Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meghanin ei annettu kävellä punaisella matolla Harryn kanssa Marokossa

Vierailija
24.02.2019 |

Vaan hänen piti kävellä maton vieressä ja monta metriä takana vielä.

Kommentit (623)

Vierailija
141/623 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa Meghanin puvuissa on tuo paavimainen katolinen halatti päällä aika usein, tuo punainen on kuin lyhyt Paavin asu. Katolisena ja katolisen koulun käyneenä vaikutus näkyy. Hänhän muutti kirkkoaan vain harryn naimisen takia.

Just tekosiveää kun tausta on toimintaelokuvien murharooleissa ja tv sarjoissa seksikohtauksia esitellen. Sitten halattia niskaan ja nutturaa, joo. Paljon auttaa.

Good in bed-  nimikoituja mattoja ja "ja nyt sitten viimeaikoina  paljon seksiä, seksiä"

sinkkuna ollessaan päivitti netissä.

Muistan good in bed mattotapauksen mutta mikä tuo seksiä seksiä juttu on?

Vierailija
142/623 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytti todella eksyneeltä.

Seuraavssa hetkeessä muuten säntäsi taas Harryn edelle kättelemään ihmisiä. Se on oikeasti paha moka.

Harry veti hänet rinnalleen ja esitteli Meghanin heidät vastaanottaneelle miehelle.

Ja seuraavaksi Meghan keksi singahtaa ihan muualle ja alkoi vimmatusti itseksiänsä kätellä kaikkia. Harry monta metriä jäljessä.

On muuten trhnyt saman singahduksen ennenkin. Näyttää tosi oudolta.

Hän kuulemma pitää itseään niin tärkeänä. Naishenkivartija otti hatkat just siksi että käyttäytyi arvaamattomasti mika on painajainen turvamiehille. Noissa on yleensä perusteet miksi tehdään mitenkin. Mutta tämä typerys ei tajua ennekuin sieltä losahtaa jotain vastaan.

Jep plus että ne vastaanottajaporukat on yleensä tarkoin järjestetty. Ei siellä sinkoilla väärässä järjestyksessä ja jätetä ihmisiä välistä.

Meghan käänsi kuningattarelle selkänsä hevoskilpailuissa pientareella, siis ihan siinä edessä.

Niin teki.

Ja sivuutti muuten kuningattaren pukeutumisohjeetkin.

Ja rynnii usein Williamin ja Katen edelle, vaikka nämä on tuleva kuningaspari.

Ja oli alkanut komentelemaan Kensigtonissa Catherinen palvelusväkeä johon Catherine: Nämä ovan meidän väkeä ja minä puhun niille et sinä.

Lähtö valkeni sinne Wallis Simsonin haudan partaalle syrjabunkkeriin oitis. Se tarkoittaa ettei Meghaniin luoteta myös. En luottaisi minäkään kun on jotain jehovantodistaja Serenaa ja Mulronea ja Chopraa kaverit.

Meghan ei ole onnistunut saamaan ystäviä Briteissä vaan nuo kaverit roikkuvat USA sta käsin, ja se herättää monia kysymyksiä kyllä.

Ei mulle herätä vaan yhtään. Miten brittihovista käsin hankitaan uusia ystävyyksiä uudessa maassa, kun ei varsinaisesti voi lähteä mihinkään joogaryhmiin tai lattekahviloihinkaan pyörimään?

Etkö sitten vielä tiedä, että Meghan on pujahdellut kahviloihin?  On tuo ystäväpiiri aikamoista USA ssa, muka selfamde millionäärejä joo uskokoon ken tahtoo.

Voin myöntää, etten ole fanaattisesti tätä "uutisointia" seurannut. Okei, Meghan on pujahdellut kahviloihin. Mitenkäs kuvittelet, onkohan hän istunut siellä jonkun randomin pöytään, antanut käsipäivää ja kysynyt että alax mun kaa? Että vaikka välillä pääsee luikahtamaan hetkeksi salaa kahvilaan, niin ei se meinaa sitä että sieltä jotenkin mystisesti uusia ystäviä tarttuisi matkaan. Vai mitenkä itse ajattelit, että koko maailman median seuraama tittelein ylennetty ihminen uppo-oudossa maassa saisi uusia ystäviä, pikaisilla Starbucks-käynneillä vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/623 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten raskaana oleva uskaltaa ottaa hennatatuoinnin? Eikö niistä huonolla tuurilla saa vakaviakin allergisia oireita?

Vierailija
144/623 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritysjohtajat tekee töitä.

He ei lentele pitelemässä mahaansa eri mantereilla.

Vierailija
145/623 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa Meghanin puvuissa on tuo paavimainen katolinen halatti päällä aika usein, tuo punainen on kuin lyhyt Paavin asu. Katolisena ja katolisen koulun käyneenä vaikutus näkyy. Hänhän muutti kirkkoaan vain harryn naimisen takia.

Just tekosiveää kun tausta on toimintaelokuvien murharooleissa ja tv sarjoissa seksikohtauksia esitellen. Sitten halattia niskaan ja nutturaa, joo. Paljon auttaa.

Good in bed-  nimikoituja mattoja ja "ja nyt sitten viimeaikoina  paljon seksiä, seksiä"

sinkkuna ollessaan päivitti netissä.

Muistan good in bed mattotapauksen mutta mikä tuo seksiä seksiä juttu on?

No päivitystä jossain kirjoituksissaan oli. Luin sen hyvin kauan sitten. Totta se on. Kirjoitti että : ja paljon seksiä seksiä. Sitä oltiin lainattu myös Brittilehtiin.

Vierailija
146/623 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävä, feikki. Tuo mahanpitely sais jo loppua, se on ihan naurettavaa. Harryä ei pidetä minään järjen jättiläisenä, toivottavasti huomaa minkä virheen teki hinatessaan tuon jenkin hoviin.

Meghan pitää mahastaan kiinni, koska pelkää sen liikkuvan paikaltaan pois. Oikeastihan hän ei ole raskaana, vaan kumpu on feikki. New Yorkissa pariin otteeseen unohti laittaa feikkimahan paikoilleen, kun juhli ystäviensä kanssa. Paljon löytyy kuvia mm. Instasta ja muuaalta netistä, missä näkyy mahan olevan litteä. Twitteristä löytää, kun laittaa googleen - meghan markle moonbump-.

Ja miten 7-8kk raskaana oleva liikkuu niin ripeästi, hyppelehtii, ottaa juoksuaskelia, nousee autosta helposti ja taas nousee autoon kepeästi, ei ole maha esteenä. Kyykkäilee jalat yhdessä (vaikka kaikki tietää, että jos oikeasti olisi noin iso maha, niin väkisin maha menee 'reisien väliin' ja jalat leviää kyykkyasennossa) ja nousee kyykystä nopeasti ylös ilman tasapainon heilahdusta, jopa korkokengät jalassa... Missään ei ole turvotusta, jalat edelleen tikut ja sormus mahtuu sormeen, vaikka tiedän monta naista, jotka ovat viimeistään tuossa vaiheessa joutuneet ottamaan sormuksen pois turvotuksen takia, minä mukaanlukien. 

Käy zika-alueella, lentelee koneella sinne tänne, ilman mitään vaikutusta energiatasoon, vaikka luulisi tuossa vaiheessa olevan jo ihan loppu. Miten edes noin myöhäisessä vaiheessa on saanut luvan lentää? 

Jos itsellä on kokemus, että muuttuu taistelunorsuksi raskauden aikana niin eihän sitä osaa kuvitella muuta olevan. Olen ollut kaksi kertaa raskaana ja hyvin jaksoin ja liikuin. Osa syy varmaan joogaharrastuksessa. Harrastin molempien raskauksien aikana loppuun saakka. Auttaa myös turvotuksiin. Suosittelen lämpimästi, pitää kehon joustavana, aineenvaihdunnan reippaana ja ennen kaikkea mielen tasapainossa. Olen tosin pieni ja siro, syön terveellisesti ja painoakaan ei tullut ylimääräistä. Sairaalasta lähtiessä lääkäri totesi, että jos ei olisi tiennyt mun olleen raskaana ei voisi sitä mistään kyllä arvata.

Mitä syöt päivän aikana?

Aika perussettiä. Aamiainen on yleensä puuro tai leipä & jogurtti. Olen huono syömään aamupalaa. Päiväruuasta vastaa työpaikan ravintola: salaatti, pääruoka ja jälkiruoka. Jos on keitto valittavana otan usein sen. Samoin jos voin valita kalaruuan otan sen. Iltaruoka on kotona tehty hyvin usein ja aika usein kanaa jossain muodossa. Välipalaksi on hedelmä mukana, appelsiineista tykkään etenkin. Ja pähkinöitä syön lähes päivittäin. En ole kovin makean paerään, alkoholia ei kulu paljon.

Vierailija
147/623 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just,näin mennään m u s l i m i m a i s s a.

Tietty sokki amerikassa kasvaneelle. No jos kalifaatti tulee eurooppaan niin kohta täälläkin. Miehet,jotka kääntyvät uskossa ovat voittajia. Saa pitää neljää vaimoa, akat nyrkin ja hellan välissä.Siiderivalaat eivät enää baarissa vieraita kyttäisi,vaan olisivat kotona hoitamassa jälkikasvun ja paapomassa anoppia.

Kumma just tämän uskonnon paapominen euroopassa,vaikka tuo pelkkiä ongelmia.Naisilla ei näytä olevan hajuakaan että sitten mennään ja täysillä takasin keskiaikaan.

Vierailija
148/623 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marokko on pikkasen ahdistava paikka naisena.

No ei välttämättä. Mä olin siellä 2 viikkoa ja olen nätti parikymppinen suomalaisnainen. Ihan hengissä tuli selvittyä ja ihmiset olivat todella mukavia.

Minäkin ollut siellä ja mukavia ihmisiä paljon. Ei kannata kaikkia marokkolaisia haukkua ja niputtaa yhteen muottiin. Kyllä sieltä löytyy tosi mukavia, asiallisiakin miehiä jotka ei mitään s e k s i ä ehdottele! Itselleni ei Marokossa ehdotellut kukaan kertaakaan, mutta Suomessa kyllä on ehdoteltu useita kertoja.

Vierailija
149/623 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritysjohtajat tekee töitä.

He ei lentele pitelemässä mahaansa eri mantereilla.

Ihan oikeasti? Kun tänä päivänä voidaan yhteydenpito hoitaa facetime tai konferenssipuheluina? Ihan kuin istuttaisiin saman pöydän ääressä. Ja lentely jatkuu niin kauan kun se hyväksytään ”yritysjohtajat tekevät töitä” -selityksillä. Kiva kyllä, että sinä et sentään lentele saastuttamassa maapalloa. Vai johtuuko se siitä, että siihen ei ole varaa? Itse tykkään matkailusta, mutta eihän se kyllä maapallolle hyväksi ole.

Vierailija
150/623 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanin kohutut vauvabileet olivat kyllä överit, vaikka ei menneetkään veronmaksajien pussista. Miksi sinne kärrättiin valtavat määrät kukkia? Tuo vatsanpitelykin on mennyt liiallisuuksiin, alkaa jo näyttää naurettavalta.

Tubella on kooste kaikista esiintymisistä jossa Meghan saapuu kameroitten eteen ja heittää takin mahan edestä pois joka kerta eli esittelee mahaa kuin saavutustaan. Huvittavaa kun ne katsoo peräkanaa niin aina sama temppu kun poseeraa. Jo Eugenien häissä jätti takin mahan kohdalta auki vaikk ylimm napit kiinni- josta kaikki jo arvelivat asian laidan.

Eikö olekin hirveää että odottava äiti on niin onnellinen ensimmäisestä lapsestaan että haluaa esitellä omaa onneaan muille eikä esim häpeile? 

Pikkasen menee överiksi tämä Megh viha.

No mun mielestä tuo on yhtä noloa kuin vaikka puolison naaman ekstensiivinen nuoleminen julkisella paikalla, kaikenlainen itsensä tyrkyttäminen on noloa. Eikä toinen vaihtoehto tietenkään ole olla häpeilevä kynnysmatto vaan käyttätyä kuin normaali ihminen. 

Mua hämmentää kuin yhtäkkiä prinssin naituaan Meghanista on tullut "menestynyt näyttelijä" ja mitä kaikkea. Oikeasti, kutsuisitteko supertähdeksi yhdessä sarjassa ja lukuisassa p*skassa tv-elokuvassa näytellyttä ihmistä? Meghanin tunsi ennen monarkiaan liittymistään lähes ainoastaan Suitsia seuranneet ihmiset, katsojia sarjalla on alle 2 miljoonaa kun esimerkiksi Greyn anatomialla lähes 10 miljoonaa eikä siltikään kukaan puhuisi GA:n sivuhahmoista supertähtinä.

Kyllä mä laskisin menestyneeksi ihmisen joka omilla taidoillaan/ opiskeltuaan tienaa miljoona omaisuuden.. oli se sitten missä alalla tahansa.

Vierailija
151/623 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vierailija]Marokko on pikkasen ahdistava paikka naisena.[/quote]

No ei välttämättä. Mä olin siellä 2 viikkoa ja olen nätti parikymppinen suomalaisnainen. Ihan hengissä tuli selvittyä ja ihmiset olivat todella mukavia.[/quote]

Olen eri mieltä. Paikalliset miehet olivat ehdottamassa koko ajan seksiä.[/quote]

No Sinä taisit olla muidenkin mielestä nätti kuin vain omasta mielestä.

Vierailija
152/623 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanin kohutut vauvabileet olivat kyllä överit, vaikka ei menneetkään veronmaksajien pussista. Miksi sinne kärrättiin valtavat määrät kukkia? Tuo vatsanpitelykin on mennyt liiallisuuksiin, alkaa jo näyttää naurettavalta.

Tubella on kooste kaikista esiintymisistä jossa Meghan saapuu kameroitten eteen ja heittää takin mahan edestä pois joka kerta eli esittelee mahaa kuin saavutustaan. Huvittavaa kun ne katsoo peräkanaa niin aina sama temppu kun poseeraa. Jo Eugenien häissä jätti takin mahan kohdalta auki vaikk ylimm napit kiinni- josta kaikki jo arvelivat asian laidan.

Eikö olekin hirveää että odottava äiti on niin onnellinen ensimmäisestä lapsestaan että haluaa esitellä omaa onneaan muille eikä esim häpeile? 

No mun mielestä tuo on yhtä noloa kuin vaikka puolison naaman ekstensiivinen nuoleminen julkisella paikalla, kaikenlainen itsensä tyrkyttäminen on noloa. Eikä toinen vaihtoehto tietenkään ole olla häpeilevä kynnysmatto vaan käyttätyä kuin normaali ihminen. 

Mua hämmentää kuin yhtäkkiä prinssin naituaan Meghanista on tullut "menestynyt näyttelijä" ja mitä kaikkea. Oikeasti, kutsuisitteko supertähdeksi yhdessä sarjassa ja lukuisassa p*skassa tv-elokuvassa näytellyttä ihmistä? Meghanin tunsi ennen monarkiaan liittymistään lähes ainoastaan Suitsia seuranneet ihmiset, katsojia sarjalla on alle 2 miljoonaa kun esimerkiksi Greyn anatomialla lähes 10 miljoonaa eikä siltikään kukaan puhuisi GA:n sivuhahmoista supertähtinä.

Kyllä mä laskisin menestyneeksi ihmisen joka omilla taidoillaan/ opiskeltuaan tienaa miljoona omaisuuden.. oli se sitten missä alalla tahansa.

No nyt on kyseessä mikä tahansa ala :)

Vierailija
153/623 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä rouva ei ainakaan tule puuttumaan katolisen kirkon lastenhyväksikäyttötapauksiin, vaan näkee vikaa ihan muualla- kas meissä tavallisissa ihmisissä.

Vierailija
154/623 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kommentoitiin sitä että hän olisi ”menestynyt näyttelijä”.

Sitä hän ei ole. Hän on oikeesti tosi surkea näyttelijä. Siksi toi edustaminenkin on noin kökköä. Jos vrt esim Monacon Graceen, joka oli menestynyt näyttelijä.

Vierailija
155/623 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä hän ei ole. Hän on oikeesti tosi surkea näyttelijä. Siksi toi edustaminenkin on noin kökköä. Jos vrt esim Monacon Graceen, joka oli menestynyt näyttelijä.

Niin? Menestyneet näyttelijät tienaa miljoonia, ei menestyneet ei tienaa vaan painavat montaa duunia.

Jos sun mielestä on surkea niin se on sum mielipide, fakta on kuitenkin se että hänellä on monta fania ja tienaa(tienasi) miljoonia urallaan.

Vierailija
156/623 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Menestyneet näyttelijät tienaa miljoonia, ei menestyneet ei tienaa vaan painavat montaa duunia.

Jos sun mielestä on surkea niin se on sum mielipide, fakta on kuitenkin se että hänellä on monta fania ja tienaa(tienasi) miljoonia urallaan.

faneja tulee kun riisuu

Vierailija
157/623 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko täällä on ruodittu ne ökykalliit vauvabileet?

Ai ne yksityiskoneillen ilmastonmuutos airueena- meghan bileetkö?

Kone oli Amal Clooneyn.

Siinä toinen omanhyväntekijä, pahimmasta päästä.

Vierailija
158/623 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä rouva ei ainakaan tule puuttumaan katolisen kirkon lastenhyväksikäyttötapauksiin, vaan näkee vikaa ihan muualla- kas meissä tavallisissa ihmisissä.

Ja aatteles, että edes itse paavikaan ei siihen aikaisemmin puuttunut. Sentään hänen ominta alaansa, siis katolinen kirkko. Siitä häntä nyt mooititaan.

Kuninkaalliset eivät puutu politiikkaan, uskontoon jne. Sitä ei hyvällä katsota.

Vierailija
159/623 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

faneja tulee kun riisuu

Meghanista ei ole julkaistu yhtä ainoaa alastonkuvaa. Harrystä sitä vastoin on, kädet kulkusten suojana. Että mitä tämäkin nyt kertoo siniverisistä.

Vierailija
160/623 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marokosta tuli muun uus suosikkimaa. Kuningatar on kuninkaan (pää)vaimo ja sellaisenakin nainen. Tässä oli jenkki, joka ei tiennyt paikkaansa.

Ketju on lukittu.