Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meghanin ei annettu kävellä punaisella matolla Harryn kanssa Marokossa

Vierailija
24.02.2019 |

Vaan hänen piti kävellä maton vieressä ja monta metriä takana vielä.

Kommentit (623)

Vierailija
501/623 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko noihin sydänkohtauksiin.

Ja jotta ihmisestä tulee narsisti, hänen kasvatuksessaan pitää mennä jotain pieleen. Eli vastuu on vanhemmilla.

Eipä tuo Thomas tunnu olevan kummoinen isä tai isoisä muillekaan. Ja hänhän ton Samanthankin on kasvattanut.

No sydänkohtaus se uskonasia onkin, Hyvä että tiedät näinkin hyvin.

Väite sydänkohtauksesta on uskon asia. Mitään faktaahan meillä ei ole.

Vierailija
502/623 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on huvittavaa seurata kun edelleen joku harhainen puhuu yhdestä joka ei oikein tykkää Meghanista. Jahtaa ja kyttää viestejä ja yrittää etisä illat saadakseen nalkkiin ja nolattua sen yyyyhden. Ei auta vaikka joku jo sanoi Daily Mailin pursuavan Meghan raivokkaista viesteistä, niin ei. Yksi meitä on jotka kritisoivat.

Anna kun arvaan, ketjun eka viesti sulta jälleen kerran :)

Et sinä arvaa. Arvaanko oikein? Sinä jahtaat täällä. Arvaa onko se tervettä?

Nyt menee sulla taas niin lujaa, että kohta katoaa ketju.

Että ihan taas, vielä? :) Paljastuit stalkkaajaksi jollekin ja sehän tietää sulle ikävyyksiä itsellesi vaan.

Tämä on Suomen suosituin keskustelupalsta. Jos täällä raivotaan yhdestä ihmisestä ilta toisensa jälkeen, saattaa olla että useampikin ihminen havaitsee ilmiön.

No se ollaan huomattu että stalkkaat ja keskityt haukkumaan toisia kirjoittajia ja ilmestyt siinä 19,24 päivittäin tänne, ja sen on useampikin huomannut. Siksi sinut ilmiannettiinkin jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/623 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten raskaana oleva uskaltaa ottaa hennatatuoinnin? Eikö niistä huonolla tuurilla saa vakaviakin allergisia oireita?

Tätä minäkin ihmettelen suuresti ja sitä, että on edes tarjottu eli käytännössä pakotettu ottamaan.

Vierailija
504/623 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä Meghanin puolella täysin. Perheensä vaikuttaa hulluilta ja törkeiltä junteilta.

Just tämän pitää hälyttää jos joku laittaa ns valitsemaan puolen että hetkinen kukas minua viekään, sellainen on narsisti aina.

Vierailija
505/623 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jotta ihmisestä tulee narsisti, hänen kasvatuksessaan pitää mennä jotain pieleen. Eli vastuu on vanhemmilla.

Eipä tuo Thomas tunnu olevan kummoinen isä tai isoisä muillekaan. Ja hänhän ton Samanthankin on kasvattanut.

No onko sinulla faktaa siitä että vaikka Niinistö menee merelle kanootilla? Niin ei ole muuta kuin toisen käden lähde.

Vierailija
506/623 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko sinulla faktaa siitä että vaikka Niinistö menee merelle kanootilla? Niin ei ole muuta kuin toisen käden lähde.

Ei ole ei.

Vierailija
507/623 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on huvittavaa seurata kun edelleen joku harhainen puhuu yhdestä joka ei oikein tykkää Meghanista. Jahtaa ja kyttää viestejä ja yrittää etisä illat saadakseen nalkkiin ja nolattua sen yyyyhden. Ei auta vaikka joku jo sanoi Daily Mailin pursuavan Meghan raivokkaista viesteistä, niin ei. Yksi meitä on jotka kritisoivat.

Anna kun arvaan, ketjun eka viesti sulta jälleen kerran :)

Et sinä arvaa. Arvaanko oikein? Sinä jahtaat täällä. Arvaa onko se tervettä?

Nyt menee sulla taas niin lujaa, että kohta katoaa ketju.

Että ihan taas, vielä? :) Paljastuit stalkkaajaksi jollekin ja sehän tietää sulle ikävyyksiä itsellesi vaan.

Tämä on Suomen suosituin keskustelupalsta. Jos täällä raivotaan yhdestä ihmisestä ilta toisensa jälkeen, saattaa olla että useampikin ihminen havaitsee ilmiön.

No se ollaan huomattu että stalkkaat ja keskityt haukkumaan toisia kirjoittajia ja ilmestyt siinä 19,24 päivittäin tänne, ja sen on useampikin huomannut. Siksi sinut ilmiannettiinkin jo.

Eli stalkkaaja on joku jolla työ loppuu iltapäivällä ja jo stalkkaa töistäänkin ja sitten n 19.24 aloittaa homman täällä, ja vihjailee tunnistavansa ihmisiä ja tietävänsä asioita. Sama kuvio illasta iltaan tuolla tyypillä jota ei ole vaikea arvata missä istuu.

Vierailija
508/623 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sairaalamatskut Thomas on esittänyt muistaakseni.

Vierailija
509/623 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan oli häitten aikaan myös tavoitellut henkilön avulla Thomasia joka sanoi ettei tietenkään ollut kotona tavattavissa koska oli sairaalassa. Kyllä hän oli sairaalassa kahdestikin.

Vierailija
510/623 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo aikaisemmin hennatatuoinneista, mutta on niin pitkä ketju. Punainen henna on turvallista raskaana olevalle, musta ei. Kate sai myös raskaana ollessaan hyvän onnen tuojaksi hennatatskan ranteeseen.

Vierailija
511/623 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse antaa luotettavaa lähdettä jossa joku nainen sanoo olevansa jätettä. Ei itsestään kukaan -toivottavasti- ajattele. Mutta ikävä tosiasia on että näyttelijänä nelikymppistä naistapidetään vsnhana, alalla

Vierailija
512/623 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan oli häitten aikaan myös tavoitellut henkilön avulla Thomasia joka sanoi ettei tietenkään ollut kotona tavattavissa koska oli sairaalassa. Kyllä hän oli sairaalassa kahdestikin.

Henkilön avulla?

Vierailija
513/623 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja heti seuraavana päivänä herra kävi ostamassa pikaruokaa, siitä oli kuva. Toivottavasti huolehtii itsestään hyvin, painoa pitäisi saada varmaan alemmaksi. Kuvista päätellen ei näyttäisi muutosta olevan aikaan ennen sydänoireita.

Vierailija
514/623 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 miljoonaa on iso raha, Meghan on menestynyt näyttelijä ja muutoin olen sitä mieltä että Karthago on hävitettävä.

Haha, kiitos päivän piristyksestä! Ketjun kirkkaasti paras kommentti eikä tämä ole kettuilua :D

Kiitos! Mua sekä ärsyttää että hirvittää tämä ketju. Joku/jotkut vihaavat tuntematonta ihmistä näin paljon. Kaikki järki kaikkoaa päästä, vähätellään toisen tekemisiä ja aikaansaannoksia, 5 miljoonaa ei ole mitään, ei ole menestynyt näyttelijänä. Minä en ymmärrä mikä ihmisiä vaivaa.

Kiitos kiitoksista.

Siihen mitään vihaa tarvita, että toteaa, että hän ei näyttelijänä menestynyt. Ja tiesi takuulla itsekin, ettei ura ikinä tuon kummemmaksi tuosta tulisi, päinvastoin. Vanhat naiset on viihdealalla jätettä.

Minusta taas alle 40-vuotias ei ole vanha nainen. En suostu ajattelemaan, että nainen on minkäön ikäisenä millään alalla jätettä.

Misogynia on yksi Meghan-hullun surullisia piirteitä.

Ja siinä luki että ko asenne olisi minun asenteeni? Ei lukenut. Saman tiedon saatte kyllä ihan joka paikasta. Myös suomalaisilta nelikymppisiltä naisnäyttelijöiltä. Ja Meghan itse on kertonut moten vaikeaa roolien saaminen on kun ei ole valkoinen. Samaa on kertonut Jennifer Lopez.

Laita ihmeessä linkki, jossa nelikymppinen nainen kertoo olevansa jätettä. Tai laita ensin se linkki, jossa Catherine ja William puhuvat suunsa puhtaiksi Meghanista.

Me kaikki odottelemme.

Löydät aiheesta pilvin pimein materiaalia.

Mutta kun mulla on jonkinlainen lähdekritiikki!

Sinulta puuttuu nimenomaan lähdekritiikki. Tiedustelua tehdään sakannaamalla monta eri aluetta aiheesta ja sitten katsotaan mihin suuntaan kokonaisuus johtaa. Ei se ole yksi pyhä jysäys.

Vierailija
515/623 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 miljoonaa on iso raha, Meghan on menestynyt näyttelijä ja muutoin olen sitä mieltä että Karthago on hävitettävä.

Haha, kiitos päivän piristyksestä! Ketjun kirkkaasti paras kommentti eikä tämä ole kettuilua :D

Kiitos! Mua sekä ärsyttää että hirvittää tämä ketju. Joku/jotkut vihaavat tuntematonta ihmistä näin paljon. Kaikki järki kaikkoaa päästä, vähätellään toisen tekemisiä ja aikaansaannoksia, 5 miljoonaa ei ole mitään, ei ole menestynyt näyttelijänä. Minä en ymmärrä mikä ihmisiä vaivaa.

Kiitos kiitoksista.

Siihen mitään vihaa tarvita, että toteaa, että hän ei näyttelijänä menestynyt. Ja tiesi takuulla itsekin, ettei ura ikinä tuon kummemmaksi tuosta tulisi, päinvastoin. Vanhat naiset on viihdealalla jätettä.

Minusta taas alle 40-vuotias ei ole vanha nainen. En suostu ajattelemaan, että nainen on minkäön ikäisenä millään alalla jätettä.

Misogynia on yksi Meghan-hullun surullisia piirteitä.

Ja siinä luki että ko asenne olisi minun asenteeni? Ei lukenut. Saman tiedon saatte kyllä ihan joka paikasta. Myös suomalaisilta nelikymppisiltä naisnäyttelijöiltä. Ja Meghan itse on kertonut moten vaikeaa roolien saaminen on kun ei ole valkoinen. Samaa on kertonut Jennifer Lopez.

Laita ihmeessä linkki, jossa nelikymppinen nainen kertoo olevansa jätettä. Tai laita ensin se linkki, jossa Catherine ja William puhuvat suunsa puhtaiksi Meghanista.

Me kaikki odottelemme.

Löydät aiheesta pilvin pimein materiaalia.

Mutta kun mulla on jonkinlainen lähdekritiikki!

Sinulta puuttuu nimenomaan lähdekritiikki. Tiedustelua tehdään sakannaamalla monta eri aluetta aiheesta ja sitten katsotaan mihin suuntaan kokonaisuus johtaa. Ei se ole yksi pyhä jysäys.

skannaamalla korjaus

Vierailija
516/623 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilön avulla?

Kyllä lähetti talolle henkilön.

Vierailija
517/623 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilön avulla?

Niin, isän oven taakse lähetettiin ihan oikea ihminen. Ei siis vain soiteltu perään. Ja isälle tarjottiin apua josta hän kieltäytyi.

Vierailija
518/623 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanin kohutut vauvabileet olivat kyllä överit, vaikka ei menneetkään veronmaksajien pussista. Miksi sinne kärrättiin valtavat määrät kukkia? Tuo vatsanpitelykin on mennyt liiallisuuksiin, alkaa jo näyttää naurettavalta.

Kaikki osaantujat tekivat kukista asetelman jotka sitten lahjoitettiin hyvantekevaisyyteen.

Niitä kukka-asetelmia onkin sitten kiva nakertaa nälkäänsä.

Ostatko koskaan itsellesi kukkia? Seuraavan kerran kun meinaat ostaa itsellesi tai jollekin toiselle niin lahjoitapa raha vaikka Hurstille niin saavat nälkää näkevät leipää. Sama kaiken muunkin ”turhan” suhteen: makeiset, alkoholi, tupakka, hiustenleikkaus ja värjäys, manikyyrit etc. Se on köyhältä pois kun sinä pistät rahasi turhuuteen.

En osta itselleni kukkia.

En myöskään esiinny köyhien laupeuden enkelinä kuten Meghan.

No mites ne namit, alkoholi, pulla, hiustenleikkuu? Ne ovat köyhän toimeentulosta kuitenkin pois!

Meghan elää täysin veronmaksajien rahoilla. Se että hän törsää baby showeriin 700 000 ja käyttää vaatteisiinsa miljoonia on ristiriidassa sen kanssa, että hän hössöttää ajavansa Britannian vähäosaisten asiaa. Tai ajavansa ilmastonmuutoskampanjoita ja sitten otse täräyttää yksityiskoneella Nykkiin.

Minä teen töitä, saan siitä palkkaa ja kun käytän tienaamiani rahoja, pyöritän yhteiskuntaa. Joka kuukausu maksan tuloistani köyhille 42 prosenttia.

Ei ole verorahat korvamerkittyä rahaa. Yhtä hyvin sun verorahoja voidaan käyttää vaikka moottoritien rakentamiseen tai alakoulujen ylläpitoon tai lähinnä rikkaiden suosimaan oopperataloon, joka ei voisi toimia ilman veronmaksajien rahoja. 

Typerä kommentti.

Ei Meghan torsannyt senttiakaan babyshoweriinsa, sen maksavat aina ystavat jotka sen jarjestavat. Tassa tapauksessa Selena Williams.

Vierailija
519/623 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilön avulla?

Kyllä lähetti talolle henkilön.

Ja tän pitäs sitten jotenkin todistaa jotain?

Vierailija
520/623 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kiitoksista.

Mistä sinä edes tiedät onko Meghanin rahat tulleet näyttelemisestä? Muutenkaan en ymmärrä että näyttelemisessä raha on tärkein meriitti, onko vaikkapa lääkäreistä paras se joka tienaa eniten? 

Muutenkin älytöntä käyttää sanaa "viha". Tuskin kukaan täällä nyt Meghania vihaa, monia hän vain ärsyttää ihan yhtä paljon kuin sinua tämä ketju. Kaikki järki katoaa päästä kun sinun on päästävä arvostelemaan vihaamiasi ihmisiä vihaamassasi ketjussa! Kuulostaako oikealta?

Jahas, tällainen vuodatus. Toivottavasti helpotti. Netistä löytyy aika hyviä arvioita miten omaisuus on saatu aikaiseksi. Mm. vaatemallisto kanadalaiselle tavaratalolle ja muut yhteistyöt ovat olleet kartuttamassa tiliä. Meghanin suhteen ei tarvitse kauheasti siis arvailla. Ihan asiallista tietoa löytyy kun etsii.

Vihapuhe on pahapuhe ja niin paljon on tässäkin ketjussa pahapuhetta, että mun täytyy ihmisyyden nimissä yrittää taistella tuulimyllyjä vastaan. Pahalle ei saa antaa pikkusormea. Rosinante-parka joutuu kyllä koville, mutta tämä surkean hahmon ritari ei periksi anna!

Niin eli siis ne 5 miljoonaa ei ole tullut näyttelemisestä, joten millä perusteella Meghania pidetään menestyneenä näyttelijänä siksi koska hän on tienannut 5 miljoonaa? Kysehän on ainoastaan siitä että suurin osa ihmisistä ei varmasti pidä kaapelitv:ssä pyörivän sarjan sivuroolia menestyksen mittarina.

En tiedä onko sulle keskustelupalstan konsepti tuttu, täällä siis keskustellaan erilaisista asioista kukin mielensä mukaan. Keskustelupalstalla ei ole tarvetta kaltaisellesi sensuurin ylipapittarelle joka kertoo mistä milloinkin saa eskustella. Jotenkin hassua että itse kirjoittelet täällä yhtä pitkiä vuodatuksia ja sitten kommentoit passiivis-aggressiivisesti toisten "vuodatuksista" ja että "toivottavasti helpotti". Vaikutat todella rasittavalta ihmistyypiltä, sellaiselta joka ei näe itsessään ikinä vikaa.

Mitäpä jos olenkin Meghan? Olet jollain hassulla tavalla aika hellyttävä. Ja näköjään tiedät IP-osoitteenikin, kun tiedät mitkä viestit ovat kirjoittamiani.

Meghan on menestynyt näyttelijä

vastaa rehdisti olitko kuullut Meghanista ennen Harryä?

Ketju on lukittu.