Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paska tuttava
24.02.2019 |
Oli laittanut mut suosittelijaksi ilman lupaa. Asia selvisi, kun se laittoi viestin, että on ollut määräaikaisena jo vuoden vaihteesta - ja tarvitsisi nyt mun apua töittensä hoidossa. Enpä taida auttaa.
Tää tuttava on muutenkin sellainen, ettei mitään vastavuoroisuutta ole ikinä. Aina on kitisemässä jos mistäkin. Kaikki on kuulemma "vilunkipeliä" ja väärin. Muiden ongelmille sillä ei ole mitään ymmärrystä.
Mitenköhän tuollaisesta pääsee siististi eroon? Nyt se on tunkenut jopa samalle (isolle) työnantajalle.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sano asiat suoraan mutta asiallisesti. Jos ymmärtäisi muuttaa käytöstään?