Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valivali, Urputiurputi

Sireniia
02.03.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli niin paljon asiaa, että mun aivoni nyrjähtivät enkä muista enää muuta kuin kuplavolkkari ja Unelmien Laura. Jotenkin on sellainen mielikuva, ettei ne kaksi asiaa liittyneet toisiinsa...? :)

Olihan niistä vaunuistakin pieni maininta. Me hankimme viime keväänä tuplat, kun kerran piti ulkolla kahden alle vuoden ikäisen muksun kanssa. Vaunut valloittivat meidän eteisen, niitä ei ole käytetty kuin muutaman kerran ja pian ne toivottavasti löytävät uuden kodin. Eikä enää yksiäkään vaunuja meille, kiitos (ipanat kuljetetaan jatkossa Deuterin Kid Comforteissa).

Vierailija
2/10 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille taas on nyt jo tarjottu kaksosvaunuja useammastakin suunnasta, mutta niille ei ole mitään sijaa. Viktor ei ole kohta vuoteen viihtynyt vaunuissa lainkaan, enkä usko että kaveri ensi syksylläkään sinne enää jaksaa hypätä.

Ongelma on lähinnä siinä että minä en millään pysy tuon juoksupetterin perässä nyttenkään, ja vielä vähemmän sitten kun on ne vankkurit ja pikkukakkonen siinä edessä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa päänahka on siinä kunnossa, et HÄVETTÄÄ kun saa koko ajan raapia ja tonkia näppyjä ja muuta kakkaa.. Sama operaatio edessä, vaikka juuri olis suihkusta tullut ja tukka ja muut paikat puhtaana..

Yöt pitää nukkua ikkuna auki, kun muuten hikoilen kun sika. Mies tosin on paleltua, mutta pieni hinta siitä et saa itse nukkua ja luoda elämää... :)

Naama kukkii todellakin enemmän kuin ikinä ja niitä finnejä löytyy muistakin uskomattomista paikoista.

Tukka on onneksi ainakin toistaiseksi pysyny päässä- Tosin puolet siitä jo ehti lähteä kilpparin vajiksen takia, joten sopii loppujen todella pysyä päässä..

Vaunuja tässä olen kuolannut itsekkin, mut aika ummikkoja ollaan, kun ei aiempaa kokemusta ole ja pitäs sellaiset saada, et pystyy metsäpolkuja ja rapateitä rämpimään.

Vierailija
4/10 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika Transformereita me naisetkin muuten ollaan tuon raskauden aikana. Varsinkin, jos on muuttumassa Kuplavolkkariksi. :D Mulla tukka kukoisti kummassakin raskaudessa, mutta ans olla kun tää imetys lähti käyntiin... Tukkaa lähtee samaan tahtiin, kun maitoo lentää ipanan suuta kohti. Ja niitä hiuksia on sit joka puolella.

Vierailija
5/10 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et löydä vaunuja joissa on telaketjut, niin ei niitä oikein Suomen olosuhteisiin tehdä. Hiukan käyttökokemusta omaavana voin suositella että ota sellaiset jossa on mahdollisimman isot ilmakennopyörät. Ne on just tällaisessa loska/jäätynyt loska-kelissä ne parhaimmat vaikka nekin jumittaa välillä.

Mutta haukkari kasvaa työntäessä, ja kiroiluvarastoa tulee ulkoilutettua mäissä ;)

Vierailija
6/10 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta :D

Mulla on parin viime päivän aikana muodostunut sellainen mantra päähän: "tämä on ohimenevää, tämä on ohimenevää, tämä on...."

Vierailija
7/10 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
8/10 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnit ja hikoilu, miten olinkaan ne jo unohtanu? Mut kynnet oli kyl parhaassa kunnossa ikinä, samoin hiukset kasvoi melkein silmissä (tai ainakin silmille). Samoin kulmakarvat ja muut karvat niitä erikseen nimemättä.

Seuraavaa vauvalehteä aloin jo odottamaan. Me mokomat emme ole kotona kun se tulee. Joudun odottaan yli viikon ennen ku saan lehden hyppysiini. Voiko ostaa lehden kaupasta, vaikka tilattu numero odottaa kotona postilaatikossa? ;)

Vierailija
9/10 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin niitä Hartaneita kuolasin.. Meille on tulossa myös syysvauva, joten ne kädenlämmittimet varmaan auttais talvella. Muuta... olihan niillä sitä hintaakin, että mahtaa jäädä haaveiluksi tällä mammalla :/

Vierailija
10/10 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin oli hintaa! Mutta oih, ne kädenlämmittimet... Puuttuisi vielä kupinpidike ja espressokone ja vankkureiden hinta alkaisi tuntua sivuseikalta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi