt rauta infuusion.

Miksi vaahtoat asiasta, joka on sinulle mm. yhdyssanojen lisäksi hyvin epäselvä?

Vierailija
18/50 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme ole kadonneet.

Ei hän kysynyt olletteko kadonneet, vaan oletteko kaddonneet.

Vierailija
19/50 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä oli väsymysoireyhtymästä juttua, luulen että se on seuraava in-juttu. Enkä vähättele tuota sairautta, vaan palstan luulosairaita.

Vierailija
20/50 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehdessä oli väsymysoireyhtymästä juttua, luulen että se on seuraava in-juttu. Enkä vähättele tuota sairautta, vaan palstan luulosairaita.

Kohta kaikilla lihavilla on krooninen väsymysoire yhtymä :--D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä