Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka ei tykkää käyttää kondomeja?

Vierailija
24.02.2019 |

Mies on sanonut, että seksi tuntuu paremmalta ilman kondomia. Onko se totta? Kysykää vaikka miestenne mielipidettä ja mielellään myös palstaa selailevat miehet sais vastata. :D

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa seisokki monelta pettää, kun alkaa kumia kaivelemaan ja asentamaan. Siinä pitäisi naisen olla vähän apuna ja pitää tunnelmaa yllä ;).

Vierailija
22/40 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen mies, ja minusta kondomi on lähinnä hankala, sen kanssa on aina sellaista sumplaamista (osittain varmaan sen takia, että hyvin harvoin olen joutunut niitä käyttämään, eli olen iästäni huolimatta vielä melkoinen amatööri tämän suhteen). Ja kyllähän se pimppi paremmalta tuntuu ilman, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Mutta suurin syy miksi en pidä niistä on psyykkinen: nautin suuresti siitä kun saan laueta naisen sisään ja nimenomaan pimppiin, ja se kondomin käyttö jotenkin pilaa tämän nautinnon. Saattaa kuulostaa omituiselta, mutta näin se vaan on.

Vaimoni on minuakin enemmän kondomeja vastaan, eli vaikka itse olisinkin valmis niitä käyttämään (ei siis ole mitään tarvetta, mutta noin hypoteettisesti) niin hän torppaisi tämän. Olen kysynyt joskus ihan noin huvin vuoksi mikä niissä niin tökkii, mutten ole oikein selvää vastausta saanut, enemmän jotain luokkaa 'minä vaan inhoan niitä' tai 'ei tunnu hyvältä' tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumin kanssa seksi ei oikein tunnu miltään ja on vaikea kiihottua. Onneksi ei ole tarvinnut vuosiin niitä käyttää. Käytössä on toisenlainen ehkäisy joten voi laskea pilluun tai muualle naisen päälle. Nainenkin tykkää kun saa spermat vartalolle, suuhun tai kasvoille.

Vierailija
24/40 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se paljaalla tuntuu parhaalta, niin naisesta kuin miehestäkin. Miehenä itsellä tunto kärsii aika paljon (en tiedä mitä tässä 15v aikana on tapahtunut, kun silloin kun viimeksi tarvitsi käyttää, niin kortsut ei estäneet laukeamista), mutta toisaalta en halua uusilta tuttavuuksilta tauteja. 

Onneksi uudet tuttavuudet ovat ymmärtäneet, että oma tulemiseni ei ole sen kanssa helppoa, niin ei siitä ole tarvinnut kauheasti väitellä.

Tuleeko muille miehille marjanpunainen rinkula siihen kohtaan, mihin asti se rullautuu suosiolla? Ikään kuin estäisi verenkiertoa ja itse asiassa alkaa ottaa hieman kipeääkin yhdyntä pidempään jatkuessaan.

Vierailija
25/40 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsulla ilman muuta jos ei vakikaveri. Riskit ilman liian isoja. Naisena en kyllä oleellista eroa huomaa ellei sitten sitä että puuhastelussa saattaa kestää kauemmin kumipuvulla ja se ei oo paha asia. 

Vaikisuhteessa hormoonikierukka on loistava kun ei rajoita seksiä mitenkään.

Vierailija
26/40 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täysin selvä asia että kondomi pilaa aktin miltei kokonaan. Jouduin kymmenkunta vuotta käyttämään kortsua koska vaimolle ei pillerit tuntuneet sopivan - tuli kaikenlaista hankaluutta ja pahimpana seksihalujen katoaminen. 

Kortsujen käyttö loppui kun kävin neljännen lapsen syntymän jälkeen napsauttamassa piuhat poikki. Nyt voi jyystää paljaalla sen minkä jaksaa! Parhautta!

Vierailija
27/40 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä kans ongelma, ettei seksi kortsun kanssa tunnu oikeastaan yhtään miltään. Toki siinä se ihana visuaalinen puoli on samallai mukana, oli kumi tai ei :)

Yhden illan jutuissa käytän, ja suosittelen kaikkien muidenkin käyttävän kortsua. Tarpeeksi kun on pantu, niin pyydän sit jatkamaan joko käsin tai suulla. Ei se sen kummempaa vaadi :)

Vierailija
28/40 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO mitä mieltä naiset on, tuntuuko suuseksi teistä paremmalta alushousujen läpi vai paljaaltaan?

Vierailija
29/40 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan kysymykseen suora vastaus. Se tuntuu paremmalta ilman. Kortsut haisee pahalle ja kosteuden tunne puuttuu kortsujen kanssa. Kortsut on myös kiihkon keskellä ylimääräistä räpeltämistä. Eli miehenä kun survoo kivikovan sykkivän sauvan märkään puristavaan koloon, se vain on parasta ja aistikasta. Myös laukeaminen sauva syvällä sielä kolossa tuntuu kaikkein parhaimmalta.

Sitä ei tässä kysytty, onko se viisasta. Ei tietysti kaikissa tilanteissa.

Vierailija
30/40 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikymppinen mies, ja minusta kondomi on lähinnä hankala, sen kanssa on aina sellaista sumplaamista (osittain varmaan sen takia, että hyvin harvoin olen joutunut niitä käyttämään, eli olen iästäni huolimatta vielä melkoinen amatööri tämän suhteen). Ja kyllähän se pimppi paremmalta tuntuu ilman, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Mutta suurin syy miksi en pidä niistä on psyykkinen: nautin suuresti siitä kun saan laueta naisen sisään ja nimenomaan pimppiin, ja se kondomin käyttö jotenkin pilaa tämän nautinnon. Saattaa kuulostaa omituiselta, mutta näin se vaan on.

Vaimoni on minuakin enemmän kondomeja vastaan, eli vaikka itse olisinkin valmis niitä käyttämään (ei siis ole mitään tarvetta, mutta noin hypoteettisesti) niin hän torppaisi tämän. Olen kysynyt joskus ihan noin huvin vuoksi mikä niissä niin tökkii, mutten ole oikein selvää vastausta saanut, enemmän jotain luokkaa 'minä vaan inhoan niitä' tai 'ei tunnu hyvältä' tms.

Mulla on sama homma, ymmärrän mitä tarkotat. En osaa asiaa selittää itsekään tuon enempää ja paremmin. Mutta näin ajatusmaailma aktin aikana on. Se vääristyy niin sanotusti järkevyyden vastaiseksi. Tottakai mä tiedän, että voi tulla vauvoja, elareita ja tauteja. Tiedän sen asian myös sillä hetkellä kun terska liukuu sisään. Mutta siitä vain ei jotenkin välitä. Päinvastoin. Silloin käy niin, että nimenomaisesti haluaa lykkiä satsin perille. Sillä hetkellä kun tuntee, että alapää sykkii satsia sisään, on jokin outo voittajafiilis. Kumin kanssa tuota ei ole, ja siten koko seksi jää puolituiseksi.

Vierailija
31/40 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se jo tuossa selväksi. Ilman kortsua parempi, mutta kuitenniin kortsun kanssa parempi kuin jäädä ilman. Tuosta lähtöasetelmasta käsin siis joka miehelle käypi kortsun kera. 

32/40 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on jännä, että jos on vaikka yli nelikymppinen mies, jolla on jo omasta mielestä lapsiluku täynnä, niin miksei voi tehdä vasektomiaa, varsinkin jos ei halua kortsua käyttää

Vierailija
33/40 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Sekin on jännä, että jos on vaikka yli nelikymppinen mies, jolla on jo omasta mielestä lapsiluku täynnä, niin miksei voi tehdä vasektomiaa, varsinkin jos ei halua kortsua käyttää

No ehdottomasti näin. Parisuhteessa, sekä miehen että naisen mielestä lapsiluku täynnä, silloin päiväkirurgiselle käynti ja nips naps ja hetken odottelu että haavat arpeutuu. Sen jälkeen alkaa seksielämä kukoistaa nimim kokemusta on.

Vierailija
34/40 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se paljaalla tuntuu parhaalta, niin naisesta kuin miehestäkin. Miehenä itsellä tunto kärsii aika paljon (en tiedä mitä tässä 15v aikana on tapahtunut, kun silloin kun viimeksi tarvitsi käyttää, niin kortsut ei estäneet laukeamista), mutta toisaalta en halua uusilta tuttavuuksilta tauteja. 

Onneksi uudet tuttavuudet ovat ymmärtäneet, että oma tulemiseni ei ole sen kanssa helppoa, niin ei siitä ole tarvinnut kauheasti väitellä.

Tuleeko muille miehille marjanpunainen rinkula siihen kohtaan, mihin asti se rullautuu suosiolla? Ikään kuin estäisi verenkiertoa ja itse asiassa alkaa ottaa hieman kipeääkin yhdyntä pidempään jatkuessaan.

Varmaan vaan ikä tapahtunut.

Miehillä alkaa peniksen herkkyys laskea jo 25-ikävuoden jälkeen.

Vierailija
35/40 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kumia voi olla kun kumpikin käy ensin testeissä.

Vierailija
36/40 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ja aina ilman kumia eikä ehkäisyä. Keskeytetty-yhdyntä toiminut jo 8vuotta, kyllä mies tietää milloin alkaa kuti irtoamaan. Kumilla lähtee tunto. En soveltais omaa tapaa yhdenyöjuttuihin.

Vierailija
37/40 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on sanonut, että seksi tuntuu paremmalta ilman kondomia. Onko se totta? Kysykää vaikka miestenne mielipidettä ja mielellään myös palstaa selailevat miehet sais vastata. :D

tuntemus ei ole niin voimakas kun kumi tulee väliin.kun jokainen millimetri varresta pääsee koskemaan kosteuden ja pehmeyden niin tunnekin on paljon kiihottavampi.vähän sama tunne kuin silittää poskeasi kädellä vs kumihanska kädessä.kumpiko tuntuu paremmalta kummassakin osapuolessa?

Vierailija
38/40 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
39/40 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopon kirjoitti:

Parisuhteessa ja aina ilman kumia eikä ehkäisyä. Keskeytetty-yhdyntä toiminut jo 8vuotta, kyllä mies tietää milloin alkaa kuti irtoamaan. Kumilla lähtee tunto. En soveltais omaa tapaa yhdenyöjuttuihin.

voi olla, että olette hedelmättömiä. Kyllähän aikuinen tietää, että tuolla systeemillä tulee myös raskaaksi.

Toista kertaa ei voi myöskään ottaa heti perään.

Olisi tylsintä ikinä kun mies ei laukeaisi pilluuni.

Vierailija
40/40 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon miehelle sanonu, että halutessaan kortsutonta seksiä, menee teettämään vasektomian. Minä en hormonaalista ehkäisyä pysty käyttää ja lapsia olen sille tuskalla synnyttänyt. Sen vuoro tehdä jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän