Kuinka vanhana teillä oli ensimmäinen poikaystävä ja missä/kuinka tapasitte?
Haluun nyt päästä uneksimaan omasta poikaystävästä joten kertokaas :)
Kommentit (24)
Olin 12v ja poikaystävä 11v. Ala-asteen 5. ja 6. luokilla oltiin ja tavattiin kun hän muutti paikkakunnalle ja tuli uutena oppilaana kyläkouluumme. Erottiin kun olin 16v ja muutin peruskoulun jälkeen muualle opiskelemaan.
Tavattiin yhteisten ystävien kautta. Tutustuin ensin kaverin kautta hänen siskoonsa ja sitten häneen. Oltiin kumpikin kovin ujoja ja aloitteenteko kesti pitkään. Olin 16v kun aloimme seurustella.
14-vuotiaana, kun olin Puolassa partioleirillä. Poika oli 16-vuotias puolalainen ja oltiin koko kuukausi toisiimme liimautuneita. Ohjaajatkin järjestivät kaikki jutut niin, että saatiin olla yhdessä. Kyllä itkettiin kumpikin, kun jouduin lähtemään Suomeen takaisin. En tavannut häntä sen jälkeen, mutta kirjoiteltiin nelisen vuotta ja sitten sekin hiipui.
16-vuotiaana eka poikaystävä oli samanikäinen playeri, löytyi limudiscosta. Aloitti minusta ja kävi sitten koko kaveriporukan läpi. Seurusteltiin ehkä kuukausi kunnes vaihtoi kaveriini. Sitten heti perään seurustelin kolmisen kuukautta 20-vuotiaan kanssa, tämä oli kaverini joku kaukaisempi tuttu ja satuttiin samoihin bileisiin. Olin hänen eka tyttöystävä ja touhu meni turhan vakavaksi, koska hän halusi kihloihin ja puhui jo lapsista jne. Jätin hänet tuon takia, koska en halunnut sitoutua niin vakavasti. Tosin sitten viikko eron jälkeen aloin seurustelemaan naapurin reilusti vanhemman pojan kanssa, ikäeroa oli yli kuusi vuotta, mutta tyyppi oli ihan kokematon. Hän opiskeli toisella paikkakunnalla ja seurusteltiin lopulta kaksi vuotta, mutta ei mitenkään kovin tiiviisti.