Onnistun tappamaan keskustelun kuin keskustelun
Olen kirjoittanut tälle palstalle vuosikausia ja mielipiteeni vaikuttavat olevan niin kaukana ”keskiarvosta”, että olen onnistunut tappamaan 80 % keskusteluista, joihin osallistun. Saavutus toki sekin....
Kommentit (13)
Tuttu tunne! Tuntuu, että oma suhtautumiseni asiaan kuin asiaan poikkeaa niin ”normaalista”, että saan tapettua keskusteluja aika laajalla skaalalla.
Kuhan pidät huolen omista asioiistas niin riiitttää vallan mainiosti.
Tunsin tämän juustoisella emättimelläni ennakkoon.
Lopettakaa se jankutus niistä persuille tärkeistä asioista. Meillä muilla ihmisillä on niin paljon muutakin mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kuitenkin keskustelupalsta, niin onko outoa, että haluan keskustella ihmisten kanssa? Ap
Vähän kuin minulla nettipeleissä, aina kun liityn tiimiin niin se alkaa häviämään oltuaan ensin voitolla vaikken tekisi mitään.
Kun tuonpersupalsta hullu aloittaa, oli aihe mikä hyvänsä, häivyn. Myötähäpeä kasvaa liian suureksi käsitellä.
Vierailija kirjoitti:
Pestseller- kirjailijako se siellä?
Sama. Epäsuosittuja mielipiteitä:
- yksityissaastuttimella ei pitäisi kulkea jos on julkiset kulkevat samaa reittiä
- naisen humanismi/amk-koulutus ei ole mikään oikeutus lompakkoloisimiselle
- lapsia ei tarvitse tehdä enempää
- sormukset kannattaa jättää hankkimatta naimisiin mennessä sillä kaivostyö on maailman vaarallisin työ
- turha syöminen rasittaa kehon lisäksi myös maapalloa
- kotiäitiys ei ole työ
- pienirintainen nainen on paria pienimunaisen miehen kanssa
- alle 30-vuotiaista ei voi vielä puhua aikuisina
Mä onnistun tappamaan jopa itse aloittamani keskustelut. Ei niihin kukaan kommentoi tai ehkä muutama. Jos kommentteja sattuukin tulemaan paljon niin se tarkoittaa sitä, että olen kirjoittanut vahingossa jotenkin väärin tai hassusti ja jengi on tullut joukolla v*****lemaan siitä kirjoitusvirheestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä onnistun tappamaan jopa itse aloittamani keskustelut. Ei niihin kukaan kommentoi tai ehkä muutama. Jos kommentteja sattuukin tulemaan paljon niin se tarkoittaa sitä, että olen kirjoittanut vahingossa jotenkin väärin tai hassusti ja jengi on tullut joukolla v*****lemaan siitä kirjoitusvirheestä.
Taasko mä tein sen? :D
Jospa viestisi ovat olleet niin tyhjentäviä sisällöltään, ettei niiden jälkeen ole jäänyt enää mitään lisättävää?