Meghanin ei annettu kävellä punaisella matolla Harryn kanssa Marokossa
Vaan hänen piti kävellä maton vieressä ja monta metriä takana vielä.
Kommentit (623)
Tuo Meghanin "Yliopisto" on vain AMK tasoinen tutkinto : eli bachelor degree vastaa Suomen Ammattikorkeakoilun tutkintoa. Ammattikorkeakoulun perustutkinto on kansainvälisesti sama asia kuin Bachelors Degree. Eli vastaa yliopiston kandidaatin tutkintoa aivan 1:1 jos koulutuksen "korkeutta" mitataan kansainvälisillä titteleillä.
Suomessa asia ei mene ihan noin. Se rankatään alemmaksi.
mistä te näitä juttuja aina ongitte te meghanhullut?
kauhea vaahtoaminen aina jostain, sitten ei vaivauduta edes linkkiä laittamaan että tietäs mistä vaahdotaan.
Marokko on p.reikä kuten kaikki islamistiset maat, se nyt on ihan selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö hän on "raskaana"?
heittomerkit kertovat siitä, ettet ole muistanut aamulääkettäsi.
Täytyy kyllä ihmetellä, että joku jaksaa kuninkaallisia näin antaumuksella seurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin kohutut vauvabileet olivat kyllä överit, vaikka ei menneetkään veronmaksajien pussista. Miksi sinne kärrättiin valtavat määrät kukkia? Tuo vatsanpitelykin on mennyt liiallisuuksiin, alkaa jo näyttää naurettavalta.
Tubella on kooste kaikista esiintymisistä jossa Meghan saapuu kameroitten eteen ja heittää takin mahan edestä pois joka kerta eli esittelee mahaa kuin saavutustaan. Huvittavaa kun ne katsoo peräkanaa niin aina sama temppu kun poseeraa. Jo Eugenien häissä jätti takin mahan kohdalta auki vaikk ylimm napit kiinni- josta kaikki jo arvelivat asian laidan.
Eikö olekin hirveää että odottava äiti on niin onnellinen ensimmäisestä lapsestaan että haluaa esitellä omaa onneaan muille eikä esim häpeile?
Pikkasen menee överiksi tämä Megh viha.
No mun mielestä tuo on yhtä noloa kuin vaikka puolison naaman ekstensiivinen nuoleminen julkisella paikalla, kaikenlainen itsensä tyrkyttäminen on noloa. Eikä toinen vaihtoehto tietenkään ole olla häpeilevä kynnysmatto vaan käyttätyä kuin normaali ihminen.
Mua hämmentää kuin yhtäkkiä prinssin naituaan Meghanista on tullut "menestynyt näyttelijä" ja mitä kaikkea. Oikeasti, kutsuisitteko supertähdeksi yhdessä sarjassa ja lukuisassa p*skassa tv-elokuvassa näytellyttä ihmistä? Meghanin tunsi ennen monarkiaan liittymistään lähes ainoastaan Suitsia seuranneet ihmiset, katsojia sarjalla on alle 2 miljoonaa kun esimerkiksi Greyn anatomialla lähes 10 miljoonaa eikä siltikään kukaan puhuisi GA:n sivuhahmoista supertähtinä.
Kyllä mä laskisin menestyneeksi ihmisen joka omilla taidoillaan/ opiskeltuaan tienaa miljoona omaisuuden.. oli se sitten missä alalla tahansa.
Tässä kommentoitiin sitä että hän olisi ”menestynyt näyttelijä”.
Sitä hän ei ole. Hän on oikeesti tosi surkea näyttelijä. Siksi toi edustaminenkin on noin kökköä. Jos vrt esim Monacon Graceen, joka oli menestynyt näyttelijä.
Niin? Menestyneet näyttelijät tienaa miljoonia, ei menestyneet ei tienaa vaan painavat montaa duunia.
Jos sun mielestä on surkea niin se on sum mielipide, fakta on kuitenkin se että hänellä on monta fania ja tienaa(tienasi) miljoonia urallaan.Menestynyt näyttelijä saa kiitosta siitä näyttelemisestään, voittaa palkintoja, saa kunnollisia rooleja, luo uran näyttelijänä.
Sellainen näyttelijä Meghan Markle ei ollut.
Kyllä nyt ottaa jollakulla hermoon Meghan. Musta on aika huikeaa, että pystyy näyttelemällä kokoamaan miljoonaomaisuuden. Ei taida Suomessa kovin monta sellaista näyttelijää olla. Toki on Venloja ja Jusseja ja ehkä kiva toimeentulo, mutta ei miljoonaomaisuutta.
Hän ei ole menestynyt näyttelijä.
Noin maailman luokassa taitaa olla menestynein näyttelijä. Grace oli Monacon ruhtinatar toki. Ihan heti ei tule mieleen toista näyttelijää, joka olisi päässyt yhtä pitkälle.
Näyttelijänä ei ole menestynyt.
Eikä hän nytkään menesty. Koko ajan sataa kakkaa niskaan mokista.
Kylla han on nayttelijana menestynyt, oli vakityo suositussa sarjassa. Ei-menestyneet tarjoilevat ravintoloissa.
Ei ollut. Sivurooli kaapelikanavasarjassa, joka lopetetaan nyt. Työllistynyt oli ikävuodet 27-36.
Ei millään tasolla menestynyt.
Yliopistotutkinto teatteritaiteessa
Yliopistotutkinto kansainvalisissa suhteissa
Taitava kalligraafi
Puhuu espanjaa
Kutsuttu puhumaan YK:ssa (ennen Harrya)
Entas sinun menestykset?
Entäs sinun nettiketin tuntemuksesi? Keskity toisiin kirjoittajiin älä vaan aiheeseen eikö niinkö se sinulla menee?
Mä en ole koskaan tajunnut tätä, että morkataan toisia jostain, mihin syyllistytään itsekin. Älä tee niinkuin minä teen, vaan niinkuin minä sanon?
Uskomatonta luettavaa tää ketju. Mikä ihme voi olla motivaatio ihmisellä dissata tuntematonta julkisuuden henkilöä, miten voi mennä niin ihon alle toisen silkka olemassaolo? Ja sitten tää, että täällä käydään toisten tukkaan kiinni. Niin paljon melua täysin tyhjästä. Aika kiinnostavaa toisaalta, kuten monet muutkin vinksahtaneet käytösmallit, mitä ihmislaumoissa ilmenee. Että jotain meni jossain vaiheessa ihmisen elämässä pieleen, kun nyt pitää oireilla sillä tavalla. Tsemppiä teille vaikeuksienne keskelle.
Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas kuten Meghan.
Sun pitää vähän korjata väittämääsi. Meghanilta itseltään tulee hyvin vähän viestejä. Paha kello tässäkin tapauksessa on juorulehdet, kelatinen lehdistö. Heidän tulkintojaan ihmiset pitävät sitten totena ja toistavat. Medialukutaito pitäisi olla pakollinen oppiaine jopa elämän kovassa koulussa. Muuten viedään kuin pässiä narussa ja kirjoitellaan typeryyksiä nettiin.
Etkö vieläkään tajua että William ja Kate sekä 4 irtisanoutunutta työntekijää ovat sanoneet sanottavansa asioista myös ja muutama asiantuntija ja perhe omalla naamallaan? Vieläkö vaan tiedät enemmän kuin he?
Mitä väliä jos joku homeinen hovimestari sanoo mielipiteensä? Se on vain hänen mielipiteensä. Ei totuus asiasta. Ja noilla nimettömillä lähteillä voitte heittää vesilintua, ne eivät käy todisteeksi mistään muusta kuin siitä, että juorulehdet tekevät mitä tahansa saadakseen voittoa ja huomiota, ja siitä, että sellainen höttö maistuu haaskalinnuille eriyisen hyvin.
t. eri kuin lainaamasi
Ei ollut mitään homeisia hovimestareita vaan parhaassa työputkessa olleita turvamiehiä jne. ja nainen mm. Ihan kevyesti ei tuollaista paikkaa kukaan jätä, on täytynyt olla todella painavaa syytä. Esim pyydetty valehtelemaan jne toistuvasti arvaan.
Oletko ikinä nähnyt noiden työntekijöiden työehtoja? Ovat muuten hyvin huonot. Palkkaus todella heikko. Lähinnä ne ovat ponnahduslautoja, eli niistä saa meriittiä tulevaan, ne eivät ole uraa kenellekään. Tosi jollekin, joiden mielestä 7 viestiä päivässä on kohtuuton työtaakka :DDDD Noloa, että joku edes sanoo tuollaisen irtisanoutumisen syyksi.
Ja sinä tiedät näiden viestien sisällön? Seitsemän ylimääräistä työtehtävää päivässä voi todellakin olla kohtuutonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
USALAINEN kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 miljoonaa on iso raha, Meghan on menestynyt näyttelijä ja muutoin olen sitä mieltä että Karthago on hävitettävä.
Haha, kiitos päivän piristyksestä! Ketjun kirkkaasti paras kommentti eikä tämä ole kettuilua :D
Kiitos! Mua sekä ärsyttää että hirvittää tämä ketju. Joku/jotkut vihaavat tuntematonta ihmistä näin paljon. Kaikki järki kaikkoaa päästä, vähätellään toisen tekemisiä ja aikaansaannoksia, 5 miljoonaa ei ole mitään, ei ole menestynyt näyttelijänä. Minä en ymmärrä mikä ihmisiä vaivaa.
Kiitos kiitoksista.
Mistä sinä edes tiedät onko Meghanin rahat tulleet näyttelemisestä? Muutenkaan en ymmärrä että näyttelemisessä raha on tärkein meriitti, onko vaikkapa lääkäreistä paras se joka tienaa eniten?
Muutenkin älytöntä käyttää sanaa "viha". Tuskin kukaan täällä nyt Meghania vihaa, monia hän vain ärsyttää ihan yhtä paljon kuin sinua tämä ketju. Kaikki järki katoaa päästä kun sinun on päästävä arvostelemaan vihaamiasi ihmisiä vihaamassasi ketjussa! Kuulostaako oikealta?
Jahas, tällainen vuodatus. Toivottavasti helpotti. Netistä löytyy aika hyviä arvioita miten omaisuus on saatu aikaiseksi. Mm. vaatemallisto kanadalaiselle tavaratalolle ja muut yhteistyöt ovat olleet kartuttamassa tiliä. Meghanin suhteen ei tarvitse kauheasti siis arvailla. Ihan asiallista tietoa löytyy kun etsii.
Vihapuhe on pahapuhe ja niin paljon on tässäkin ketjussa pahapuhetta, että mun täytyy ihmisyyden nimissä yrittää taistella tuulimyllyjä vastaan. Pahalle ei saa antaa pikkusormea. Rosinante-parka joutuu kyllä koville, mutta tämä surkean hahmon ritari ei periksi anna!
Niin eli siis ne 5 miljoonaa ei ole tullut näyttelemisestä, joten millä perusteella Meghania pidetään menestyneenä näyttelijänä siksi koska hän on tienannut 5 miljoonaa? Kysehän on ainoastaan siitä että suurin osa ihmisistä ei varmasti pidä kaapelitv:ssä pyörivän sarjan sivuroolia menestyksen mittarina.
En tiedä onko sulle keskustelupalstan konsepti tuttu, täällä siis keskustellaan erilaisista asioista kukin mielensä mukaan. Keskustelupalstalla ei ole tarvetta kaltaisellesi sensuurin ylipapittarelle joka kertoo mistä milloinkin saa eskustella. Jotenkin hassua että itse kirjoittelet täällä yhtä pitkiä vuodatuksia ja sitten kommentoit passiivis-aggressiivisesti toisten "vuodatuksista" ja että "toivottavasti helpotti". Vaikutat todella rasittavalta ihmistyypiltä, sellaiselta joka ei näe itsessään ikinä vikaa.
Mitäpä jos olenkin Meghan? Olet jollain hassulla tavalla aika hellyttävä. Ja näköjään tiedät IP-osoitteenikin, kun tiedät mitkä viestit ovat kirjoittamiani.
Meghan on menestynyt näyttelijä
vastaa rehdisti olitko kuullut Meghanista ennen Harryä?
Voisin laittaa tahan listan sadoista nayttelijoista joista kukaan ei ole Suomessa kuullut vaikka ovat USAssa tunnettuja ja arvostettuja. Ei Suomeen osteta kaikkea tarjolla olevaa.
Amerikkalaiset sanovat että tuntematon tähtönen. Harry ei tiennyt ennakkoon sarjaa eikä naista.
Meghan valehteli kihlajaishaastattelussaan ettei tiennyt Harrystä mitään, mutta kas kas kun tubella on kauan sitten tehty haastattelu jossa likka kertoo seuranneensa Dianaa ja siten tiesii Harrystä ja on jopa haastattelu jossa pyydetään valitsemaan kumpi Meghania kiinnostaa enemmän Harry vai William niin hän vastaa jotain : se punapää!
Se oli seurannut pienestä saakka ja puhunut asettuvansa kuninkaalliseksi, ja tulevansa dianaksi. Missä ei sinällään mitään pahaa mutta mutta....hakeutumalla hakeutui piireihinsä ja jne. Tuupattiin hiukan...taholta....
Tähänkään videoon emme vain koskaan saa linkkiä.
Saat: haastattelut You tube, etsi, osaat kyllä.
Eli sinä et osaa linkittää!
Ehkä hän ei viitsi. Mutta vaikka ei osaisikaan niin mitä sitten? Se ei muuta tosiasiaa että video, haastattelu ja toteamus ovat olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
USALAINEN kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 miljoonaa on iso raha, Meghan on menestynyt näyttelijä ja muutoin olen sitä mieltä että Karthago on hävitettävä.
Haha, kiitos päivän piristyksestä! Ketjun kirkkaasti paras kommentti eikä tämä ole kettuilua :D
Kiitos! Mua sekä ärsyttää että hirvittää tämä ketju. Joku/jotkut vihaavat tuntematonta ihmistä näin paljon. Kaikki järki kaikkoaa päästä, vähätellään toisen tekemisiä ja aikaansaannoksia, 5 miljoonaa ei ole mitään, ei ole menestynyt näyttelijänä. Minä en ymmärrä mikä ihmisiä vaivaa.
Kiitos kiitoksista.
Mistä sinä edes tiedät onko Meghanin rahat tulleet näyttelemisestä? Muutenkaan en ymmärrä että näyttelemisessä raha on tärkein meriitti, onko vaikkapa lääkäreistä paras se joka tienaa eniten?
Muutenkin älytöntä käyttää sanaa "viha". Tuskin kukaan täällä nyt Meghania vihaa, monia hän vain ärsyttää ihan yhtä paljon kuin sinua tämä ketju. Kaikki järki katoaa päästä kun sinun on päästävä arvostelemaan vihaamiasi ihmisiä vihaamassasi ketjussa! Kuulostaako oikealta?
Jahas, tällainen vuodatus. Toivottavasti helpotti. Netistä löytyy aika hyviä arvioita miten omaisuus on saatu aikaiseksi. Mm. vaatemallisto kanadalaiselle tavaratalolle ja muut yhteistyöt ovat olleet kartuttamassa tiliä. Meghanin suhteen ei tarvitse kauheasti siis arvailla. Ihan asiallista tietoa löytyy kun etsii.
Vihapuhe on pahapuhe ja niin paljon on tässäkin ketjussa pahapuhetta, että mun täytyy ihmisyyden nimissä yrittää taistella tuulimyllyjä vastaan. Pahalle ei saa antaa pikkusormea. Rosinante-parka joutuu kyllä koville, mutta tämä surkean hahmon ritari ei periksi anna!
Niin eli siis ne 5 miljoonaa ei ole tullut näyttelemisestä, joten millä perusteella Meghania pidetään menestyneenä näyttelijänä siksi koska hän on tienannut 5 miljoonaa? Kysehän on ainoastaan siitä että suurin osa ihmisistä ei varmasti pidä kaapelitv:ssä pyörivän sarjan sivuroolia menestyksen mittarina.
En tiedä onko sulle keskustelupalstan konsepti tuttu, täällä siis keskustellaan erilaisista asioista kukin mielensä mukaan. Keskustelupalstalla ei ole tarvetta kaltaisellesi sensuurin ylipapittarelle joka kertoo mistä milloinkin saa eskustella. Jotenkin hassua että itse kirjoittelet täällä yhtä pitkiä vuodatuksia ja sitten kommentoit passiivis-aggressiivisesti toisten "vuodatuksista" ja että "toivottavasti helpotti". Vaikutat todella rasittavalta ihmistyypiltä, sellaiselta joka ei näe itsessään ikinä vikaa.
Mitäpä jos olenkin Meghan? Olet jollain hassulla tavalla aika hellyttävä. Ja näköjään tiedät IP-osoitteenikin, kun tiedät mitkä viestit ovat kirjoittamiani.
Meghan on menestynyt näyttelijä
vastaa rehdisti olitko kuullut Meghanista ennen Harryä?
Voisin laittaa tahan listan sadoista nayttelijoista joista kukaan ei ole Suomessa kuullut vaikka ovat USAssa tunnettuja ja arvostettuja. Ei Suomeen osteta kaikkea tarjolla olevaa.
Usa ssa hänestä ei tiennyt kukaan.
Kyllä kai nyt sentään ainakin se sisko- ja velipuoli? Vai alkoiko heitäkin kiinnostaa siskopuoli vasta kun hänestä tuli herttuatar?
Kyllä se oli Meghan joka liihotti pitkin maailmaa kun perhe olisi tarvinnut. ei sitä useasti pyydä.
Meghan toi tämän perheen julkisuuteen ei he itse sinne menneet. Vastuuta pitäisi olla siinätapauksessa.
Meghan on tuonut julkisuuteen ainoastaan itsensä, perhe tekee kaikkensa päästäkseen myös osingoille tilanteesta. Meghanin tilanne on painajaismainen hullun isän ja siskopuolen takia. Isästä kertoo olennaisimman ne feikit paparazzikuvat "valmistautuessaan" tyttärensä häihin, joista isä kääri kivat voitot.
Älä puhu potaskaa, media alkoi heti pommittaa Meghanin perhettä ja se oli ollut valtavan ahdistavaa heille. Sitten esitettiin julkisuuteen kuvia ja väitteitä ja perhe kiedottiin mukaan. Pakkohan siinä on puolustaa itseään.
Juu pakko oli lavastaa kuvat ja julkaista kirje, pakko oli lähettää harrylle morkkauskirje, pakko oli aloittaa paljastuskirjan tekeminen maghanista.. mikseihän äidin ollut pkko esiintyä julkisuudessa?
Meghanin perhe yrittää rahastaa kaikilla mahdollisilla keinolla, en minäkään pitäisi yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marokko on pikkasen ahdistava paikka naisena.
No ei välttämättä. Mä olin siellä 2 viikkoa ja olen nätti parikymppinen suomalaisnainen. Ihan hengissä tuli selvittyä ja ihmiset olivat todella mukavia.
Turistipaikoissa ollaan aina joka maassa tosi mukavia niin kauan kuin rahaa tulee .
Jopa Irakissa.
Oletkos käynyt Irakissa? Minäpä olen... Enkä ”turistina” kartta kädessä, vaan luultiin melkein koko ajan paikalliseksi. Kaikki olivat muuten todella, todella ystävällisiä ja vieraanvaraisia. Maa on aika sekavassa kunnossa, mutta ihmisillä on suuri tahto elää normaalisti ja pitää kiinni kaikesta hyvästä mitä elämässä on. Menen uudelleen heti kun mahdollista.
Maijuk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marokko on pikkasen ahdistava paikka naisena.
No ei välttämättä. Mä olin siellä 2 viikkoa ja olen nätti parikymppinen suomalaisnainen. Ihan hengissä tuli selvittyä ja ihmiset olivat todella mukavia.
Turistipaikoissa ollaan aina joka maassa tosi mukavia niin kauan kuin rahaa tulee .
Jopa Irakissa.
Oletkos käynyt Irakissa? Minäpä olen... Enkä ”turistina” kartta kädessä, vaan luultiin melkein koko ajan paikalliseksi. Kaikki olivat muuten todella, todella ystävällisiä ja vieraanvaraisia. Maa on aika sekavassa kunnossa, mutta ihmisillä on suuri tahto elää normaalisti ja pitää kiinni kaikesta hyvästä mitä elämässä on. Menen uudelleen heti kun mahdollista.
Wow olisipa mukavaa käydä siinä Bagdadissa joka oli jopa Aku Ankassa lapsena mainittu. Kerro Irakista lisää kiinnostaa!
Monille briteille on hovissa palveleminen elämäntehtävä jossa ei niinkään katsota palkkaa ja olosuhteita. Heitäkin vielä on.
Tuosta uskonnosta wiki väittää Meghanin olleen kasvatettu protestanttisena mutta käyneen katoliset koulut. Muutama tuttu on ollut katolisessa koulussa tuolla. Toisella on siitä isojakin traumoja, mutta jäi hämärän peittoon miksi. Kertoja oli erittäin ahdistunut. Mennyt nuorena sinne.
Meghan on puoliksi valkoinen ja kasvatukseltaa erittäin valkoinen, ystävät pääosin aina olleet valkoisia eli miksei hänestä puhuta puolivalkoisena vaan mustana? Yhtä paljon on molempia. Vähän kuin onko lasi puoliksi täynnä vai tyhjä, vaikkei allegoria ihan nappiin mene niin jotenkin noin.
Katsokaapa tämän kuvan Meghanin vasemmanpuolista silmää siinä on samea kohta keskellä, toinen silmä normaalin värinen. Harryllä ei ole vaikka on enenmmän siinä valossa. Takana olevalla taas punaisuus salamasta normaalinvärisenä. https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000006012569.html
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa tämän kuvan Meghanin vasemmanpuolista silmää siinä on samea kohta keskellä, toinen silmä normaalin värinen. Harryllä ei ole vaikka on enenmmän siinä valossa. Takana olevalla taas punaisuus salamasta normaalinvärisenä. https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000006012569.html
Toivottavasti on kuitenkin vain jokin salamasta johtuva juttu. En pidä Meghanista mutta en mitään ikäviä terveysjuttujakaan hänelle toivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on kuitenkin vain jokin salamasta johtuva juttu. En pidä Meghanista mutta en mitään ikäviä terveysjuttujakaan hänelle toivo.
Juu ei toivota huomasin vaan kummallisen samentuman silmässä.
Vierailija kirjoitti:
Jokin tehtävä on näköjään tälläkin. https://www.is.fi/viihde/art-2000006009141.html
https://www.cosmopolitan.com/uk/entertainment/a26433450/brit-awards-meg…
Cosmopolitanissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytti todella eksyneeltä.
Seuraavssa hetkeessä muuten säntäsi taas Harryn edelle kättelemään ihmisiä. Se on oikeasti paha moka.
Harry veti hänet rinnalleen ja esitteli Meghanin heidät vastaanottaneelle miehelle.
Ja seuraavaksi Meghan keksi singahtaa ihan muualle ja alkoi vimmatusti itseksiänsä kätellä kaikkia. Harry monta metriä jäljessä.
On muuten trhnyt saman singahduksen ennenkin. Näyttää tosi oudolta.
Hän kuulemma pitää itseään niin tärkeänä. Naishenkivartija otti hatkat just siksi että käyttäytyi arvaamattomasti mika on painajainen turvamiehille. Noissa on yleensä perusteet miksi tehdään mitenkin. Mutta tämä typerys ei tajua ennekuin sieltä losahtaa jotain vastaan.
Jep plus että ne vastaanottajaporukat on yleensä tarkoin järjestetty. Ei siellä sinkoilla väärässä järjestyksessä ja jätetä ihmisiä välistä.
Meghan käänsi kuningattarelle selkänsä hevoskilpailuissa pientareella, siis ihan siinä edessä.
Niin teki.
Ja sivuutti muuten kuningattaren pukeutumisohjeetkin.
Ja rynnii usein Williamin ja Katen edelle, vaikka nämä on tuleva kuningaspari.
Ja oli alkanut komentelemaan Kensigtonissa Catherinen palvelusväkeä johon Catherine: Nämä ovan meidän väkeä ja minä puhun niille et sinä.
Lähtö valkeni sinne Wallis Simsonin haudan partaalle syrjabunkkeriin oitis. Se tarkoittaa ettei Meghaniin luoteta myös. En luottaisi minäkään kun on jotain jehovantodistaja Serenaa ja Mulronea ja Chopraa kaverit.
Meghan ei ole onnistunut saamaan ystäviä Briteissä vaan nuo kaverit roikkuvat USA sta käsin, ja se herättää monia kysymyksiä kyllä.
Ei mulle herätä vaan yhtään. Miten brittihovista käsin hankitaan uusia ystävyyksiä uudessa maassa, kun ei varsinaisesti voi lähteä mihinkään joogaryhmiin tai lattekahviloihinkaan pyörimään?
Etkö sitten vielä tiedä, että Meghan on pujahdellut kahviloihin? On tuo ystäväpiiri aikamoista USA ssa, muka selfamde millionäärejä joo uskokoon ken tahtoo.
Ala kayta vierasperaisia sanoja joita et osaa kirjoittaa oiken, se on self made.
Ei Serena Williamsilla tai Amal Clooneylla taida olla rahapulaa.
Vai niin että katsotko omaa kirjoitusasuasi : oiken jne :) - se on kyllä oikein ei oiken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin kohutut vauvabileet olivat kyllä överit, vaikka ei menneetkään veronmaksajien pussista. Miksi sinne kärrättiin valtavat määrät kukkia? Tuo vatsanpitelykin on mennyt liiallisuuksiin, alkaa jo näyttää naurettavalta.
Kaikki osaantujat tekivat kukista asetelman jotka sitten lahjoitettiin hyvantekevaisyyteen.
Niitä kukka-asetelmia onkin sitten kiva nakertaa nälkäänsä.
Ostatko koskaan itsellesi kukkia? Seuraavan kerran kun meinaat ostaa itsellesi tai jollekin toiselle niin lahjoitapa raha vaikka Hurstille niin saavat nälkää näkevät leipää. Sama kaiken muunkin ”turhan” suhteen: makeiset, alkoholi, tupakka, hiustenleikkaus ja värjäys, manikyyrit etc. Se on köyhältä pois kun sinä pistät rahasi turhuuteen.
En osta itselleni kukkia.
En myöskään esiinny köyhien laupeuden enkelinä kuten Meghan.
No mites ne namit, alkoholi, pulla, hiustenleikkuu? Ne ovat köyhän toimeentulosta kuitenkin pois!
Meghan elää täysin veronmaksajien rahoilla. Se että hän törsää baby showeriin 700 000 ja käyttää vaatteisiinsa miljoonia on ristiriidassa sen kanssa, että hän hössöttää ajavansa Britannian vähäosaisten asiaa. Tai ajavansa ilmastonmuutoskampanjoita ja sitten otse täräyttää yksityiskoneella Nykkiin.
Minä teen töitä, saan siitä palkkaa ja kun käytän tienaamiani rahoja, pyöritän yhteiskuntaa. Joka kuukausu maksan tuloistani köyhille 42 prosenttia.
Meghan ei törsännyt yhtään rahojaan juhliin, vaan ystävät järjestivät ne hänelle omilla rahoillaan. Meghan ei myöskään valinnut niihin liittyviä asioita, koska amerikkalaiseen tyyliin hänet tuotiin vain paikalle. Todella naurettavaa syyllistää häntä millään tavalla niistä.
Omaa omaisuutta ja rahoja Meghanilla on miljoonia, ja on varmasti maksanut veroja enemmän kuin sinä. Kertakaikkisen mautonta haukkua jotain itselleen tuntematonta ihmistä tuolla tavalla.
Ilmaisia aterioita ei yleensä ole joten...missä mennään?
Dianaa oli diagnosoimassa ihan julkisesti psykiatrit ja ministeri sitten julisti niitä ulos. Ovatko nämä ammattilaisia riittävän korkealta?