H&M ja David Beckham
Kommentit (9)
Mä en oo nähny sitä telkkarimainosta, mutta oletan että David ei varmaan hirveästi puhu siinä? Koska sen ääni pilaa kyllä kaiken muun vaikutelman :D
XD muistan kun joskus katottiin tota Bondia ukkoni kanssa. yhtäkkiä hän ihmetteli typerää hymyäni. en voinu muuta sanoa, kun et tuossa on vastine sille Halle Berryn uikkarikohtaukselle, josta hän oli kavereineen puhunut. kerrankin naisillekin jotain!
ja yks mikä on, niin yllättäen mua alkoi kiinnostaan noi toimintaleffat enemmän kun niissä alkoi näkymään Jason Statham. ;)
Yhdyn edellisiin, Jason Statham <3 Sen takia on tullut monta sontaleffaa katsottua, eikä edes juonenpuute haittaa! Itse taisin siihen Bond-kohtaukseen ensimmäisellä kerralla sanoa "oos ny hiljaa, täs tulee tärkee juttu" kun mies ihmetteli ääneen kohtauksen turhuutta :D
No ei puhu, ei! Onneksi ne ovat sen verran ymmärtäneet että pitävät Davidin hiljaisena ;)
Ajattele miten siistiä olis sanoa että asuu David Beckhamin vatsalihasten kohdalla :D
Gliip on tuttu ääni myös meidän sohvalla kun mainos tulee=D ei taida mies ymmärtää, mut hyvin koukutti ostamaan yhdet ystävänpäivälahjaksi=) ei ne boxerit kyllä ihan samannäköiseksi omaa miestä muuttaneet mutta kuitenkin....*naurua*
:D