Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

USKOVAISET! ASIALLINEN KYSYMYS TEILLE

Vierailija
17.05.2006 |

Verkkoklinikan sivuilla oli tässä taannoin tutkimus (USA) jossa oli tutkittu potilaita, joiden puolesta rukoiltiin paljon ja joiden puolesta ei rukoiltu. Näillä potilailla, joiden puolesta rukoiltiin, oli jopa huonompi ennuste kuin niiden, joiden puolesta ei rukoiltu. Miten selitätte tämän? Miksi Jumala ei auttanut näitä potilaita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea ottaa kantaa kun voi olla mitä vaan tuollainen tutkimus. Sen sijaan olen lukenut monestakin eri lähteestä, että rukoilevien ihmisten terveys olisi parempi. Mutta en tiedä. Luulisin ainakin, että voi psyykkisesti paremmin, jos ihmiset rukoilee potilaan puolesta ja tämä välittäminenkin jo vaikuttaisi parantavasti..?

Vierailija
2/3 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tutkimuksessa selvitetty myös mahdollinen lääkkeiden käyttö ym. lääketieteelliset asiat? Oliko tutkimusryhmä täysin homogeeninen? Epäilen ettei sellaista tutkimusryhmää löydy edes Amerikan ihmemaasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tuossa on ollut kyse rukoilusta, vaan aivan normaalitilanteesta. En siis usko että rukoilulla oli välttämättä mitään asiaa tuossa.

Ei Jumala (ainakaan minun tuntemani) ole luvannut ketään tässä elämässä parantaa. Miksi hän niin tekisi?

Miksi Jumala olisi heitä auttanut? Olisiko se oikeasti auttanut näitä ihmisiä pitkällä tähtäimellä?

Kuten raamattu sanoo, ei jokainen joka sanoo minulle " herra, herra" tule menemään taivasten valtakuntaan... vai miten se menikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä